czwartek, 15 listopada 2012

108. Checkered shirt & karamels & black

Dziś post na szybko. W końcu się wyspałam, i nie urzędowałam po domu od 6.00.
Przedstawiam Wam outfit sprzed kilku dobrych dni, nie było okazji go pokazać. 
Koszula ma świetne połączenie kolorów. Jest w niej coś, co przyciąga oko.
Połączyłam ją z karmelowymi muszkieterkami + ramoneska w tym samym kolorze. Pasowało go odświeżyć, przez co stracił troszkę tej wełenki, ale jest za to taki miękki i ogólnie inaczej wygląda.
Kolor czarny pojawił się na kominie, który zrobiłam ze swetra oraz legginsach - wybrałam je ze względu na to, że są moimi najgrubszymi, a na dworze nie było zbyt ciepło. 

W tym outficie, pani pedagog ze szkoły mojego chłopaka, stwierdziła, że jestem dziewczyną z pierwszej klasy i zdradza on swoją dziewczynę, która jest w ciąży z pierwszoklasistkami.. :D 
Tylko kurcze, jak ona nie zauważyła mojej piłeczki? Skubana :D miałam polewkę, kiedy D. mi to powiedział.

Myślę, że popielaty równie dobrze sprawdziłby się z tą koszulą, więc mam nadzieję, że skombinuję jakiś inny outfit w głównej roli z nią. 
Na szafie przypadkowo trafiłam na mój poszukiwany płaszczyk, 3 razy tańszy od tego, który miałam zamiar kupić na allegro! Bez zastanowienia się kliknęłam "kup teraz".
I teraz myślę nad moimi air maxami. Hm, może moją kochaną mamę da się namówić na prezent pod choinkę? :) Kombinuję, co by tu zrobić na prezent na urodziny, które ma 28 listopada. 
Akurat wtedy, gdy mam wizytę u lekarki- się złożyło fest. 
Myślałam nad ażurowymi botkami na wiosnę, od dawna takie jej się podobają, poza tym brązowych botków na wiosnę nie ma, także spodobałoby jej się. 
Ciężko będzie z tatem- wracają dzień przed mamy urodzinami, i jak ja go namówię by kupił mamie coś fajnego?! Nie ma on talentu do prezentów, uwierzcie mi :D 
Jak nie misiu z czekoladkami (gdzie moja mama nie je słodyczy) to inna jakaś śmieszna rzecz. 
Trzeba go nakierowywać- wtedy naprawdę się postara ;)


SZAFA.PL











/ koszula- quelle; leggi- franco pazucci; ramoneska- nn, szafa.pl; torba-blanco accessories; muszkieterki- allegro; komin- DIY; czarne rękawiczki- allegro /

21 komentarzy:

  1. a ja szukam tej ramoneski i znalezc nie moge;/
    dobrze Ci w kucyku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro i szafie mnóstwo :)
      chyba, że czekasz na gotowy link aż kto podesle? :P
      weronika

      Usuń
  2. CHCIAŁABYM ZAPYTAĆ, CZY W CIĄŻY ZROBIŁY CI SIĘ ROZSTĘPY? Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDŹ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki płaszczyk kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! tak jakiś czas oglądam Twojego bloga, a dopiero wczoraj zauważyłam na modnej polce że masz dopiero 18 lat :o mimo to, cieszę się, że chociaż niektóre młode przyszłe matki nie chcą robić sobie aborcji, widać, że kochasz swojego jeszcze nienarodzonego synka :) Pozdrawiam ciepło i całuję, Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci w tej koszuli, jednak tego typu koszule w kratę są ponadczasowe :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej pięknie wyglądasz! wyczytałam na Twoim photoblogu żę będziesz miała cesarkę... jeśli mogę zapytać dlaczego czyżbyś miała słaby wzrok...? ja tak miałam dlatego pytam z ciekawości:) a Tobię życzę szczęliwego rozwiązania i wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie niestety urodzić siłami natury..

      Usuń
    2. aha no różnie to bywa... wszystkiego najlepszego będzie dobrze:)

      Usuń
    3. mogłabyś podać link ze swoim photoblogiem ?:)

      Usuń
  7. Jesteś prześliczna :) To z jaką czułością obejmujesz brzuszek pozwala przypuszczać, że będziesz wspaniałą mamą :) Wszystkiego dobrego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś !
    Suuuper look :) extra !
    Pozdrawiam oraz bardzo proszę do obserwowania mojego bloga. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. a moge zapytać jak robisz te zdjęcia samowyzwalaczem? na czym kładziesz telefon?

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz prześlicznie :))
    rozstępami się ie przejmuj tez mam straszne ale trochę wcierania smarowania pilingów i nikną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuję się, na szczęście są w niewidocznych miejscach- a nago nie paraduję, więc wiem o nich tylko ja :D

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.