poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Beżowy płaszcz waterfall.


Hej wszystkim! 
Klasyka chyba nigdy nikomu się nie znudzi. Bezpieczne połączenie czerni z beżowym długim płaszczem. Kiedyś nie przepadałam za prostym wręcz przewidywalnym połączeniem, dziś jestem jego miłośniczką. Sekret w niektórych przypadkach tkwi w dodatkach.. ;)) Mój dość wysoki wzrost ma też swoje plusy- nie wyglądam w długich sweterkach, czy właśnie odzieży wierzchniej jak krasnal. W stylizacji możemy zrobić małą podmiankę- czarny prosty golf wymienić na biały t-shirt. 
Wtedy całość nabierze sportowego smaczku, choć czapka i adidasy w tym wydaniu też robią swoje. 
Czy są tu ze mną osoby, które pamiętają czasy mody na te wielkie okrągłe kolczyki? Pamiętam jakby to było wczoraj- wycieczka na Kalwarię, dostałam kieszonkowe i wykorzystałam je właśnie na te kolczyki. Niestety Pani kazała mi je szybko ściągnąć, w podstawówce nie trudno o nieszczęście i w ostateczności mogłabym zostać bez ucha! (nie brzmi zbyt fajnie!) Teraz moje zamiłowanie do dużych kolczyków wróciło, po tylu latach mogę się nacieszyć tą biżuterią nie tylko w pudełeczku :D

Odnośnie stylizacji i osób, które fascynuje moda chciałabym zaprosić do apki ilsho, w której zamieszczam regularnie swoje stylizacje (pobierzesz tutaj... AppStore: https://goo.gl/vaRnp3 Sklep Play: https://goo.gl/l2K9xIMój profil możesz znaleźć pod nickiem "sstyleev" i zapytać czy dana stylizacja jest ok, bądź też czy zakup należy wg mnie do udanych? Świetna opcja na zakupach, rozwiązuje nasze kobiece dylematy ;)) 

MOJA WYPRZEDAŻ SZAFY- KLIK
















PŁASZCZ- Styleev-Shop;
SWETER- House (podobny TU,TU)
TOREBKA- Michael Kors;
SPODNIE- No Name;
CZAPKA- Kingefashionshop (podobna TU);
BUTY- adidas superstar, zalando;

wtorek, 4 kwietnia 2017

Pudrowa ramoneska, sportowy look

Hej! 
Przedsmak postu mogliście zobaczyć na filmiku na YT, który udało mi się nagrać - tutaj. Wolna sobota to czas na wykorzystanie go i zdjęcia ;-) mogę bez biegania, ogarniania miliona spraw zająć się sesją, blogiem.. Zazwyczaj wygląda to inaczej, wszystko w biegu i na szybko.. a ja bardzo nie lubię stylizacji, zdjęć i spraw związanych z blogiem na odpierdziel. 
Niestety teraz długo tu nie popiszę, nadrobię następnym razem. Mam zawaloną skrzynkę mailową, dlatego biorę się do pracy i kładę spać, ponieważ dziś moje samopoczucie nie jest najlepsze.
Buziaki, dobrej nocy!!








Ramononeska- KingeFashionShop (podobna KLIK)
Bluza- Styleev Shop + DIY (podobna KLIK)
Legginsy- Pepco
Choker- No name;
Buty- Sizeer, Nike Huarache (KLIK)

na moim kanale nowy filmik paznokciowy... zapraszam!


piątek, 31 marca 2017

Nowości od semilac, stylizacja paznokci..

Hej! Za oknem cudowna pogoda, dlatego piszę dla Was post i uciekam delektować się słoneczkiem.
Koniecznie muszę zrobić sesję w plenerze, takiej pogody nie można marnować!



Przychodzę do Was z postem kosmetycznym  i stylizacją paznokci. 
Byłam zmuszona skrócić pazurki, dlatego ich długość znacznie się zmieniła, również kształt. Moja naturalna płytka jest kwadratowa, stąd aby paznokcie nie były narażone na łamliwość pozostawiłam tak jak jest, nie zmieniając płytki na migdał. 

Ale mój zamysł to było najpierw pokazanie nowości, jakie do mnie przyszły.
Przejdźmy więc do zdjęć... Wykonane zostały telefonem, niestety aparatu nie miałam pod ręką, po ostatniej sesji jak zwykle nie przywiozłam go do domu. 





Przyszła do mnie nowa lampa. Nie wiem czy pamiętacie mój mały różowy mostek który miałam? Nie utwardzał on żeli, był słaby i stracił też swoją żywotność przez co byłam zmuszona wymienić go na nowy model ;-) 
Jest to lampa Semilac UV LED 24W (link), poprzednia miała zaledwie 6W. Utwardza ona wszystkie lakiery hybrydowe w zaledwie 30s, a także wszystkie żele! Posiada czujnik, który uruchamia się po włożeniu dłoni pod lampę. Używałam i jestem z niej bardzo zadowolona, wielkością bardzo się nie różni. Powiedziałabym, że jest nawet wygodniejsza niż poprzednia! 



Nowości jakie zagościły w Semilac to pyłki SemiFlash. Mają piękną poświatę, mienią się w różnych odcieniach, delikatnie odbijają wszystko co jest wokół. Na pewno już niebawem pokażę Wam, jak prezentują się na moich paznokciach! A czy mam swój ulubiony? Oczywiście! To najdelikatniejszy SemiFlesh: Holo Instinct 08!



Nowości, jakie jeszcze u mnie zagościły, lecz to na początku miesiąca.. przepiękne nowe odcienie! Jaki Wam najbardziej przypadł do gustu? 

Ja wybrałam coś delikatnego, coś co nie wyróżnia się z tłumu i pasuje do wszystkiego.. jest to odcień Almond Butter 176. Sami zobaczcie jak prezentuje się na paznokciach.. 



Co proponujecie na następny miesiąc? Może jakieś pastelowe kolory?! Póki co nie mogę się przekonać do jasnych kolorowych odcieni na pazurach ;-(

Lecę ogarniać mieszkanko, do następnego! ;-*

wtorek, 21 marca 2017

WIOSNA! TO TY?! Czerwone dodatki

Oficjalnie przywitaliśmy wiosnę, lecz czy w praktyce się to zgadza? 
Cóż, ja poszłam na całość i mam dla Was iście wiosenną stylizację. Hafty na ramonesce to wisienka na torcie! Zainspirowały mnie do stworzenia czarno czerwonej stylówki. Zresztą sami oceńcie! 



Całość dopełniłam czarnym kapeluszem, dzięki czemu stylizacja nabrała kobiecości. A zarazem odsłonięty brzuch nie rzuca się tak bardzo w oczy i uniknęłam wulgarnego wyglądu. 
Świetnie czułam się na sesji w takim wydaniu, jeszcze nie miałam okazji wyskoczyć w gołych stopach, czy brzuchu na dłużej. Jest zdecydowanie zbyt zimno, cierpliwie czekam... ;-)

A jeszcze odnośnie haftu na odzieży. Jesteście na tak? Nie zawsze w oko wpadnie mi to co modne, ale od kiedy na rynek weszła odzież haftowana zwłaszcza z motywem czerwonej róży oszalałam! Super trend, mega klimat, idealne dopełnienie stylizacji, zamiennik dodatków! Buziaki, do usłyszenia w komentarzach!











KURTKA/RAMONESKA- Shein;
TOP- Xstrit Fashion;
LEGGINSY- Shein;
KAPELUSZ- Reserved (podobny KLIK);
BUTY- Deezee;
OKULARY- Shein (podobne KLIK)

sobota, 18 marca 2017

Biała baskinka w połączeniu z czernią.


Dobry wieczór! Pogoda okropnie zmienną jest, niestety na prawdziwą ciepłą wiosnę musimy jeszcze chwilę poczekać. Tym bardziej tutaj, w Bieszczadach... 

 Serio znudziły mi się już grube kurtki dlatego chociaż na fotki chciałam wyskoczyć typowo wiosennie. Wiało, sypał śnieg! Dlatego cieszę się, że w ogóle fotki wyszły! Mogę do Was napisać i nie robić przerwy w blogowaniu, a przy okazji wkręcić się ponownie i regularnie dodawać stylizacje. Zmarzłam okropnie, szalika nie planowałam założyć do zdjęć jednak warunki na to nie pozwolily, tym bardziej biorąc pod uwagę, że do końca nie wyzdrowiałam. Fajnie pudrowy kolor wgrał się w stylizację, klasyczne połączenie czerni z bielą, mi się podoba ;-)
Niektórzy twierdzą, że baskinki wyszły z mody. Ja jestem tego zdania, że nosimy to w czym czujemy się dobrze, nie to co jest modne. Osoby idąc ślepo za modą robią sobie krzywdę. 

Zostawiam Was ze zdjęciami, życzę dobrego wieczoru i weekendu, do usłyszenia niebawem :-*

Przypominam, że w moim sklepie KLIK do końca weekendu -10% na zakupy. Kod rabatowy: STYLEEV ! <3










KURTKA/RAMONESKA- Medicine-wyprzedaż (podobna KLIK KLIK)
SPODNIE- Zara (podobne KLIK)
BLUZKA- STYLEEV-SHOP;
SZALIK- Medicine;
BUTY- Converse (KLIK);
OKULARY- Shein;