wtorek, 6 czerwca 2017

Czerwony akcent przy paskach.



Czerwiec już za pasem, a na moim laptopie wciąż wiszą sesje sprzed majówki! Czy tylko mnie to tak bardzo irytuje??.... Miałam położyć się spać, ostatnio padam jak małe dziecko.. Kilka spraw przedłużyło moje urzędowanie po nocy, zwłaszcza że miałam zrobić je porą obiadową. Przy dziecku coś planować, układać plan dnia? Ha! Nie ma takiej opcji :-) 
Coś mnie nagle wybudziło, z ciekawości zerknęłam na zdjęcia czekające na publikację.. i w sumie zastanowiłam się nad jedną podstawową rzeczą- dlaczego ja tego nadal nie opublikowałam? 
Nie czuję już tak dużej potrzeby jak kiedyś pisać tutaj do Was. Przerzuciłam swoją regularność i chęć działania na instagram. Szczerze powiedziawszy powstało zbyt wiele nowych aplikacji, stron.. gubię się i nie wiem przy czym pozostać. Instagram wciągnął mnie już rok temu. Tam zawieram fajne współprace, mam kontakt z Wami, wymieniamy się komentarzami, mogę być ciągle online nie zważając na to czy znajduję się w domu czy poza nim. Mogę dodać zdjęcie w każdej chwili, nie zabierając sobie wiele czasu, który naprawdę szanuję i ciągle mi go brak. Także robiąc zdjęcie jest to kilka minut, nie raz zaledwie minuta. Na blogu trzeba poświęcić baardzo dużo czasu, sama sesja i przygotowania do niej. Nie wspominając już o wiecznym noszeniu statywu, ustawianiu kadru, szukaniu miejscówki i tak w kółko. Kiedyś kiedy miałam na to czas sprawiało to frajdę.. Kochałam to. Ciszę i czas dla samej siebie, kiedy miałam obiektyw przed sobą i tworzyłam. Zapominałam o tym co dzieje się wokół :-) Nie mam stałego fotografa (w ogóle osoby do robienia zdjęć) który szybko cyknie mi parę fotek i jestem pewna, że będą pewniakami na bloga. Tym bardziej gdy wychodzę z domu- to mega wygoda przy okazji zrobić sesję i mieć ubiór dnia na aparacie.. ;-) Zazwyczaj wszędzie jestem w biegu, nie myślę nawet o tym by potowarzyszył mi aparat- jestem pewna że nie wyjmę go nawet z torebki. Zrobiłam się wymagająca i wybredna? Może troszkę. Na pewno doszło mi duużo więcej obowiązków, niż miałam rok, dwa lata temu. Kiedyś mogłam skupić się na blogu, wymyślać sesje tematyczne, częściej robić makijaże i fajne fryzurki. Pamiętacie te czasy kiedy co drugi dzień pojawiał się nowy post? Cieszyły się one ogromnym zainteresowaniem. Teraz i dla mnie i dla Was blog zszedł na drugi plan. Tyle, że pozostaje jedna różnica. Blog zawsze pozostanie profesjonalny. Instagram to profil na zasadzie pamiętnika, zwykłe fotki z telefonu i prosty kontakt ze światem. Nigdy nie zrezygnuję z blogowania, aczkolwiek moje posty na pewno nie będą już tak częste i intensywne jak były kiedyś. 
Wy jakie macie odczucia na ten temat? Opinia na ten temat jest dla mnie bardzo ważna :)

Przyszłam w sumie tu dziś po to by nie pokazać stylizację, ale podzielić się moimi myślami. Nie pisałam nic od siebie dłuuugi czas. Postawiłam grubą kreskę od kiedy zaczęło pojawiać się w moim kierunku co raz więcej niestosownych słów od internetowych głupków i desperatów. W prywatnym życiu przez ostatnich kilka miesięcy troszkę się wydarzyło, musiałam sama sobie to poukładać. Nadal walczę z myślami, staram się być optymistką i nie wynosić na zewnątrz swoich negatywnych odczuć, zmartwień. Jednak mój wrażliwy duch który siedzi w środku nie daje za wygraną. Pierwszy temat obgadałam z Wami wyżej, kilka kolejnych może wyjdzie w praniu przy następnych notkach. 
Mam tyle myśli na minutę, że nie wiem o czym pisać.. także zakończę na dziś, bo zrobi się masło maślane. Ale poczułam się jakbym pisała to rok temu.. w sensie kiedyś tak otwierałam serducho :-) Zapraszam Was do zdjęć. Stylizacja dla mnie elegancka. Każdy ma swój wymiar elegancji, dla mnie nie jest nim jedynie garnitur i biała koszula. Na co dzień obce mi są extra kobiece wdzianka czy białe spodnie, dlatego w takim wydaniu czuje się "porządnie". Typowy ze mnie luzak.. cóż poradzić. Może po 30stce się to zmieni :-)) Buziaki,całuje mocno!! ;-*










KOSZULA- ROMWE;
SPODNIE- ZARA (PODOBNE KLIK);
TOREBKA- MANGO;
PŁASZCZ- H&M;
BUTY- ZALANDO;

49 komentarzy:

  1. Cudowna stołówka! Jesteś cudowna kobieta, uwielbiam Cię ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana stylizacja jest cudowna,ta koszula no zakochałam się pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula i torebka :) a co do postu - sesje faktycznie wymagają tego, aby poświęcać im wiele czasu... Wbrew temu co ludzie zwykli mówić to nie tylko przebieranki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelka ,rozumiem Twój brak czasu na bloga ale najważniejsze, że nie chcesz z niego zrezygnować!Stylizacja jest piękna :) bardzo mi się podoba to połączenie :) Na blogu jest Cię mniej ale więcej na instagramie, więc się wyrównuje :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki rozmiarek masz tej koszuli? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twojego bloga. Jesteś dla mnie ogromną motywacją, aby w przyszłości założyć bloga oraz żeby wyrażać siebie. Może zrobisz post radach dotyczących założenia bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo w 'dorosłym życiu' trochę brakuje czasu, wiem to.. zwłaszcza jak większość robisz sama i nie masz od tego ludzi. Look śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tęskniłam za tak długimi tekstami, ale rozumiem Cię. nie jest łatwo wygospodarować czas na stworzenie naprawdę ciekawego wpisu. a zrobienie zdjęcia na Instagramie jest zdecydowanie mniej pracochłonne. niemniej jednak, mam nadzieję, że będziesz tu jak najczęściej. :)
    a co do stylizacji - jest mega. ja również uwielbiam wygodne rozwiązania "na luzaka". przepięknie wyglądasz! i ta fryzurka - boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jak zwykle niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja i piękna jak zawsze ty. ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam, jesteś najpiękniejszą blogerką;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna stylizacja 😍 Jak długo czekałaś na koszule i jak kontakt ze sprzedającym ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Ewelka tu Asia.

    Pisalam ze będę się tak podpisywać i mnie po tym rozpoznasz. O stylowce powiem krotko -pięknie jak zawsze. Zestaw elegancki a zarazem taki mlodziezowy, dla młodych kobiet. Bardzo mi się podoba tak samo jak to ze masz zajebista inna fryzurke - tesknilam za tym. Co do dalszej części.. Wiem jak to jest. Zazdroszcze Ci ze tak wiele osiagnelas w tak młodym wieku. Mam 26 lat i chciałabym zajmować się tym co Ty.. Blog, pasje.. Ale chyba brak mi motywacji czy jakiegoś kopa w tylek.. Mam prace, mam faceta, dzieci nie... Osoby które czytają także komentarze pomysla ze jakas szajbuska, albo niecywilizowana ale ja nie zyje facebookami bo nie mam czy snapchaty bo nie wiem co to jest.. Chcialabym mieć instagrama ale nie wiem jak się za to zalozyc.. Rozumiem Cie ze nie masz czasu ale np. nie mam możliwości komantowania na instagramie. Mogę jedynie na blogu i tylko tu pisze chociaż zaglądam na Twój instagram. Jestes osoba publiczna, wiec to Twoja praca.. Jestes naprawdę bardzo piekna kobieta i mloda mama, szczerze zazdroszczę Ci urody i umiem się przyznać do tego niż Ci którzy w ramach zazdrości wypisują o człowieku bzdury. Po co marnować czas by kogos oczerniać i hejtowac? Mi by się nie chciało.. Naprawde chciałabym się zajmować tym co Ty. Robisz wszystko tak profesjonalnie. Dodam jeszcze ze wkurza mnie gdy w dzisiajszych czasach wszyscy ( no może nie każdy ale większość) zalatwia wszystko przez portale spolecznosciowe.. Gdzie urok tamtych lat? A dodam ze mam 26 lat.. Dzis to internet rzadzi ludzmi a nie ludzie internetem.. Ty masz pasje i hobby i nie marnujesz czasu na głupoty.. To jest profesjonalizm. Bardzo Cie lubie i chciałabym przeczytać Twoja odpowiedz. Pozdrawiam i caluje, Aska

    OdpowiedzUsuń
  15. Dech zapiera :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przepięknie, fotka tyłem piękne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny zestaw, koszula ma piękny print, a czerwony akcent rewelacja <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspirujesz! Jesteś piękną kobietą i życzę każdej dziewczynie, zeby wyglądała jak Ty! Urodzilas i wyglądasz świetnie wprost promieniejesz 😊 Czekam na kolejne posty 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też bardzo Cię uwielbiam i niestety rozumiem co oznacza nie mieć czasu.. ;x

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszule mam podobna i uwielbiam ją, super :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega mi się podobają te paseczki! ♥ ślicznie wyglądasz
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najważniejsze że nie chcesz z bloga zrezygnować i cenisz profesjonalizm ;)
    A stylizacja jest mega *.*

    lovvellyy.blogaspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula jest piękna! A w połączeniu z czerwienią wygląda super :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze wyglądasz pięknie:) uwielbiam twoje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja bardzo na plus :) Dla mnie blog to też odprężenie ale ja nie mam konta na instagramie ;) I spokojnie, bycie po 30tce to jeszcze nie "starość" i czas na poważne stroje :) Sama jestem po 30tce a czuję się jakbym miała wciąż 20 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  26. EWELKA!!!

    Widzialam Twoje najnowsze zdjecie na instagramie bez makijazu.. O Boze jaka Ty jestes sliczna!!!:-) zazdroszcze! W makijazu Ci ladnie ale mysle ze robi z Ciebie taka jak wszystkie w dzisiejszych czasach - wytapetowane by dobrze na zdjeciach wygladac.. Ale zapomnialam juz jak slicznie swiezo i cudownie wygladasz bez tego wszystkiego bez makijazu kresek sztucznych rzes czy kolejnych pomadek.. Wszyscy sie tak samo maluja i staje sie to az nudne. Jestes najpiekniejsza taka jaka jestes.. Jezu jak ja Ci zazdroszcze.. *.* <3 czekam tez by bylo bez doczepow i bedziesz cud miod naturalna.. Masz przemila i przeurocza twarz jeju jak ładnie!!! Twoje oczy sa bardziej widoczne bardzo mi sie taka podobasz. Powinnas naprawde czesciej tak wygladac jestem pod mega wrazeniem.. ^^

    Caluje goraco i czekam na kolejna notke. Nie zapomnij o blogu gdyz jak pisalam nie mam mozliwosci na komentarze gdzie indziej.. :-(

    Twoja wierna czytelniczka Asia :-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają i się tego typ połączenia kolorystyczne, ale niestety boję się białych spodni. Znając mnie prędko bym je ubrudziła + ta prześwitująca bielizna :(

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog jest świetny :) mam prośbę zrobiła byś post odnośnie Twoich rzęs i ich aplikacji? Jestem ciekawa jakich produktów używasz oraz czy zakładasz je codziennie czy trzymają Ci się jakiś czas???

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej mam pytanie odnośnie paznokci,czy już je wyleczyłaś bo widzę że chyba masz hybrydy. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja *-*
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze u Ciebie pięknie kochana, czerwony to zdecydowanie Twój kolor. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda że nie odpisałaś mi na temat paznokci. Czy już je wyleczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, cały czas je leczę, zdjęcia nie są aktualne.

      Usuń
  33. Kiedy dodasz nowy post?? Nie mogę się doczekać kolejnych stylizacji w Twoim wykonaniu.. ;) pozdrawiam cieplutko i zycze miłego dnia!!! Asia ;* caluski

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam serdecznie na swojego nowopowstałego bloga gdzie dzielę się swoimi doświadczeniami związanymi z wadą serca jaką jest TGA. Być może dla niektórych rodziców będzie to pomocne.

    http://zycie-z-tga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna stylizacja 😍zapraszam alcohales.blogspod.com 💕

    OdpowiedzUsuń
  36. Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nawet na wishu jesteś https://www.wish.com/c/57281b86d3541460a09b2cd0

    OdpowiedzUsuń
  38. super :)
    wonntstop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wooow.. Bardzo ładny blog!! <3 Świetne stylizacje! :). Jestem tu pierwszy raz, w sumie sama zaczęłam prowadzić bloga i ciekawie się innymi! Meega efekt! Jeśli będziesz chciała zobaczyć, doradzić coś dla raczkującego dopiero bloga serdecznie zapraszam: http://mrskatarina.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zawsze piękna stylizacja Ewelinko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia przepiękne, cała jestes wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam tę fryzurę i mocną czerwień na torebce! Świetne połączenie, całość niebanalna i warta odwzorowania :)

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja i połączenie. Jaki dokładnie jest to model butów?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.