środa, 19 lipca 2017

Jeansowe szorty & zwiewny top


Cześć! Proste połączenia jak dla mnie to strzał w dziesiątkę! Szorty jeansowe możemy łączyć ze wszystkim, od obcisłych bokserek i braletów, po luźne koszulki czy eleganckie koszule. 
Dziś zdecydowałam się na zwiewną delikatną bluzkę, którą kupiłam na jesień. Do tego czasu leżała z metką. Świetna na lato, pomimo tego iż ma długie rękawy. Jedyną wadą jak widzicie jest materiał podatny na wymięcia. Całość urozmaiciłam paskiem z klamrami oraz espadrylami w paski. Dodają stylówce smaczku. Oczywiste byłyby tu też np. białe trampki, czy czarne koturny na słomce. Dziś często spotykamy się z łączeniem ciuchów różnego stylu, fasonów także w modzie wszystko dozwolone, wedle gustu ;-) Pozdrawiam, buziaki! 












BLUZKA- H&M;
SZORTY- LOVE SHORTS;
PASEK- SHEIN (inne KLIK)
BUTY- DEEZEE;
TORBA- NO NAME (inna KLIK)

40 komentarzy:

  1. wyglądasz naprawdę cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wyglądasz przepięknie i seksownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś podobna do Cleo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelka wyglądasz super :) inspirujesz !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :-) ale chyba troszkę przytylas? Tzn nogi tak mi się wydaje jeszcze nie dawno były chudsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja :-) ale chyba troszkę przytylas? Tzn nogi tak mi się wydaje jeszcze nie dawno były chudsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylówka na lato ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja 😍 jedynie czarna bielizna pod białą bluzką troche sie gryzie, po za tym bbomb!🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gryzie sie bo ma czarne akcenty np na butach pasek czy torebka. To jest stylowka na ludzie a nie do pracy w biurze. Poza tym w dzisiejszych czasach przelamuje sie wlasnie takie stereotypy ze pod biala bluzka musi byc wylacznie jasna bielizna. Pozdrawiam, Aska

      Usuń
  9. zazdroszczę tej opalenizny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne buciki <3
    https://wonntstop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka tu Asia!

    Super ze tak szybko dodalas nowa stylowke! Jest lato i trzeba z tego korzystac! Kurcze jak ja bym sie tak chetnie ubrala!:-( tylko ze nie mam tak pieknej figury (jestem szczupla ale niska) no i mam blade by nie rzec białe nogi.. Cholernie Ci zazdroszcze, co Ty robisz ze wszystko na Tobie wyglada tak rewelacyjnie???? Mam prosbe. Nie wiem jak moge sie fajnie ubrac do pracy, na luzie, na lato z tym ze nie moge miec krotkich spodenek? Wymyslisz taka stylizacje?? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana cudowne są te twoje szorty :) Wyglądasz ślicznie jak zawsze :**

    Buziaki
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, tu znów Asia!

    Możliwe, że nie wspominałam wcześniej, że jestem utalentowana (wybacz moją skromność) i w związku z tym chciałabym zrobić Ci prezent. Nie wiem, czy dam radę wysłać to na maila więc proszę Cie o adres mailowy na który mogę Ci to dostarczyć.

    Postanowiłam tak, ponieważ jesteś niezwykle piękną osobą, nie zdarzyło mi się jeszcze powiedzieć innej kobiecie że jest piękna. Dajesz ludziom wiarę w siebie i w swoje możliwości, inspirujesz, jesteś osobą pełną dobrej energii, zaradną, pracowitą, ambitną, sumienną, staranną, profesjonalistką po prostu. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej osoby. Twoje stylizacje są zjawiskowe a Ty prześliczna. Zazdroszczę Ci tego wyglądu. Dajesz ludziom wiele motywacji. Niektórzy oceniają kogoś na podstawie zdjęć mimo, iż w ogóle człowieka nie znają. Jesteśmy tylko ludźmi, razem tworzymy ten świat, nie bądźmy dla siebie wrogami. Nie mam instagrama, ale gdy widzę te niektóre komentarze to aż się ciśnie by napisać "Jak się nie podoba to po cholerę komentujesz, obrażasz?" Szanujmy się, ludzie! Jeśli się nie podoba to można to napisać tak by nikogo nie urazić, prawda? Nie przejmuj się idiotami. :) Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź. Jestem ciekawa jak byś skomentowała mój prezent.

    Pozdrawiam z Wielkopolski, Asia :*




    OdpowiedzUsuń
  14. Lato, lato... za to właśnie kocham lato - nieziemsko wyglądasz- świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie <3
    pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie połączenia w stylu boho :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem Twoją obserwatorką od wielu lat i nadal rozpływam się nad Twoją urodą! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, wyglądasz świetnie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Na wakacje zabieracie dziecko czy jezdzicie sami?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestes cudowna! Obserwuje cie już kilka ladnych lat i pamiętam wszystkie Twoje wzloty i gorsze dni kiedy przejmowalas się hejtami i zawistnymi ludzmi. Rzadko cos komentuje ale musze ci napisac, jestem z Ciebie dumna, zobacz ile osiagnelas, sama. Jestes dla mnie motywacja, niesamowicie podoba mi się Twój tryb zycia chociaż sama nie odwazylabym się mieć bloga, sklepu i kanalu na yt to uwielbiam patrzyć jak ty to wszystko pięknie robisz. Jestes inspiracja, wszystkie Twoje looki, makijaże, sa dla wielu dziewczyn ogromna motywacja i dowodem na to ze można. Ps, wybacz brak polskich znakow. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej tu Aska poraz kolejny.. Kurcze co Ty robisz ze jestes taka opalona?? Ja mam urlop w sierpniu i wstyd sie pokazac taka blada! Masakra!! 😩 :-( pomoz!!! Czekam na jakies letnie stylowki oraz cos takiego go pracy (na luzie, no i nie moge miec krotkich spodenek) co doradzisz?? :-) moze sie zainspiruje ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega stylziacja i tło! <333

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Cię :) Obserwuję od dawna, a Ty nadal zachwycasz <3

    OdpowiedzUsuń
  24. co to wystaje z butów po bokach? jakieś białe skarpety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7 sierpnia 2017 23:18 To pewnie stopki, wygoda i higiena to podstawa.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.