piątek, 3 lipca 2015

CZARNY KOMBINEZON

Hej Kochani! Co prawda post mial pojawic sie rano, jednak jest taka piekna pogoda, ze kiedy wstalam pierwsze co ubralam sie i pobieglam nad wode. W koncu czuc lato, mozna odpoczac nad woda, poopalac sie- to lubie najbardziej. Brajan rowniez jest szczesliwy, poniewaz uwielbia spedzac czas bawiac sie w piasku, kamykami i chlapiac w wodzie. Oby taka pogoda zostala na dluzej! Mam wiele zestawow, ktore wykorzystam w te pogode i bede mogla pokazac tutaj na blogu :)

Jesli chodzi o stylizacje- mam na sobie kombinezon. Cudowny kroj, material... w czerni prezentuje sie cudownie i nie wyobrazam sobie by mial miec inny kolor. Ogolnie nie przepadam za tymi fredzelkami na spodenkach, jednak w tej postaci bardzo mi sie spodobaly i dodaja uroku.
Proste polaczenie- kombinezony sa swietne na lato. Jeden ciuch i cala stylizacja praktycznie gotowa.
Ja polaczylam go z karmelem, czyli stylowka na codzien. Widze go rowniez w outficie eleganckim, czyli czarne szpileczki i jakas kopertowka. Byc moze i tak go zaprezentuje na dniach. To sie okaze :-)

Wam zycze milo spedzonego weekendu, mam nadzieje ze u Was pogoda rowniez rozpieszcza! Buziak, trzymajcie sie! :-*

ps. widzimy sie codziennie na SNAPCHACIE , moj nick to "styleevel"
Pozdro! ;-)



















KOMBINEZON- KLIK;
BUTY- LABOTTI;
TOREBKA- SINSAY; (podobna KLIK)
PASEK- NO NAME;
WIANEK- MAGIAZAKUPOW;

58 komentarzy:

  1. Śliczny kombinezon <3 najbardziej podoba mi się przedostatnie zdjęcie :) Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kombinezon cudowny! i wianek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon to rzeczywiście świetne wyjście :)
    ja za to uwielbiam takie frędzelki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelina, dzięki Tobie kupiłam sobie ostatnio swój pierwszy kombinezon i jestem zachwycona;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamówiłam taki tyle, że biały :) Swietnie wyglądasz, wianek powala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak robisz takie fale na końcach?:-) kombinezon jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten kombinezon , zakochałam się w nim i w tym wianku *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten kombinzezon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś cudowna! Nie ukrywam, że Twoje posty zmotywowały mnie do założenia własnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo, w końcu post bez dziobka na każdym zdjęciu >,< :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ;** bardzo Mi się podobają Twoje zdjęcia ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon jest przepiękny :***

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś zdradzić w jakim rozmiarze masz ten kimbinezon,bo cały czas się waham,który zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kombinezon i buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewelinko ! Wybacz za tak "niesmaczne" pytanie, ale znasz jakieś sprawdzone porady na cellulit ? :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kombinezon jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, piekny kombimezon i butki, torebka tez na plus, ale Twoje wlosy sa bardzo brzydkie... mega widac ze sa sztuczne niestety. Tak, wiem kazdemu siie podoba co innego i zaraz uruchomi sis Twoj caly fanclub i hejterzy negatywnych opinii "nie sluchaj, nie ma racji jestes najlepsza i najpiekniejsza <3 ;***" ale posluchaj dobrej rady. Wyrzuc te wlosy jak najdalej, szkoda i kasy i czasu na nie, bo to nawet nie wyglada ladnie...nie wiem co to za fenomen miec doczepiane wlosy. Nie rozumiem.tego, nie jest Ci to potrzebne bo nasz ladne swoje wlosy, a z doczepami no i widze ze tez sztuczne rzesy sa (fuj) wygladasz jak barbie... dobrze, ze chociaz dziobkow nie masz na tych zdjeciach bo wtedy plastik max. A jestes taka sliczna vez makijazu i sztucznych wlosow, obserwuje Cie na snapie i te posty kiestes "nieogarnieta"sa najlepsze, bo wygladasz wtedy naprawde slicznie. A kiedy juz nakladasz ta tapete, no to nie koniecznie. Juz nawet nie chodzi o to ze wyglada to jakbys miala na twarzy maske (tutaj zaraz bedzie Twoj kolejny hejt, bo prxeciez wcale sie nie malujesz, ale wybacz, na snapie i zdjeciach wyglada to inaczej) co o te rzesy i kreski ktore widac z kilometra. Odwracasz uwage od swoich pieknych tęczowek, bo ludzie widza napiierw Twoje wielkie krechy eyelinerem. Takze nawoluje do refleksji na temat przesadnego makijazu. Chyba za bardzo dvasz o siebie(mozna dbac o siebie az nadto?). Wiecej czasu poswiecilabym na np pojscie na studia czy do pracy..pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha gdzie ty tu widzisz pomalowane kreski?xD

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia, dodatki podbiły moje serce ♥
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Napisałabyś nazwę tych ziół, które pijesz rano? Wiem, że mówiłaś o tym na snapie, ale zapomniałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This romper looks so adorable on you and your espadrillas are perfects in this outfit! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny kombinezon, chyba też sobie taki sprawie :D

    www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny jest! :) i pasuje ci bardzo czarny kolor :)

    http://vogueby-ok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny jest ten kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam kombinezony! Twój jest świetny ;)
    veronique KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś śliczna!
    azazels-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny jest ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kombinezon jest świetny a zdjęcia fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny kombinezon! Dawno mi się żaden tak nie spodobał :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne masz te włosy. Podoba mi się u Ciebie to,że dbasz o każdy szczegół swojej stylizacji. Wszystko zgrywa się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz cudownie! Napatrzeć się nie mogę!
    W wolnej chwili zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pracy szukać i do roboty, a nie wylegiwać się całymi dniami nad bajorem! Sama się przecież nie znajdzie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycajaca stylizacja moja droga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry Pani Ewelinko,
    jest Pani naprawdę śliczną kobietą i osobiście baaaardzo Pani zazdroszczę. Ta stylizacja również jest bardzo ładna. Mam do Pani pytanie. Czy nie zrobiłaby Pani filmu na yt, na temat pielęgnacji cery? Bardzo mi na tym zależy, jeśli przeczyta pani, to proszę na odpowiedź pod tym komentarzem. :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Zastanawiam się nad zakupem takiego samego kombinezonu ale w kolorze białym, czy materiał w kolorze czarnym prześwituje?? da rade zakładać górę równnież bez rekawów, aby gumka byla nad biustem?z gory dziekuje za odp ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna Ty! góra od kombinezonu bardzo dziewczęca;)

    OdpowiedzUsuń
  37. super;) włosy.. mega.. jak robisz takie fale?

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ewelina napisz jaki rozmiar ma kombinezon, bo zamawiam pierwszy raz na tej stronie i obawiam się, że M może być zupełnie innym rozmiarem niż standardowo, pozdrawiam
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  39. prześliczny ten kombinezon! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. jaki rozmiar ma ten kombinezon ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej jaka Ty śliczna jesteś! Pozdrawiam :) oraz zapraszam na mojego bloga: http://nindetulcakelume.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki rozmiar kombinezonu zamawialas??

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny jest ten kombinezon! Zawsze chciałam mieć czarny, ale niestety na ten idealny nie trafiłam :( Zawsze jak przymierzałam to były na mnie za duże :(
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.