wtorek, 26 grudnia 2017

Gruby wełniany sweter


Cześć! Dziś krótko, odzywam się z nowym pastelowym outfitem. Szykowałam dla Was post na święta, niestety nie wyrobiłam ze wszystkim... :-( Jak wrócę do domu, może wstawię te zdjęcia z opóźnieniem.

Powiedziałabym, że stylizacja jest zimowa, gdyby nie chudziutkie legginsy. Sweter jest tak gruby, że zbędna jest nam ocieplana kurtka. Coś pięknego :-) Uwielbiam takie grube sweterki, gruby wyraźny splot włóczki. Oversizowy krój.. Czy tylko ja jestem fanką tego typu okrycia? 
Mam nadzieję, że święta spędziliście w szczęściu i gronie rodzinnym. 
Buziaki!! :*












PŁASZCZYK- EBUTIK;
LEGGINSY- NO NAME;
BUTY- DEEZEE;
CZAPKA- STYLEEVSHOP;

32 komentarze:

  1. Gdzie nocujesz w zakopanym ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie nocujesz w zakopanym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej tu Asia :-)
    Na poczatku chcialabym Cie poprosic bys zajrzala na messengera bo dodalam Cie do znajomych ale nie wiem czy to ta wlasciwa Ewelina. Przynajmniej mnie zobaczysz ;-* co do stylizacji jest mega i bardzo mi sie podoba. W tych warkoczykach jestes taka urocza.. Pastele zdecydowanie sa Twoimi kolorami ;-) masz przecudowny usmiech - usmiechaj sie tak jak najczesciej! Mam nadzieje ze spedzilas cudowne swieta w gronie rodziny! Chcialabym Cie kiedys spotkac na zywo - wpadnij do Poznania!:-) wygladasz cudownie w czapce ja za to tragicznie! XD bardzo slicznie wygladasz w takich skromnych stylowkach az by Cie zjesc jak pralinke! Haha jestes urocza!!! Pozdrawiam i zycze zarabistego sylwestra i cudownego Nowego Roku!! (p.s. ja mam urodziny w Nowy Rok - znow kazdy sobie wypije i o mnie zapomni.. )

    Pozdrawiam i caluje, Aska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia
      Zamiast się użalać, ogarnij się dziewczyno. Dobierz sobie czapkę , nie pisz, że w Poznaniu nie znajdzie się dla ciebie fajna czapka.

      Usuń
    2. Nie napisalam ze nie ma w Poznaniu czapki tylko ze ja w nich nie wygladam tak super jak Ewelina! Ogarnieta jestem dzieki za rade!:-) Asia

      Usuń
  4. Ewelinko jak zawsze cudowna stylizacja ❤ Jak dla mnie masz idealny styl który mi się podoba 😍
    Wszystkie fotki super ale ta 9 foteczka cud miód i malina SZTOS ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak mi słów, jak mam opisać twoje posty na blogu👆 sa wspaniałe...

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweter jest obłędny!! Już się w nim zakochałam

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. To na pewno nie jest WEŁNIANY sweter tak jak jest napisane w tytule. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to wełniany sweter, solidny polskiej produkcji nie jakaś chińska podróbka. Nie masz pewności to po co piszesz ?

      Usuń
    2. No a jaki - metalowy??

      Usuń
    3. skład:

      80% - akryl

      20% wełna

      Usuń
    4. To niestety prawda bo welny w tym swetrze jest tylko 20%...

      Usuń
  8. Uwielbiam takie grube swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelina, jesteś tak piękna, jak modelka z dawnych dobrych lat, klasyczna słowiańska uroda. Za PRL pewnie byś działała podobnie jak modelka Niemen,Butowtt czy Kręglicka lub inne miss Polonia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwie i nastrojowo :) Pasuja Ci te kolorki, zreszta jak wiekszosc. Sweter jak i reszta sa super!
    Tez lubie luzne, cieple swetry.
    Ta sesja fajnie wyszla by tez w domowym zaciszu, jakos tak zimowe ubrania dobrze mi sie kojarza z takim wnetrzem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Dear, how are you ?
    I am Cindy from Shein ,
    Could you please reply my email-blogger.global01@shein.com ?
    If you do not want to cooperate with Shein , please tell me !
    Hoping you can understand and respect my work !

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje posty są wspaniałe. Zapraszam w wolnym czasie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Dear, how are you ?
    I am Cindy from Shein ,
    Could you please reply my email-blogger.global01@shein.com ?
    Hoping you can understand and respect my work !

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    jaką metodą masz przedłużone włosy? Domyślam się, że pewnie było pełno o to pytań, ale niestety nie mogę odpowiedzi znaleźć :( i czym robisz zdjęcia selfie np na instagramie? Piękna ich jakość :) PS stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz! Cudowna stylizacja! <3

    http://nouw.com/flaviagutowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Dear, how are you ?
    I am Cindy from Shein ,
    Could you please reply my email-blogger.global01@shein.com ?
    If you do not want to cooperate with Shein , please tell me !
    Hoping you can understand and respect my work !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zimowa stylizacja, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Ewelina :) chciałam zapytać jak pakujesz paczki i je wysyłasz przez kuriera? Chciałam wysłać paczkę,ale nie potrafię tego zrobić... podpowiesz mi jak to zrobić? Będę mega wdzięczna! I śliczne stylizacje, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.