niedziela, 16 listopada 2014

HAUL PAŹDZIERNIKOWY + OUTFIT DNIA


Witajcie moi drodzy. Jest połowa listopada, ja dopiero wrzucam haul październikowy, niestety nie jest to celowe opóźnienie. Urodziny, różne sprawy sprawiły iż nie mogłam filmiku nagrać, a później go zmontować szybko, trwało to kilka dni, w końcu pojawił się na moim kanale.
Mam w nim również dla Was konkurs, do wygrania śliczna sukienka, także zachęcam do oglądania. :-)
Muszę jeszcze popracować nad dźwiękiem, być może to wina programu w którym pracuje montując filmik - będę szukać czegoś lepszego by ta jakość była jak najlepsza, byście nie narzekali już na niewyraźny ekran czy słaby głos :-)



Przejdę do szybkiego przeglądu nowości: 

Okulary: MAJSTER BUDOWLANY

 KOMIN (zrobiony z opaski na głowę) : MISSWISH


TOREBKA- MISSWISH;


BUTY- STYLOWEBUTY;


OKULARY- KATHERINE;




LEGGINSY- ROHO CLOTHING;


CZAPKA- NO NAME;


SPÓDNICA- KRUPÓWKI, ZAKOPANE;


BLUZA- TEXTIL MARKET;


SINSAY;

 KURTKO- BLUZA: ABADAY.COM



TOREBKA- BRYTYJKA;
FUTRZAK- CHOIES;
SWETEREK W PANTERKĘ- SHEINSIDE;


KARDIGAN- ABADAY.COM;



PŁASZCZYK- SHEINSIDE.COM;


PARKA- ROSEWE:


Oraz zapraszam do oglądnięcia zdjeć z zestawu dnia, niestety sesja jest niedopracowana, brak już pięknych miejsc z pięknymi żywymi kolorami, i powiem Wam że jestem bardzo niezadowolona z ostatnich zdjęć, ale cóż "taka pora".. Ostatnio przerzuciłam się na odcienie ciemniejsze w połączeni z bielą/ beżem, moja szafa straci na kolorach, dlatego czas się opamiętać i nadać "życiu" kolorów :)
Zdjęcia wykonane dosłownie w 2 minuty, bardzo bolała mnie szyja, przy okazji rozładował się aparat także mam tylko kilka zdjęć.







FUTERKO- KLIK;
SPODNIE- SIGNIFIC;
BUTY- STYLOWEBUTY;
TOREBKA- MISSWISH;
KOSZULA- H&M; SH.
OKULARY- MISSWISH;

30 komentarzy:

  1. różane leginsy!♥
    i rewelacyjny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta narzutka :)

    Zapraszam do mnie :) www.stylebellaxo.blogspot.com - konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje, podoba mi się pierwsza stylizacja i ostatni futrzak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerko jest genialne ! :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma już tego sweterka w panterkę na stronie? :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra! podobają miś się zwłaszcza te kudłate sweterki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawy i bardzo fajnie upolowane ciuszki online :) . Mega żałuję, że na mnie tego typu ubrania zawsze są za krótkie :( .

    OdpowiedzUsuń
  8. ile kosztuje przesyłka z tego sklepu rosewe?

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowności <3
    jedynie ta 1wsza szara bluzka z h&mu nie przypadła mi do gustu, ale reszta boska!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku cudowna ta stylizacja dnia <3 pomimo że bolała Cię szyja to wyglądasz cudownie :*

    http://lorysa-style.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  11. Futerko i torebki fantastyczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również i mi skradły serce legginsy w róże :) Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna!

    Mam pytanie, ile mialas lat jak urodzil sie Brajan? Jestem w Twoim wieku i mam 2 letniego synka i nie moge znalezc czasu na to aby tak o siebie zadbac jak Ty. Jak znajdujesz na to czas?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super haul, outfit ogółem wszystko ;* jesteś super, lubię Cię :D zawsze czekam na nowy post i oglądam nie to, że tam chcę Cię kopiować ale to dzięki Tobie postanowiłam założyć bloga, pozdrawiam ;*

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z nowości najbardziej podobają mi się torebki i spódnica z Zakopanego, jest śliczna! Ile kosztowała?
    Stylizacja w 100% w moim stylu, super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tło tłem, najważniejsze co na nim :) pięknie wyglądasz i świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia stylizacja i ta w różu podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie :) czy jestes zadowolona ze spodni z SIGNIFIC ? Nie przecieraja sie ? Z gory dziekuje za odpowiedz ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne! Najbardziej urzekły mnie buty, jestem w tym sezonie zakchana w botkach i płaszczach, wariuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku tak słodko wyglądasz w tej różowej stylizacji ♥Ta ostatnia też jest wspaniała, a ty masz pełno uroku w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana powiedz prosze gdzie moge kupic taki zloty lancuch i branzoletke? nie moge znalesc fajnego;( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Można prosić o filmik na którym spinasz włosy w taki fajny nieład ? Jak na zdjęciach powyżej.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.