czwartek, 30 listopada 2017

Szarości na białym tle.


Cześć! Zagląda tu ktoś jeszcze? ;-)
Ostatnio miałam chwilę na poeksperymentowanie i zrobiłam zimowy makijaż. Kilka razy robiłam makijaż cieniami, dla mnie to czarna magia, jednak dziewczyny z insta, które pokazują te cudne make-upy... no złapałam wenę :-) 
Kilka ujęć pokażę Wam niżej. Mam nadzieję, że będzie pozytywny odbiór. Cienie pomieszałam, mam jedną kolorową paletkę, inną brokatową. Dajcie znać jak mi to wyszło, czy tragedii nie ma? 
Chciałam wejść w tonację niebieskiego. Niestety cienie były słabo napigmentowane, nawet na mokro nie poszło. Także srebro poszło na pierwszy plan, fajnie wygląda z perełkami na sweterku. Gdzieś z głębi torby z kosmetykami znalazłam niebieski eyeliner, aby nie było standardowo z czarnym- oklepane! 

Praktycznie cała stylizacja w szarym kolorze, sztruksowa ocieplana kurteczka dodaje troszkę ciepła i smaczku. Nie widziałam innej kolorystyki do tego makijażu. Ewentualnie coś w kobalt, ale tego koloru brak w mojej szafie. Dajcie znać jak widzi Wam się całokształt i oczywiście... czy chcecie już zimę!? a może już zawitał u Was śnieg?









SWETER- TRESORBUTIK; KURTKA- ROMWE; SPODNIE- NEW LOOK; BUTY- DEEZEE; CZAPKA- STYLEEV-SHOP.

41 komentarzy:

  1. Kochana, ja zagladam! I mowie Swietny post I sliczna ty! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż Ewelinko 👍
    Stylizacja jak zawsze strzał w 10 😍
    Zima piękna u nas tylko trochę śniegu 😙

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaglądam! a zaglądałabym częściej, gdyby coś się pojawiało! <3
    Piękna stylizacja, a makijaż jest świetny:) BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdj jak modelka !piekne 😄 masz mega predyspozycje do tego 😃 pozdrawiam serdecznie Magda 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż :) ja chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagladam zagladam i chcialabym Cie nakrzyczec za taka mala obecnosc tutaj 😏
    Makijaz wyszedl Ci schludnie ale wiecej się nie wypowiem poniewaz nie lubie srebrnych makijazy 😉
    Stylizacja prosta ale wlasnie w takich chodzi każdy i to sie ceni ze na sile nie kombinujesz 😘
    Buziaki drisska 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż :) a Stylizacja jak zawsze WOW :) a jaki to cień ? jest delikatny , taki lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, wszystko mi się podoba. I myślę że masz rękę do makijażu więc możesz zacząć eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowy makijaż, super stylizacja, przepięknie 😘😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety śniegu jeszcze nie ma, a jak oglądam zdjęcia, które dodajesz to tak marze juz o śniegu, nie mogę sie doczekać juz wyjazdu na święta w góry i tego klimatu! A co do zdjęć, to jak z bajki, po prostu cudowne! Zauroczył mnie w szczególności ten sweterek. Mam nadzieje, ze następny post bedzie za niedługo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż bardzo ładny i świetna stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ! ����
    Jakiego statywu używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zaglądam... 😁 rób częściej takie posty 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana co masz na ustach???

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękna biała sceneria :)) świetne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż wyszedł ciekawie, szczególnie ta niebieska kreska! :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja 😘 szarość kocham ❤️ Czapka piękna a cienie mega bardzo mi się podoba kochana 😘😘😘💜 u mnie sypie lekki śnieg czekam na prawdziwa zimę

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż średnio :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten makijaż widziałabym do bardziej eleganckiej stylowki😉 ale i tak ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się połączenie różu z szarością :) świetna stylizacja! bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż jest naprawdę rewelacyjny,warto było pomęczyć ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej tu Aska!

    Nie jestem jakas specjalistka bo zwykle nosze kreski eyelinerem aczkolwiek czasem poeksperymentuje z cieniami. Widze Cie chyba pierwszy raz w jakims cieniu na powiekach i jak juz kiedys wspominalam powinnas tego sprobowac. Nie mylilam sie - wiedzialam ze ladnemu we wszystkim ladnie!:-) lubie Twoja urode pasuje do niej totalnie wszystko. Za niektorymi makijazami na instagramach czy youtube bym sie nie dala pokroic bo laski chca wszystkie wygladac tak samo, miec wykonturowana twarz na kwadraty i miec usta jak pontony. Tandeta! Ludzie, przeciez to w ogole nie jest ladne! Nie dziwie sie ze faceci baliby sie pojsc z taka do lozka bo jeszcze jej nie poznaja bez make upu albo make up zostanie osobno na poscieli XD ale koniec zartow! Swietna stylowka mega zazdrosze Ci figury i wlosow i urody o Boze i wszystkiego!:-( jestes za idealna i musisz zbrzydnac bo mam kompleksy! Haha :-) niebieski eyeliner swietnie kontrastuje ze srebrem a ten mrozny bialy krajobraz w polaczeniu z Twoimi srebrnymi powiekami wyglada bajkowo! Masz reke bo umiesz sie malowac. Jestes przecudna i w ogole ale troche uwazam ze Twoje rzesy sa za ciezkie. Jest ich strasznie duzo, gesto..
    Nie mam instagrama ale zagladam tam chociaz nie moge skomentowac. Wiec pisze i ogladam Cie tutaj - na blogu!!! ;-) odezwiesz sie?

    :-) caluje i czekam na kolejne stylowki. U mnie jesien sniegu nie ma i jeszcze nie padal. Pozdrawiam z Wielkopolski, Asia. :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda z przedmówczynią. Jedna uwaga: takie rzęsy to efekt teatralny, są supermocno podkreślone, co zapewne jest zabiegiem celowym. Prawdopodobnie Autorka ma skłonności i zdolności aktorskie, tym bardziej że jest piękna, obiektyw ją "lubi", prezentuje się świetnie.

      Jedna uwaga do stylizacji: spodnie z dziurami na kolanach na wiosne lato. Kolana nie sa z tytanu.

      Usuń
    2. Hej tu Asia.

      Nie mialam na celu wytykanie bledow lecz wyrazalam swoja czysta opinie. Makijaz sliczny i autorka bloga i zdjec takze. Nie mam co do tego zastrzezen badz watpliwosci. Makijaz fakt moze jest uzupelniony o teatralny wyglad rzes ale na codzien Ewelina rowniez nosi takie rzesy. Rozumiem sesje i w ogole ale jesli mialby to byc look na codzien uwazam ze rzesy sa za mocne i kazdy zauwazy ze nie sa naturalne. Absolutnie nie mam nic do tego jesli ktos lubi nosic mocny, fotogeniczny makijaz - to nie moja sprawa. Kazdy ma do tego prawo.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  23. śnieżynka <3 śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Królowa śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju świetna stylizacja :) Makijaż idealnie pasuje :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Elsa z Arendell - wersja współczesna! Bomba! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Super Ci to wyszlo. Jestes urodzona modelka :-) Zdjecia jak z profesjonalnej sesji do jakiejs reklamy czy czasopisma. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej tu znow Asia!

    Mam dla Ciebie kochana prywatna wiadomosc lecz nie wiem gdzie moge ja wyslac. Czy podalabys mi swoj adres e-mail bo mozliwe ze nie dostrzeglam a nie chcialabym spamowac tam gdzie nie trzeba. Bede wdzieczna caluski. :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Komentuje juz drugi raz. Powinnaś startowac w konkursach pieknosci. Myslalas o tym kiedys? Twoja uroda jest nieprzecietna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podaj co to za piękny cień ten szary jest piękny do zimowego makijażu. Pisałaś gdzieś ze paleta z make up revolution ale napisz która dokładnie i który to cień, błagam

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej tu Aska

    Ostatnie zdjecie SZTOS!! Sliczna!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.