sobota, 17 lutego 2018

Silver


Cześć dziewczyny!
Dziś zrobiłam bardzo spontaniczny makijaż oraz post, planowałam jedynie zdjęcie w stylizacji, ale nie takiej. Mój Nowy Rok nie zaczął się zbyt dobrze, jednak z dnia na dzień jest lepiej. 
Nigdy w swoim życiu nie planowałam dni, tygodni. Zaczynam coś działać, organizować czas. Planując czynności jakie mam wykonać czuję się zdecydowanie lepiej, pewniej i jakoś tak... wypełnia mi to dzień. ;-) Wiadomo, że ciężko mi się nudzić, ale nigdy nie miałam czegoś takiego jak plan dnia. Wszystko nagle, niezałatwione sprawy, przekładanie bo brak czasu. Może w końcu przychodzi ten czas kiedy przestanę być tak roztrzepaną i zdezorganizowaną kobitą...? haha :-) Choć piszecie do mnie, jak ja to wszystko ogarniam, kiedy znajduje czas.. Sama nie wiem czasami wpadam w taki wir, że nie widzę co się wokół dzieje. Nie lubię też odpuszczać, robić sobie wolnego, dni kiedy nie mam nic kompletnie do zrobienia poza sporządzeniem posiłku dla rodzinki i typowych domowych obwiązków. Taki czas oczywiście- każdemu jest potrzebny. Regeneracja itp. Jednak na mnie źle działa. Zauważyłam to po świętach, kiedy dłuuugi czas zrobiłam sobie po prostu wolne. Od sklepu, od intensywnej posiadówki na social media. Pierwsze dni były bajką, spanko do 11 (nie przyznam się że dłużej haha) leniwe śniadanko, pierdzenie w sofę. Ale ileż można! Weekend dla mnie w sam raz na rodzinne spędzanie czasu czy jakieś tam relaksy. Kiedy wróciłam już do Was i dodaje wpisy regularnie, odpisuje na wiadomości (piszę tu o insta) to troszkę odżyłam. Zdjęcia, moda dają mi takiego fajnego kopa. Po prostu robię to co kocham, mega mnie to cieszy, napędza. Po dłuższej przerwie stwierdzam, że bez pasji wylądowałabym w wariatkowie :P Ze mnie taka samotnica, indywidualistka, towarzystwo niezbyt pocieszne mi. 
Tym skończę swój wpis, który również napisałam bez wcześniejszego przemyślenia. Wena :D

Pozdrawiam Was! 












BLUZA- H&M (podobna KLIK)
LEGGINSY- Styleev-shop.pl
CZAPKA- Reserved
PERUKA- EverydayWigs


24 komentarze:

  1. Jestem z Tobą tak długo, a nadal potrafisz zaskoczyć! Oby tak dalej! Buziaczki💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Pokażesz kiedyś jak robisz taki makijaż i czego używasz?
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś boska, uwielbiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie lubię się nudzić :D świetnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, wydaje mi się, że powinnaś bardziej blendować cienie, ale co do reszty! wszystko jest super :) Świetna bluzka, kocham ten kolor! BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ta kurtka nie poszerza,nie pogrubia? bo zastanawiam się,czy mnie nie poszerzy, ja noszę tak S/M, jestem lekko szersza w ramionach i mam dylemat,czy kupować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Anonimowy17 lutego 2018 18:00
      Masz sklepy stacjonarne idź i przymierzaj, zamiast rozmyslać po próżnicy.

      Usuń
    2. tej kurtki nie ma w stacjonarnym sklepie, po co się odzywasz niepytany/a...chyba pytanie jest skierowane do osoby, która nosi tę kurtkę i akurat może mi powiedzieć,czy poszerza,czy nie, a swoją drogą skoro akceptuje komentarze,to czemu mi nie odpowie? -.-

      Usuń
  7. To ześ wyskoczyła z tym sreberkiem :D co za odmiana, ale moim zdaniem niezbyt Ci pasuje... Bardziej widzialabym Cie z jakims lila pasemkiem badz błekitnym :) jednak mimo wszystko nie jest najgorzej a stylówka to raczej zwyklaczek a kurteczka i czapka super :)
    P.S. Zawsze nie moge sie doczekać twoich postów. Nie przypuszczałam że jesteś typem samotnika. Pozdróffka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy wszystko jest zaplanowane to mam o wiele więcej czasu, akurat na punkcie "planu dnia" mam konkretnego świra ;D

    www.theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej tu Asia. Wygladasz jak z innej bajki! Ladnie aczkolwiek wole Cie w Twoich wlosach. Jak dla mnie makijaz ok ale na zdjecia czy sesje ewentualnie imprezy bo jest dosc mocny. Zbyt mocny by nosic go na codzien. Pozdrawiam serdecznie :-* czekam na kolejne wpisy i zdjecia :-) niedlugo stylizacje wiosenne beda.. Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie czasami zobaczyć inną wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pocięta bluzka i peruka ale tandeta, a cienie na powiekach porażka... to samo treść wpisu mózg nastolatka :/ oj kobieto popracuj nad sobą, bo intelektem i wyglądem nic nie reprezentujesz akurat w tym wpisie i stylizacją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19 lutego 2018 17:29 makijaz jest super, a wpis jest spontaniczny jak sama Autorka zaznaczyła. To nie elaborat na uniwerku. Poza tym na uniwerkach obecnie również sami "intelektualiści" POokragłostolcowi, hehe

      Usuń
  12. Kiedy wesele ?

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pięknie Ci w takich włosach! ❤ marzy mi się taki kolor, ale chyba nie miałabym odwagi przefarbować włosów, poza tym bałabym się, że mi się zniszczą. Ostatecznie peruka to najlepsze wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne nogi zdradź ile masz cm w udzie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20 lutego 2018 09:06
      W normie europejskiej dla rasy białej szlachetnej.

      Usuń
  15. Makijaż okropny, ale po za tym bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.