sobota, 9 grudnia 2017

Różowy płaszcz z futerkiem


Cześć dziewczyny, w ten bialutki wieczór. Czekałam ciągle, aż wróci prąd :D Udało mi się zrobić kilka fotek, śnieg mocno pruszył, chciałam pokazać sweterek w całości.. Jednak nie było mowy o rozbieraniu się. I tak wróciłam mokra także darowałam sobie striptiz :P Ma on falbanki na rękawach, najwyżej jeśli będziecie zainteresowani wstawię jutro nagranie na snapachacie w pełnej okazałości, miałam to zrobić w domu aparatem, ale ten brak prądu.. niemożliwe :P także dajcie znać ;-) 

Całość skupia się na cudownym płaszczu, robi on całą stylizację. Kolor jest wyjątkowy. Łączy się z czernią, szarością.. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne :-) Z tego wszystkiego nie zawiązałam porządnie płaszcza, pięknie prezentuje się z kokardą w talii. Zdjęcia wykonałam na drodze, statyw schowałam pod otulone śniegiem drzewa dzięki czemu aparat nie łapał przy samym obiektywie płatków śniegu, a ja cała w pośpiechu żeby nikt mnie nie przejechał. hehe :-)









Płaszcz- Sheila Exclusive;
Sweter- Shein;
Legginsy- Styleev-Shop.pl;
Buty- ZARA;
Torebka- MK;



czwartek, 30 listopada 2017

Szarości na białym tle.


Cześć! Zagląda tu ktoś jeszcze? ;-)
Ostatnio miałam chwilę na poeksperymentowanie i zrobiłam zimowy makijaż. Kilka razy robiłam makijaż cieniami, dla mnie to czarna magia, jednak dziewczyny z insta, które pokazują te cudne make-upy... no złapałam wenę :-) 
Kilka ujęć pokażę Wam niżej. Mam nadzieję, że będzie pozytywny odbiór. Cienie pomieszałam, mam jedną kolorową paletkę, inną brokatową. Dajcie znać jak mi to wyszło, czy tragedii nie ma? 
Chciałam wejść w tonację niebieskiego. Niestety cienie były słabo napigmentowane, nawet na mokro nie poszło. Także srebro poszło na pierwszy plan, fajnie wygląda z perełkami na sweterku. Gdzieś z głębi torby z kosmetykami znalazłam niebieski eyeliner, aby nie było standardowo z czarnym- oklepane! 

Praktycznie cała stylizacja w szarym kolorze, sztruksowa ocieplana kurteczka dodaje troszkę ciepła i smaczku. Nie widziałam innej kolorystyki do tego makijażu. Ewentualnie coś w kobalt, ale tego koloru brak w mojej szafie. Dajcie znać jak widzi Wam się całokształt i oczywiście... czy chcecie już zimę!? a może już zawitał u Was śnieg?









SWETER- TRESORBUTIK; KURTKA- ROMWE; SPODNIE- NEW LOOK; BUTY- DEEZEE; CZAPKA- STYLEEV-SHOP.

środa, 8 listopada 2017

INSTA MIX (wrzesień&październik)

Zgodnie z obyczajem kolejny InstaMix! Tym razem jesienny.. Jeśli jeszcze są tu osobym, które nie obserwują mojego profilu na Instagramie serdecznie zapraszam KLIK. Codziennie staram się coś wstawiać, odpisywać Wam na komentarze.. myślę, że warto tam zaglądnąć :-)


Z racji, że instagram to raczej apka na telefon, ciężko posługiwać się w niej linkami. A Wy często pytacie o produkty, linki itp. Takie posty ułatwiają i mi i Wam sprawę. 
Także lecimy po kolei! Z pozoru wydaje się,że taki post to szybcioch, ale zanim zbierze się te wszystkie zdjęcia, chronologicznie poukłada, poskleja w programie.. Siedzę nad nim już drugi dzień, ciągle coś mi płata figle! Jak nie internet, straciłam cały w połowie gotowy post, to laptop!! Ahh ta złośliwość rzeczy. Nieważne! 
Ostatnio zaspamowałam zdjęciami urodzinowymi, dziękuję Wam za tak wieeelką aktywność, życzliwe słowa, daliście mi ogromną dawkę pozytywnej energii! Niezastąpieni :-)))

Aaaa i wczoraj działałam nad wyprzedażą szafy! Niedługo się pojawi, wykonałam już część zdjęć, zrobiłam listę.. Jestem dobrej myśli. Muszę pozbyć się tego mega wielkiego wora z salonu, bo mamy mały metraż i nie ukrywam walczę o każdy wolny kąt.




Koszula- H&M niedostępna:
Pasek- H&M;
Buty- Moschino;


Spodnie adidas: KLIK;

Spodnie dresowe z nike: kupiłam je stacjonarnie, nie wiem gdzie można je zakupić online!

Kamizelka: STYLEEV-SHOP.PL;
Legginsy: H&M;




Sweter: No name;
Spodnie: New Look (KLIK);
Buty: Deezee (niedostępne);
Kamizelka: Bershka;

Podarty sweterek- Bershka (niedostępny)

Bluza- H&M stara kolekcja
Spodnie- NEW LOOK (KLIK);
Trampki- New Look (KLIK);

Kurtka- KingeFashionShop;
Spodnie- BERSHKA (niedostępne);

Koszulka: CK( KLIK);

Paczka od Semilac. Piękne pyłki SEMILAC flash: 



Kurtka- Bershka;
Legginsy- Pepco (stara kolekcja);


Strasznie dużo pytań o jeansy,  a więc to są te z ZARY (KLIK);

Pudrowy szalik: STYLEEV-SHOP.PL
Torebka: MK (KLIK);
Płaszcz melanżowy: STYLEEV-SHOP.PL
Szara bluzka obszyta koronką: H&M (stara kolekcja)


Pudrowa sukienka z wiązaniami: Styleev-shop;

Pytaliście o paski. Ten po lewej jest z shein (inne TU). Po prawej: Ralph Lauren KLIK;


Czerwone koronkowe body: H&M

Bluza: Nike (KLIK)


Biały top z falbaną: KLIK
Spodnie: ZARA
Buty: New Look;
Ramoneska: Varlesca.pl
Okulary: KLIK;

 Proszę o wejścia w ten link od płaszczyka 
Odnawiam współpracę :-)
Bluzka na wiązanie po lewej: KLIK



czwartek, 26 października 2017

Beżowy płaszcz.


Witam Was kochani :-)
Wczoraj padłam, dlatego post pojawia się dopiero rano. Akurat do kawki! 
W dzisiejszym zestawie pokażę Wam prosty, klasyczny płaszcz. Według mnie to must have każdej kobiety. Pasuje niemal do wszystkiego, kończąc na trampkach. Prosty krój- bardzo bezpieczny element do każdej stylizacji.. ;-)) 
Beżowy klasyk połączyłam z białą koszulą, która od standardowej wersji różni się tym, iż jest zawiązana w talii (jej pierwotna wersja jest przed kolano, typowa tunika. Nie obcinałam, po prostu związałam). Pozornie oficjalnie, grzeczny look.. Pod spodem mam piękny koronkowy bralet, który ukazuje się gdy rozpinam płaszcz. Wiele razy o niego pytacie. Pochodzi z shein, u mnie w szafie gości 2 lata. Podejrzewam, że nie jest już dostępny... :-(
Uwielbiam połączenie przeróżnych koszul z niebieskimi jeansami, dlatego nie poszłam na skróty i nie założyłam czarnych spodni, które z pewnością też świetnie by współgrały z resztą. A co byście powiedzieli na błękitną koszulę? Myślę, że też byłaby ok! 

Zdjęcia nie są na 6+, szwankuje mi pilot bądź aparat. Musiałam bardzo cierpliwie czekać niczym betonowy słupek, który stoi w tle aż aparat załapie. Klikając 3463 razy w pilot :D Do kobiet cierpliwych nie należę, jednak są sytuacje w których nie dam się ponosić emocjom. Bardzo się z tego cieszę.. ;-) Jeszcze jedna sprawa- oglądając foty zauważyłam, że mój nos jest w co raz gorszym stanie. Dawno nie robiłam zdjęcia lustrzanką na wprost, kiedy je zobaczyłam zdziwiłam się, że uciekł jeszcze bardziej! Tym bardziej że ta przegroda zaczęła się krzywić jakieś kilka lat temu. Na drugiej fotce możecie zobaczyć, leci w prawo. W dodatku te chore zatoki, opuchnięty nos, bóle głowy które już na maxa mi dokuczają. Pytanie - miał ktoś z moich czytelników operowaną komorę nosową? Jak przez to przeszliście, czy nie żałujecie podjętej decyzji? Jeśli chodzi o NFZ ile czekaliście w kolejce? Dajcie mi znać jestem ciekawa :-)












KOSZULA- NO NAME (podobna KLIK);
SPODNIE- ZARA;
BUTY- STEVE MADDEN;
PŁASZCZ- COCOMODA;
BRALETKA- SHEIN;
TOREBKA- MK;
OKULARY- JEEPERS PEEPERS;