poniedziałek, 22 maja 2017

Prosto z warkoczami.


Cześć!
Za nami weekend, dla mnie był on dość wyjątkowy. Zasypaliście mnie setkami przemiłych słów, komplementów! Cieszę się, że tu jestem dla siebie i dla wszystkich osób, które mnie obserwują. Nie wspomnę o tych osobach trwających od początku! Jeszcze z czasów szafy.pl bądź photobloga.. Mega miłe i naprawdę to doceniam! W internecie mam swój drugi kąt, miejsce, odskocznię od życia codziennego. To czym się zajmuje daje mi chwilę z daleka od problemów, zmartwień i przeszkód z jakimi każdy z nas się spotyka. 
Z czasem dało mi to miejsce do pracy, dzięki czemu nie muszę męczyć się tam gdzie mnie nie chcą, czy sama wiem, iż to nie to co chciałabym robić. Nigdy nie wiedziałam, że pasja może mieć tak ogromną siłę. Fajnie, że dostałam taką małą szansę, którą mam nadzieję wykorzystam w dobrym kierunku. 

Post powstał w oparciu o filmik, jaki przygotowałam na temat warkoczyków. Często dostaję na ich temat pytania, wiadomości. Postanowiłam nagrać jak przebiega ich wykonanie, wpinanie clip in.. Może komuś się przyda ;-) Przy okazji wykonałam inny makijaż niż zwykle, także stwierdziłam że szkoda makijażu i fryzki! Sesja dziesięciominutówka, pełen spontan, lecz chyba klimat zachowany.. co myślicie? ;-) 

Filmik znajdziecie na moim kanale: 











KURTKA- ZALANDO;
BLUZKA- H&M (podobna KLIK);
LEGGINSY- PEPCO;
CHOKER- DIY;
NASZYJNIK- MOKAIT;

środa, 17 maja 2017

Dwie stylizacje w jednym!


Hej! Dzisiaj przychodzę z dwoma stylizacjami. Co mnie do tego skłoniło? Przede wszystkim to, że bardzo rzadko chodzę w szpilkach. Często pytałyście o stylizację na obcasie, w wersji kobiecej i oto ona :-) Druga casualowa, ze sportowym akcentem w formie trampek.. czyli tak jak zwykle chodzę ubrana i tak właśnie wybrałam się na zdjęcia, zmieniając płaszcz i buty. Stąd zajawka. 
Takie połączenia możemy wykorzystać w życiu, ubierając np. koszulę z jeansami do pracy,  a wieczorem wymieniając obuwie na bardziej eleganckie mamy outfit na wyjście.













BLUZKA- STYLEEV-SHOP;
SPODNIE- LILO SHOP;
PASEK- H&M;
PŁASZCZ- SINSAY (PODOBNY KLIK)
TOREBKA- SHEIN;







RAMONESKA- MEDICINE (PODOBNA KLIK);
BUTY- CONVERSE;
OKULARY- NO NAME;

Piszcie jaki look wybieracie!

piątek, 5 maja 2017

INSTA MIX marzec&kwiecien

Czesc! Poczatek maja na blogu zaczne od podsumowania moich zdjec, male wspominki. Zdjecia, ktore ciesza sie najwiekszym zainteresowaniem powiekszylam, podpisze i postaram sie podlinkowac ciuchy o ktore najczesciej pytacie. 

Zrobilam jeszcze dzisiaj kilka fotek stylizacji, aby urozmaicic post. 





Sweter- Shein;

Wczorajsza stylizacja:


Sukienka- bydesignstore;
Torebka- Answear;
Kurtka- Romwe;

Pierwszy raz w tym roku odslonilam nogi, za kilka godzin przyszly deszcze i znow musialam wskoczyc w spodnie :D


Niestety moj laptop a raczej ladowarka padla, dobrze ze jest drugi pod reka, to moge skorzystac i napisac dla Was post. Takie podsumowanie mam nadzieje, ze zakonczy brzydka i deszczowa pogode! Nie wiem jak u Was, tutaj wiecej deszczu niz slonca.. Buuu :-( 
Nie rozpisuje sie, poniewaz Brajek ma ciezki okres, mega bunt i placz o wszystko, nie wiem czy taki wiek, czy przez te choroby i pobyt w szpitalu odreagowuje. No nic, mam nadzieje ze szybko to minie, czekam az zasnie i koncze post! Do nastepnego, buziaki!



Balerinki- Deezee;

Moja podstawa w stylizacjach to czarna ramoneska, swoja aktualna dorwalam na promocji w medicine. Byl to okres pzedswiateczny w grudniu. 



Sweterek- Reserved (podobny KLIK)
Pasek- RLL;

Spodnie- Zara (podobne KLIK, KLIK, KLIK)
Wiele pytan pojawia sie o moje czarne spodnie z dziurami na kolanach oraz strzepieniami. Mam ich kilka par, wszystkie sa z zary. Te mocno czarne jesli sa nowe lepiej wyprac, mi zrobily bubu na nogach w postaci duzych swedzacych plam. 



Espadryle- Deezee
Bluzka- Mosquito (podobna KLIK)
Torebka- Shein;
Pasek- Shein (post z nim pojawil sie juz spory czas temu: https://styleev.blogspot.com/2016/08/koszula-khaki-z-wycieciami.html )
 



Kurtka- Kingefashionshop;
Bluza- Styleev-Shop (jest juz niedostepna, zrobiona ze zwyklej bluzy fasonu kangurka, po prostu w polowie obcieta)

Pytacie o legginsy, czesto nosze zwyklaki i pojawiaja sie w nich te bawelniane. Kupuje np. w pepco, h&m, terranova... ;-)
 


Jeansy- Zara (o te spodnie pojawialo sie duzo pytan, kupilam je stacjonarnie, nie mam pojecia czy sa dostepne online, jesli ktoras z Was ma link, czy cos chetnie udostepnie innym dziewczynom ;-))


Koszula- Varlesca 



Buty- Adidas Tubular Invader kupione na sizeer.


Kurtka- adidas. Kupiona na oficjalnej stronie adidasa.


Legginsy- adidas (mam je z zalando, ale to stara kolekcja, sa juz u mnie w szafie ponad rok)
Buty- Deezee (niedostepne)

niedziela, 30 kwietnia 2017

Stylizacja paznokci na majówkę.


Dobry wieczór. 
Iście letnią stylizacją paznokci pożegnamy dziś kwiecień, mam nadzieję, że maj nie sprawi nam tak pogodowych niespodzianek. Złoto pojawia się w moich stylizacjach praktycznie non stop, pozwoliłam sobie też urozmaicić nim mój mani. Palmy niektórym przypominają pająka, padło nawet na batmana? Haha! Następnym razem zdecydowanie trzeba je rozdzielić! 


Biel na paznokciach to dla mnie już klasyka. Zauważyliście, że bardzo często w tym kolorze mam pomalowane paznokcie. Ąż do znudzenia?! Następnym razem muszę poeksperymentować z kolorami! 



Produkty Semilac użyte w stylizacji:
-VITAMIN BASE
-STRONG WHITE nr 001
-BLACK DIAMOND 031 w formie palm namalowanych pędzelkiem N 00-1
-TOP NO WIPE 

oraz złote zdobienia na serdecznym palcu widoczne w paletce wyżej, kupione na allegro za kilka zł.




Do następnego! Fotki ze stylizacjami już czekają! <3