sobota, 8 września 2018

Szary kardigan z kratą.


Cześć! Stylizacja czekała kilka dni na publikację, ponieważ chciałam zapowiedzieć w poście nową kolekcję. Niestety jak zwykle los jest dla mnie złośliwy, padły mi serwery na stronie sklepu. Jak pech to pech! W dodatku mamy weekend- technicy mi nie pomogą. Muszę czekać do poniedziałku, chyba, że problem się sam rozwiąże. Szczerze w to wątpię...hm.. Bardzo Was przepraszam za niedogodności, widzę w mailu, że jednak kilka zamówień zaraz po premierze udało się złożyć. Reszta osób musi być cierpliwa. Sama jestem załamana, spieszyłam się aby opublikować wszystko dziś do 12:00 jak obiecałam, zerwałam pół nocki. Cóż, czasami tak bywa. Powinnam się już przyzwyczaić do tej złośliwości rzeczy martwych. Eh nie będę tu narzekać i się złościć, choć przyznam humor mi się mocno zepsuł przez tę sytuację! 

Skupmy się na stylizacji, którą mam dla Was. 
Idealna na jesień, czuć ją w powietrzu, ja powoli łapię jesienny nastrój.. ;-) Czekam na te magiczne kolorowe drzewa, spadające liście  i przemykające przez nie promienie słońca! Szkoda tylko, że trwa to tak krótko. No ale jak to mówią, wszystko co dobre szybko się kończy. Mam nadzieję, iż jesienna aura sprawi, że moja wena do blogowania i sesji w plenerze wróci. Tęskni mi się za tym.. ;-) 
Sweterek okrywający moje ramiona jest ze sklepu styleev-shop.pl
Nie gryzie, jest bardzo przyjemny. Tego typu narzutki, otwarte sweterki są idealne do jesiennych stylizacji! Możemy z nimi kombinować na różne sposoby, a z jednego modelu stworzyć kilka ciekawych stylizacji. Przyjemne również jako okrycie w domu wieczorem do herbatki.. Już powoli się takie zbliżają. 
Polubiłam się z kratą- zakupiłam nawet dwie pary spodni w tym wzorze. Bałam się, że optycznie pogrubią mi nogi, zrobią się parówki "berlinki" :D.. jestem w szoku bo jest ok! ;-) A Wy co sądzicie?
Całość przełamałam sztruksowym różowym berecikiem, bez niego ta stylizacja byłaby nieco.. zgaszona? No i zapomniałabym o szpilkach! Szukałam ich kilka dobrych tygodni po internecie! Przypadkiem spotkane w sieciówce na przypadkowych zakupach... pokochałam je od pierwszego wejrzenia. A później miłość się pogłębiła gdy je założyłam. Wygoda, komfort.. są idealne. 
Podniecam się jak to niektórzy powiedzą "głupimi butami"- jednak znaleźć wygodne, ładne szpilki to ciężka sprawa :-) Śmiało będę mogła w nich śmigać na zakupy, bez obaw że odpadną mi stopy. Super! Ja Was mocno całuję, zapraszam do oglądnięcia zdjęć.
Dajcie znać jak podoba Wam się stylizacja <3












BERET- Stradivarius
SWETER- STYLEEV-SHOP
KOSZULKA- Terranova
TOREBKA- Michael Kors (podobna KLIK)
SPODNIE- Stradivarius (podobne KLIK)

KOLCZYKI- Styleev-shop 
NASZYJNIK- Styleev-shop
(podlinkuję po awarii w sklepie, nie zdążyłam wgrać biżuterii)

czwartek, 16 sierpnia 2018

Pudrowy komplet.


Cześć! Witajcie w środku tygodnia. Wczoraj udało mi się wyskoczyć na zdjęcia i od razu wrzucam je na bloga, bo wiecie jak to jest gdy się coś odkłada... w nieskończoność ;-)
Dres jest z zagranicznej stronki Shein, link umieszczony pod zdjęciami. Nagrywałam unboxing tej paczki, byłam trochę zawiedziona jeśli chodzi o materiał. Trzeba się pilnować z bielizną. Wszystko mamy jak na tacy, także jeśli nie lubicie lekkich prześwitów- zdecydowanie nie polecam. Po zdjęciach przewiązałam sobie bluzę na biodrach, bo gdy zobaczyłam nagrania jak mi wszystko skacze, odbija się zwątpiłam haha :-) Piszę o tym, ponieważ pojawiło się dużo pytań w jego temacie- lubię być z Wami szczera i nie polecać bubli. Wizualnie jest bardzo ładny, tylko ten lekki materiał wszystko psuje :( 
Osoby, które są ciekawe aktualnie moich włosów, metody przedłużania itp, zapraszam na video: https://www.instagram.com/p/Bmg15z2Bqqa/?taken-by=sstyleev

Buziaki, do następnego ;-*









KOMPLET- SHEIN
ZEGAREK- GUESS, TIMETREND.PL
BUTY- NIKE AIR FORCE
PLECAK- STYLEEV-SHOP
OKULARY- ZALANDO

środa, 8 sierpnia 2018

Jest to lato..

Dobry wieczór!
Tak dawno tu nie zaglądałam, że nawet w miejscu wpisywania linku nie wyświetlił mi się adres mojego bloga... :o Przedwczoraj zrobiłam fotki, dziś je dopełniłam aby nie było tak cukierkowo.
Zdjęcia są mieszane, wykonane zarówno z lustrzanki jak i telefonu. Bardzo lubię klimat, światło zdjęć robionych iphonem, nie wymagają tak mocnej obróbki kolorystycznej i kontrastu jak z aparatu. Wszystkie zrobione są przednią kamerką :-)
Tak długo czekałam na lato w Bieszczadach, cały lipiec padało, chodziliśmy w kurtkach przeciwdeszczowych... :P Z nadzieją codziennie zerkałam na prognozy pogody. Jestem typem, który uwielbia słońce, mogę wygrzewać się jak żmijka! I w końcu, można spędzić wakacje jak należy. Wodę mamy bardzo blisko, często pytacie gdzie ja jestem. Nigdzie nie wyjechałam, zdjęcia są robione na naszym Sanie :-) Uwielbiam to miejsce, a zachód słońca jest już w ogóle tam magiczny!! Cisza i spokój, nie wyobrażam sobie spędzać wakacji na plaży pośród tłumu ludzi. Ten widok mnie przeraża :D Może dlatego, że wychowałam się w takiej ciszy i "izolatce" od małego. Miasto, huk i tłok sprawia, że automatycznie źle się czuję- to chyba nie dla mnie :-)
Mam nadzieję, że wszystko co dobre szybko się nie skończy i pogoda dociągnie do końca wakacji. W końcu jako mama także je mam, dopiero odkąd mały poszedł do szkoły to odczułam. Wcześniej jakoś nie robiło mi to różnicy :-) Dałam sobie urlop w sklepie- powiem Wam, że się dziwie, zawsze mówiłam tydzień przerwy, ale wychodziło jak zwykle- tonęłam w paczkach. Teraz mogę należycie odsapnąć od wszystkiego (pomijając wyprzedaż szafy, którą zrobiłam, ale już sterty ciuchów w salonie nie dawały mi żyć!), nowa kolekcja pewnie pod koniec wakacji!! ;-) 
Buziaki, trzymajcie się ciepło! 












STRÓJ- Shein;



Góra bikini- H&M;
Dół- Romwe;

sobota, 30 czerwca 2018

INSTA MIX maj/czerwiec

Cześć! Pojawiam się na blogu z mix'em zdjęciowym z instagrama, a także mojej rolki aparatu.
Lubię zbiór zdjęć w jednym miejscu, a post na blogu jest fajnym sposobem na ich zachowanie :-)
Przy okazji jak zawsze, postaram się podlinkować część ciuchów o które pytacie i je opisać.
Czerwiec tego roku to był u nas czas weselny. Stąd też pojawiły się dwie kreacje, które bardzo się Wam spodobały. Zainspirowało mnie to do stworzenia w lipcu postu ze stylizacjami jako gość weselny. Odczytałam kilka wiadomości w tematyce przygotowań do wesela, od czego zacząć, jak dopasować fryzurę, czy też makijaż. Myślę, że to dobry pomysł! Zwykle sama się czeszę i maluje- u makijażystki to nigdy nie byłam! Lubię to robić, także uczę się na sobie i staram się być w tym lepsza. 
Na podstawie własnych doświadczeń postaram się opisać krok po kroku jak się przygotować i wystylizować :-) Czekam na odpowiednią pogodę, póki co temperatura na zewnątrz nie rozpieszcza i czuję, że wychodząc w ułożonej fryzurce zrobiłaby mi się "szopa" od wilgoci. Zresztą zamarzłabym w kusych sukienkach :P 
Częściej jestem na instagramie, jeśli ktoś tam nie zagląda- pojawił się u mnie nowy tatuaż. Była to spontaniczna decyzja. Prosty i drobny napis zdobi dekolt. Jestem miłośniczką tatuaży- to na pewno nie ostatni. Ale bez obaw, nie wydziaram połowy ciała! Grunt by robić to z głową i zachować naszą kobiecą subtelność. 
Na laptopie mam jeszcze starą stylizację, której nie opublikowałam. Na dniach postaram się obrobić zdjęcia i wrzucić, aby nie wiało pustką.
Zabieram Was teraz do zdjęć z okresu maja i czerwca. 


1. Spodnie w kratkę- STYLEEVSHOP 2. Body- MARSKA 3. Czarny bralet- SHEIN   jest już niedostępny, mam go kilka lat. 4. Spodenki- STYLEEVSHOP;

1. Sandałki na szpilce- DEEZEE 2. Spodnie- ZARA 3. Obie bluzki są ze STYLEEVSHOP stara kolekcja.

1. Koronkowa bluzka- H&M 2. Czarne spodnie- ZARA stara kolekcja 3. Buty- MOSCHINO 

1. Sukienka w kwiaty- H&M 2. Skarpetki z koronką- H&M 3. Biała sukienka- TRESORBUTIK 4. Biała bluzka- STYLEEVSHOP 5. Koszyk- STYLEEVSHOP niedostępny 6. Szorty jeansowe- H&M 


 1. T-shirt- CALVIN KLEIN 2. Szorty- LOVESHOERTS 3. Sukienka- STYLEEVSHOP niedostępna 4. Katana- ROMWE; 5. Sandałki- DEEZEE; 
1. Bluzka- ZARA stara kolekcja, ma z dwa lata ;-) 2. Spodnie- ROMWE 3. Trampki- NEW LOOK

1. Spodnie z lampasem- STYLEEVSHOP stara kolekcja 2. Klapki z kokardami- DEEZEE

1. Sukienka z falbankami- TRESORBUTIK 2. Torebka- Michael Kors

 1. Sukienka- LOU 2. Buty- ZALANDO 3.Torebka- MOSCHINO 



1. Sukienka- LOU (kupiona na OLX, bo to stara kolekcja) 2. Buty- DEEZEE 



1. Komplet sportowy- ROMWE 2. Kombinezon- ROMWE 3. Bluza miś- SHEIN 

I dzięki, że jeszcze ktoś tu zagląda ;-*