sobota, 9 grudnia 2017

Różowy płaszcz z futerkiem


Cześć dziewczyny, w ten bialutki wieczór. Czekałam ciągle, aż wróci prąd :D Udało mi się zrobić kilka fotek, śnieg mocno pruszył, chciałam pokazać sweterek w całości.. Jednak nie było mowy o rozbieraniu się. I tak wróciłam mokra także darowałam sobie striptiz :P Ma on falbanki na rękawach, najwyżej jeśli będziecie zainteresowani wstawię jutro nagranie na snapachacie w pełnej okazałości, miałam to zrobić w domu aparatem, ale ten brak prądu.. niemożliwe :P także dajcie znać ;-) 

Całość skupia się na cudownym płaszczu, robi on całą stylizację. Kolor jest wyjątkowy. Łączy się z czernią, szarością.. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne :-) Z tego wszystkiego nie zawiązałam porządnie płaszcza, pięknie prezentuje się z kokardą w talii. Zdjęcia wykonałam na drodze, statyw schowałam pod otulone śniegiem drzewa dzięki czemu aparat nie łapał przy samym obiektywie płatków śniegu, a ja cała w pośpiechu żeby nikt mnie nie przejechał. hehe :-)









Płaszcz- Sheila Exclusive;
Sweter- Shein;
Legginsy- Styleev-Shop.pl;
Buty- ZARA;
Torebka- MK;



29 komentarzy:

  1. Great combination. Xo

    https:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie super zdjęcia w taką pogodą to naprawdę mistrzostwo.Podziwiam Cię ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie 😍i ten śnieg 😍
    Jakiego obiektywu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie wyglada! Wow Wow wow😍😍😍
    Piękny płaszcz ale Ty we wszystkim wyglądasz czasowo nawet w dresach na orbitku!
    Piękna dziewczyna! Talent do pozowania przed aparatem! W życiu bym nie pomyślała, że robisz fotki sama sobie. Wyglądają pięknie! Jakbyś pozowała przed najlepszym fotografem. Ale co się dziwić skoro taka modelka. Pięknie!
    PS. Muszę mieć ten płaszcz! Czy nada się na zimę? Jaki skład?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudnie z tym śniegiem! :) zazdroszczę. U mnie napadało minimalnie i zaraz zniknęło :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej tu Aska

    Na wstepie pragne powiadomic ze dodalam Cie na messengerze. Mam nadzieje ze to Twoje konto bo spotkalam sie z wieloma falszywymi. Bylabym mega wdzieczna gdybym miala z Toba kontakt bo jestes taka sympatyczna osoba ze az musialam. Co do zdjec to.. MEGA!!! Krajobraz za spadajacymi platkami sniegu - genialny pomysl!:-) super plaszcz i przecudny make up! Tutaj Twoje rzesy wygladaja ok nie sa az takie strasznie widoczne! Poza tym - jak Ty to robisz ze nawet wychodzac w zimie na zewnatrz wygladasz tak idealnie? Czy obrabiasz w czyms zdjecia? Ja zaraz bylabym z zimna cala czerwona!:-) jak ktos napisal powyzej - zdjecia wykonane niczym u profesjonalnego fotografa! Nie dziwie sie skoro taka modeleczka!:-* serdecznie pozdrawiam i czekam na swiateczne stylowki! Oraz sylwestrowe propozycje!:-* Aska

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie śnieżne sesje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedz kochana co to za paletka na oczkach z cocolity 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Królowa Bieszczad. Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale u Ciebie ślicznie i śnieżnie :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie,
    Piękne zdjęcia, uroczy ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  12. magicznie wyszły te zdjęcia! śliczny masz płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wyglądasz:) śliczny masz ten płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, kiedy planujesz jakiś live na instagramie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia wyszły genialne :)

    xPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/12/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinni wyprodukowac lalke Barbie wzorowana na Tobie :) jesteś tak idealnie piekna. Swietna stylizacja ale najbardziej urzekl mnie makijaz i zdjecia. Mimo sniegu i tak duzo widac na zdjeciach. Mistrzyni! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia a najbardziej to podobają mi się Twoje nogi *,* zrobiłabyś moze wiecej zdjęć w tych czarnych nylonowych czy tam latexowych legginsach? Bo jestes poprostu miss w nich!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem przekonana co do swetrów z perełkami, są ładne, ale prędzej czy później perełka odpadnie. Wesołych świąt, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia ! :D i to w takich warunkach atmosferycznych. Brawo Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobasz w tym zestawie, cudowne zdjęcia, okolica i przede wszystkim kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.