poniedziałek, 11 września 2017

Bosmanka.


Dzień dobry! Dziś się niezbyt wyspałam, ale obowiązki wzywają! Szybka kawa i coś tam już kontaktuję haha ;-)) Pewnie większość osób kojarzy mnie z trampkami, adidaskami.. sama też bez nich nie wyobrażam sobie mojego stylu. Jednak czasami lubię wskoczyć w coś innego, zwłaszcza gdy jest to połączenie ukochanych kolorów. Czerwień to po prostu moja bajka, czerń też od jakiś dwóch lat mnie zauroczyła.. pomyśleć że w tym kolorze miałam tylko legginsy...? Serio?! Dziś potrafię cała "od stóp do głów" ubrać się w czerni, czuje się w niej chyba najlepiej. Jak ten czas zmienia ludzi... ;-)

Element, który pojawił się pierwszy raz w moim poście to czarny kaszkiecik. Moda zakreśla koła czasowe, pamiętam gdy w szkole podstawowej nosiłam identyczny sztruksowy, tyle że w kolorze szarym. Czuje się w nim bardzo dobrze, jest wygodny i pasuje nie tylko do eleganckich stylizacji, albo butów na obcasie.

Piękny kwiatowy komplet nie będzie miał już swojej premiery, zdecydowanie czuć jesień, choć było 22st. wiem, że zmarzłabym z odkrytymi nogami i jeszcze brzuchem..  Poza tym już chyba inspirujemy się na jesień...? ;-) Spodenki jak mówiłam na snapchacie, niezbyt dobrze leżą, góra zaś mogłaby być większa. Mocno wycięta na biuście, dorabiałam dziurki by jakoś to wyglądało ;-) Falbaniaste rękawy które są hitem tego sezonu, jak Wam się podoba? 













KOMPLET- Romwe;
BUTY- h&m (podobne KLIK, KLIK)
OKULARY- Pull&Bear;
CZAPKA-h&m;
PŁASZCZ- Sinsay (podobny KLIK);
SPODNIE- Zara;
ZEGAREK- Timetrend(GUESS);

48 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja, mega przyjemny komplet. Takie buty widziałam też tu . Ciekawe rozwiązanie, szczególnie czarne rurki.

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę bardzo fajna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz cudownie w czerwonym kolorze:)piękna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, na ostro. Idealnie na wieczorne wyjście. Szkoda, że nie stoisz i nie zaprezentowałaś tego wdzianka w całej okazałości na fotkach w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie :) szczególnie płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś piękna! Ćwiczysz nadal? stosujesz jakąś dietę, zdrowe odżywanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to zestawiłaś <3 wyglądasz jak milion dolarów, uwielbiam twój styl. Buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również pamiętam, jak była moda na te czapki i również posiadałam taką, tyle że sztruksową :D świetna jest! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylowka chociaz na te chlodne dni ubralabym moze jakis sweterek albo koszule 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja <3

    https://naatsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja! <3 mam pytanie, kiedy kupiłaś ten płaszczyk, bo na stronie sinsay nie znalazłam :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny komplecik. Czerwony to zdecydowanie Twój kolor. Fajnie, że zdecydowałaś się na botki, podobne widziałam na sosimply.pli wydaje mi się, że będą one hitem tej jesieni.Nie uważasz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej tu Asia,
    Powiesz, kochana skad masz ten lancuszek i kolczyki? Ostatnio mam faze na krzyze i nie moge upolowac:-) mam tez pytanko odnosnie "zlotych" zegarków - gdzie kupic w miare tanio a dobrej jakosci by sie nie scieraly? Co do stylizacji to wygladasz bosko w czerwieni, klimat juz na koniec lata bo teraz wejda jesienne stylowki, bardzo podoba mi sie ten komplecik oraz spodnie i buty :-) plaszcz tez ale na Tobie bo na mnie by nie lezal.. XD haha prosze doradz mi jesli to mozliwe co moge zalozyc do pracy gdzie obowiazuje mnie sportowy badz wygodny look? Zainspiruj mnie. Mam wrazenie ze chodze zawsze w tym samym.. :-) bede baaardzo wdzieczna za odpis.

    P.S. Czekam na wiecej stylowek, jestes przepiekna!

    Fajnie kontrastuje Twoja opalenizna w polaczeniu z czernia i czerwienia a do tego zlota bizuteria. Czerwony ladnie kontrastuje na tle zielonego ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, kupilas ten zegarek za 759 PLN????

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacja <3 czekam na więcej :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIETNA STYLIZACJA! :) 🔥👌
    Z chęcią bym zobaczyła post o rzęsach, czego stosujesz, że trzymają Ci się więcej niż dzień itd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno kupilas plaszcz bo nie moge znalezc na stronie

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze bardzo Cię lubię i śledzę Twój blog prawie, że od samego początku. Mam mnóstwo zdjęć zapisanych jako inspiracje, bo kiedyś dla mnie nią byłaś ale teraz bardzo obniżyłaś standardy swojego bloga. Zrozumiałe jest, że masz dziecko i swoją firmę jednakże bardzo zaniedbałaś bloga a posty są gorsze niż na początku. Pokazujesz stylizacje, które możemy zobaczyć na manekinie w witrynie sklepowej a nie takie które zainspirują czytelników tak jak kiedyś. Więcej czasu poświęcasz sklepowi niż blogu i swoim czytelnikom, choć to dzięki właśnie nam doszłaś tak daleko. Czasem chodź z wdzięczności mogłabyś włożyć więcej serca w przygotowywane wpisy. Osobiście nic do ciebie nie mam, podziwiam za osiągnięcia i to nie jest komentarz w formie hejtu tylko taki pisany z serca. Brakuje mi tej dawnej Eweliny. Przykre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys sie tyle nie tapetowala by wygladac jak w zasadzie wszyscy w dzisiejszych czasach. Stroje ladne ale faktycznie - jak ze sklepowych witryn. Normalni ludzie nie zarabiaja tyle kasy i nie stac ich na ciagle kupowanie nowych ubran. Kiedys prezentowalas styl ktory kazdy mogl nasladowac.. Dzis juz nie. Sorry..

      Usuń
    2. Anonimowy27 września 2017 15:32

      kupuje się rzeczy klasyczne, markowe wówczas starczają na dłużej. Niektóre wracają np po 20 latach.
      Co stylu to nie każda może naśladować styl każdej kobiety, bo każda jest inna i na tym rzecz polega aby się inspirować a nie naśladować.

      Usuń
  20. tapeciara jakich mało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy 20 września 2017 18:18

      Ale ładna, prawda?

      Usuń
  21. piękny płaszczyk <3

    https://wonntstop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak idziesz na zdjęcia lub np gdzieś na spacer itp, nie boisz się, że spotkasz niedźwiedzia..?
    Teraz w Bieszczadach pełni ich się kręci, i aż strach nawet wyjść na grzyby.. :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała stylizacja. Jestem zachwycona! <3



    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć kochana .
    Powiedz mi , jak ustawiasz aparat , zę wychodzą ci takie mega ładne zdjęcia ? Nakladasz może jakis filtr , że są ( albo mi sie tylko tak wydaje ) lekko żółtawe ? Każde wygląda mega !
    Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakiego aparatu i obiektywu używasz ? Robisz na prawde prześliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Codziennie sprawdzam Twojego bloga w oczekiwaniu na nowy post, a tu cisza :( dawaj Ewelinka! :)

    http://natex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam czerwień😍😍
    Zapraszam do mnie
    https://karolinyaj.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, super prowokująca stylizacja, uważam że możesz spokojnie robić swoje i nie przejmować się hejterami. Na pewno ją zapamiętam, ale nie będę jej naśladowała (także dlatego żenie mam do niej ciała). Pozdrawiam serdecznie, i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej tu Asia ;-)

    Kochana widzialam na insta ze scielas wlosy! To tak na serio? Przeciez Ty zawsze doczepy nosilas by byly dluzsze a teraz zmiana? Normalnie jestem w szoku!! Ale ladnie Ci w tych krotkich tak powazniej, piekna mloda kobieta.. :-* bardzo pieknie! A kiedy nowy post?? Czekam z niecierpliwoscia na cos w nowej fryzurze..

    :-* Ewelinko czekam!!! :-* Asia

    P.S. (mam siostre Eweline ale jest koszmarna! Szkoda ze nie mam takiej siostry jak Ty)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na tych dwóch ostatnich zdjęciach jesteś bardzo do Maffashion podobna 💞

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.