środa, 21 lutego 2018

Na tle moro.


Cześć! Właśnie się grzeję w bluzie przy wielkim kubku herbaty z imbirem i miodem. Przyszły do nas mrozy, a po wysiłku fizycznym wręcz zamarzam! Kilka dni temu zawitał w mieszkaniu znów mój orbi, mam nadzieję, że nie porzucę ćwiczeń po tygodniu. Mam zakwasy po ostatnich aktywnościach na śniegu. Brakowało mi szaleństwa na desce, mam nadzieję, że dziś też starczy mi czasu ale i też siły. To uzależnia :-) Co byście powiedziały na taki sportowy post na desce? Dajcie znać.

Fotki, które dziś możecie zobaczyć były już dawno planowane, jednak często mi na nie nie po drodze. Zresztą te również jak zwykle były trochę skomplikowane, jak ktoś mnie śledzi na instagramie to wie o co chodzi. Jestem roztrzepana ale i mam pecha co do rzeczy martwych :D Stylizacja dobrana dosłownie w 2 minutki, brak makijażu na oczach sprytnie zakryłam okularami- często to robię gdy brakuje bądź szkoda mi czasu na tuszowanie rzęs, ważne aby brwi nie były gołe. Wybrałam look totalnie jeansowy, bardzo lubię takie zestawy. Teraz zdecydowanie jest u nas za zimno, ale niech będzie to inspiracją dla osób, u których wita już wiosna :D  Przy okazji pokażę Wam jeansy o które tak często pytacie. 
Link znajdziecie jak zawsze na końcu wpisu. Do następnego! 


Na ustach mam pomadkę Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick nr: 16
plus na środek nałozyłam kapkę korektora. 










KURTKA- Romwe
BLUZA- Shein
SPODNIE- Romwe (podobne KLIK)
OKULARY- Peachesuk
ZEGAREK- Guess, Timetrend

49 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twojej urody! WOW! Jesteś piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana na tym jednym zdjęciu bez mocnego makijażu wyglądasz przecudownie <3 tak dziewczęco i delikatnie, no po prostu bajecznie <3 buziaki <3:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, nie trzeba mocno malowac rzęs Ewelka, bo wyglądasz tak bardzo ładnie :)

      Usuń
    2. Ja mam trochę inne zdanie na ten temat, ale miło z Waszej strony :P

      Usuń
    3. To prawda bez mejkapu sto razy lepiej uroda światowa :-)

      Usuń
  4. Proszę Cię nie maluj się podkładem na pomarańczowo. To zdjęcie bez okularów wyszło paskudnie. Inne super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, Ewelina wygląda normalnie, naturalnie.

      Usuń
  5. Hej kochana :) Dawno Cię tu nie było, a mam Twój blog na "pasku zadań" i odruchowo dzień w dzień w niego naciskam. Pozmieniało się wiele u Ciebie jak i u mnie. Masz coraz więcej obowiązków i więcej na głowie, ale nie załamuj się, ciesz się z najmniejszych rzeczy takich jak słońce na zewnątrz czy to że dziś kawa dała Ci powera. Jeżeli chodzi o stylówkę, jest fajna, naturalna taka przyziemna co nie czyni jej zła bo dzięki tej przyziemności każdy może sobie na nią pozwolić, ale nie rozumiem fenomenu zakładania skarpet poza kostki czy spodni z dziurami gdy mamy wokół siebie mrozy i dużo śniegu Nie krytykuję tylko najzwyczajniej tego nie kumam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisałam, że to stylizacja nie na aktualną pogodę w Bieszczadach :-) Zdjęcia miały być wykonane już dawno, ale że się przedłużyło krajobraz jest jaki jest.

      Usuń
    2. Oki rozumiem, ale widziałaś co jest za oknem, można było stylizację przekombinować i wpisać ją w panującą aurę za oknem :) Nie czepiam się, chociaż może troszkę ale w każdym bądź razie nie złośliwie. Czasami jest tak że wydaje Nam sie że coś jest super ok ale gdy spojrzy na to osoba 3 widzi to bardziej realnie. Bycie blogerką i mama jednocześnie jest trudne ale nie awykonalne. Można było założyć botki i spodnie bez dziur i stylówka byłaby extra :)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że botki do tej stylizacji wyglądałyby słabo, już nie wspominając o kozakach które ktoś zaproponował haha ;-) Nie ma co się doszukiwać w szczegółach, a bycie mamą chyba nie ma nic do tego ;-) Buziaki!

      Usuń
    4. Anonimowy22 lutego 2018 10:47
      "Bycie blogerką i mama jednocześnie..."
      Tak jak bycie mamą i urzędniczka, nauczycielka, aptekarką, kasjerką itd... najnormalniejszy stan dla każdej normalnej kobiety.
      Wyłącz tevałen i polsat bo ci pierze mozg.

      Usuń
  6. #jutronowywpis JEST i to jaki 💙💙 Piękna stylizacja!! kurteczka..uuu 😇 cudo!!😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Na desce jeździsz w okolicach Leska?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna propozycja a i w połączeniu z zoio wszystko wypadnie w całkiem fajnie. Ale już teraz jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zoio.pl21 lutego 2018 12:03
      Idx ty z tą tandetą.

      Usuń
  9. Zawsze ładne posty, lecz nie ten :/ Twoja twarz wygląda jakbyś była brudna miejscami wygląda to brzydko..

    OdpowiedzUsuń
  10. Deynka się skończyła ze swoimi "skarami" to teraz Ty dajesz "inspiracje" :D dla mnie skarpety zaciągnięte ma spodnie to mega tandeta ... a te buty do tego wszystkiego .. beznadzieja ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że spodnie są za krótkie a śnieg wysoki nie miałabym tych skarpet :-)
      Także wolałam oszczędzić sobie przemarzniętych kostek na rzecz wyglądu....:D
      jeśli beznadzieja- czerwony krzyżyk, nikogo nie zmuszam do oglądania!

      Usuń
    2. Ewelina, nie masz kozaków?

      Usuń
    3. ok. rozumiem, ale zawsze można założyć inne buty :) tak buty, skarpety na spodnie beznadzieja, wiocha i tandeta. Takie jest moje zdanie :) to nie jest hejt z anonima. wyrażam swoje zdanie, nie oceniam Ciebie Twojego bloga, pracy nad nim tylko Twoją stylizacje. :)
      pozdrawiam serdecznie ;* :)

      Usuń
    4. to następnym razem inaczej obieraj to w słowa. Każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania, ale to tylko o nim świadczy w jaki sposób to zrobi ;-))
      Inne buty mi nie pasowały, miałam ochotę założyć akurat te, mi się podoba, dobrze się w nich czuje. Jeśli coś mi się nie podoba- po prostu nie komentuje, bo właśnie dla mnie takie zachowanie jest większą wiochą niż długie skarpety.
      również cię pozdrawiam.

      Usuń
    5. nie uważam, żeby to co napisałam było "wiochą". "Wiochą" jest hejtowanie z anonima (patrz wyżej), że twarz nie tak, że dupa za duża/za mała itp itd. ja tylko napisałam, że skarpety na spodnie jeszcze przy tych butach tandeta. Nie potrafię tego lepiej/ładniej "ubrać w słowa". To jest moja opinia, tylko moja. Często powstrzymuję się od mówienia tego co mi się nie podoba, ale nie zawsze jestem w stanie przemilczeć. Powinnam jeszcze nad tym popracować, albo może właśnie nie :D
      Miłego dnia ;)

      Usuń
    6. Ja uwazam, ze w zupełnie luźnej stylizacji, jaka jest prezentowana skarpety na spodnie są zupełnie ok, mnie sie to podoba i jest bardzo kobiece. Ale spodnie z dziurami na kolanach sobie odpuść do lata, bo przez te dziury wychładzasz kolana, a to źle dla krążenia itd. Chyba, że masz pod spodem rajstopy.

      Usuń
    7. bez skarpet by zmarzła ale z dziurami na kolanach już nie xD no lol xD

      Usuń
    8. Osoby prowadzace tego typu blogi, wystawiajace swoje stylizacje na pokaz powinny liczyc sie z tym, ze nie zawsze kazdemu musi sie wszystko podobac. Stwierdzenie "jak Ci sie nie podoba to nie komentuj" jest dla mnie totalnie bez sensu, bo chyba idea bloga modowego jest wlasnie komentowanie stylizacji?

      Pozdrawiam,
      Zaneta

      Usuń
    9. Echhh ;) ja mam jak Ewelina, też zaciągam czasem skarpety na spodnie bo są za krótkie. Mi się osobiscie to podoba, więc tak robie i widze ze sporo osob tez stosuje taki trik :P Nie uwazam zeby bylo to tandetą czy beznadzieją. Ale każdy ma swój gust i swoj styl, wiec niech każdy robi po swojemu jak mu lepiej, a jak kolezance sie cos nie podoba, to niech po prostu swoje poglady wizualne zostawi dla siebie. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Na niektórych zdjęciach masz pomarańczowa twarz i białe ręce, troszkę dziwnie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nakładam samoopalacza na dłonie pewnie stąd ten kontrast

      Usuń
  12. Podoba mi się twoja kurtka . Szukałam na romwe i chyba już jej nie ma w sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21 lutego 2018 17:34
      Idx do sklepów i sobie poszukaj jakiejś kurtki. Polecam Ochnik. jest po sezonie i sa wyprzedaże, a kurtki maja pierwsza klasa. Najlepsze i najładniejsze.

      Usuń
  13. nie, sportowych nie mam haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina, musisz jechac na zakupy kozaków. Jedź do Rzeszowa,Lublina a może Krakowa, masz najbliżej. teraz jest po sezonie, wiec sa wyprzedaże. Szukaj w dobrych markowych sklepach z polskimi butami. Taka piekna dziewczyna jak Ty musi mieć super kozaki ze skóry.

      Usuń
  14. zdjęcie bez okularów jest MEGA MEGA MEGA! nie mogę się napatrzeć jak na nim wyszłaś! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś piękna:) czekam na kolejny post

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej Ewelinko gdzie zgubiłaś rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez tego makijażu i rzes o wiele młodziej i naturalniej!!! :) jestem zdecydowanie na tak.. But tu idealnie pasuja i ze jest sniezny krajobraz to tym bardziej.. :)

    Pozdrawiam, Twoja fanka Asia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tu Asia..

    P.S. Zapomnialam dodac ze masz zajebista figure i podziwiam.. No i zaluje ze ostatnie zdjecie jest ucięte - mogloby być super w calosci (czyli z Twoja piekna twarza) <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna, zimna stylizacja! Mega podobają mi się okularki:) :* BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej tu Asia :-) mam takie pytanie i bardzo prosilabym Cie o odpowiedz gdyz jestes moja inspiracja. Cwiczysz cos? Jesli tak to co i jak czesto oraz czy masz jakas specjalna diete? No i jesli jestes w stanie podac co zwykle jadasz przed cwiczeniami czy po bylabym ogramnie wdzieczna.. Zaczynam cwiczyc i potrzebuje inspiracji a widzac Ciebie mam motywacje i chce wiedziec czy podolam zadaniu.. :-* sle buziaki i goraco sciskam bo zimno (u mnie dzis w nocy -15) Aska

    P.S. Bardzo zalezy mi na odpisie, prosze Ewelinko..

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.