czwartek, 21 sierpnia 2014

BOYFRIEND PANTS | white, jeans & apricot

Cześć Kochani! Wczoraj pojawiła się mała sklejka na facebooku, dziś robię rozszerzony post w tej tematyce. Bardzo spodobały mi się podarte spodnie, najpierw przyszły za małe (nie mogłam wejść w biodrach) zaś gdy zamówiłam rozmiar większe, wydają mi się troszkę za duże, może po prostu nie jestem przyzwyczajona do tego typu spodni, nie czuję się chyba w nich zbyt dobrze, pomimo że są cudne!
Co o nich myślicie? Zostawić je sobie? Czy to nie ma sensu, jeśli źle się w nich czuję?

Zastosowałam połączenie jasnych kolorów, uwielbiam pudrowy róż, wchodzący w morelowy. 
Buty pokazuję Wam nie po raz pierwszy i znów muszę wspomnieć o ich wygodzie- idealne :-)
Torebeczka pod kolor butów- również jeśli chodzi o tę część garderoby moje serce bije do tych przekładanych przez ramię. 
Od dwóch dni jest bardzo zimno, pada non stop, jednak pomimo to wybrałam się na zdjecia (w parce zimowej- POWAGA!!) , stwierdziłam że koniec zaniedbywania Was! :-)


















BLUZKA- KLIK;
SPODNIE- KLIK;
BUTY- LABOTTI;
TOREBKA- SIGNIFIC;

Jeśli chodzi o stylizacje jakie proponuje na rozpoczęcie roku, pokażę Wam je niżej, oczywiście są to INSPIRACJE, wiele osób źle zrozumiała przekaz. Dostawałam wiele pytań co do czego na ten dzień, więc ta sklejka mam nadzieję, że ułatwi Wam wybór :-) Moim skromnym zdaniem, najlepszy zestaw na ten dzień to nr. 5 :-)


2. Koszula :TOPSHOP, legginsy: no name.
3. Spódnica: SHEINSIDE (for sale!), Buty: LABOTTI (for sale)
4. Koszula: KLIK; Spodnie: CHOIES; Buty: SAMMYDRESS; 
5. Koszula: NO NAME, Legginsy: NO NAME:, Buty: LABOTTI; torebka: KLIK;

Buziaki dla wszystkich :*:*


45 komentarzy:

  1. ty we wszystkim wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. We wszystkich powyższych stylizacjach wyglądasz świetnie! W końcu tak.. inaczej! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tych spodniach, ale jeśli źle się w nich czujesz to myślę, że lepiej sprzedać bo jednak nie chętnie będziesz je zakładać. W jasnych kolorach wyglądasz ślicznie :)
    Pozdrawiam.
    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygladasz ;)


    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się takie zestawienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna. ;)
    Bluzka świetnie leży nie sprzedawaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 zestaw , prześliczna koszula ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pięknie :)
    Zamówiłam z sheinside podobną bluze ale na dlugi rękaw :)

    Poklikasz w linki w tym poście? To tylko sekunda a wiele zdziała!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym ubrala nr 3 :) ale ta stylizacja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no te spodnie dziurawe, jakby je pies w dzikim szale poszarpał - są tragiczne. Ani to ładne, ani to wygodne, a tym bardziej praktyczne. To twój chyba najgorszy zestaw z całego bloga. Koszulka i cała reszta ok, ale spodnie zaniżyły średnią :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Twoje stylizacje są super :) mam pytanie jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda jest zimno, ja też poważnie zastanawiam się nad chodzeniem w typowo zimowych rzeczach, lecz w takim razie co założę zimą?! :O Masakra, już tęsknie za latem.
    Wiesz wydaję mi się, że jeśli nie czujesz się w nich dobrze nie ma co zadawać sobie dyskomfort. Aczkolwiek są to świetne spodnie, takie moje marzenie... boyfriendy i do tego z przetarciami i dziurami.. ideał. Spróbuj może się do nich przekonać, ale jeśli dalej będzie jak jest nie ma co się zmuszać. Wygoda ważniejsza niż trendy, czy też piękno.
    Bardzo podoba mi się stylizacja, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega zestaw, ale ja nigdy nie przekonam się do tego typu spodni.Niestety :(


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Może gdyby lewa nogawka miała mniejsze dziury lepiej by przylegały do nogi. Ale ładnie całość ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem wygladasz swietnie jak zawsze :) ale wiadomo to Ty sie musisz w nich czuc dobrze, to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie! bardzo podobają mi się takie spodnie, chyba sama w takie zainwestuję :D
    jaką farbą farbujesz włosy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o górę, to jest mój naturalny kolor :)

      Usuń
  17. Bardzo fajne spodnie, JA osobiście uwielbiam ten fason!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie spodnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te buty juz pojawiły się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. powiem Ci, że jak kupiłam swoje pierwsze boyfriendy to też strasznie źle się w nich czułam, bo przyzwyczaiłam się do rurek, ale po 3-4 razach jak je miałam na sobie to stały się moimi najukochańszymi w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz w każdej C:

    lana-piltover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie chcesz sprzedac koszuli nr 4 ?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie stylizacje piękne. Wczoraj przymierzałam boyfriendy, lecz na Tobie wyglądają genialnie !! Masz świetną figurę i we wszystkim wyglądasz zjawiskowo ;)
    Pozdrawiamy, http://jestestyymcojesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna bluzeczka, tutaj te postrzępione spodnie bardzo pasują:) Moim zdaniem jeśli źle się w nich czujesz, to nie ma sensu, bo mogą np: wylądować na dnie szafy i możesz o nich zapomnieć, lub ewentualnie oddać koleżance. Chyba, że przespać się z tym dwa dni i podjąć 'męską' decyzję;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi sie podoba ten zestaw, torebka jest cudna :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny look, piękna bluzka i szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz przepięknie! Nie chowaj tych spodni w szafie! Są dla Ciebie stworzone. Sama poluję na takie :) www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi osobiście boyfriendy się nie podobają. A ubrania na rozpoczęcie są śliczne. Najbardziej podoba mi się nr 5, ale do szkoły wybrałabym 3 ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzeczka jest cudna i pięknie ci w niej tylko co do spodni mama mała uwgę nie za duże te dziury ?Chociaż mojej córce się bardzo podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem te dziury są za duże. O wiele lepiej wyglądasz w spodniach ze stylizacji 2 i 4!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie o włosy, jak to masz zrobione? Bardzo mi się podobają! Na górze masz naturalny kolor, a na dole? Jaką farbą było robione? :) To jest coś w stylu ombre czy co innego, bo chyba się przejdę do fryzjera, bo u Ciebie to wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hej, chciałabym zakupić podobną bluzkę. Jaki rozmiar zamówiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.