czwartek, 16 sierpnia 2018

Pudrowy komplet.


Cześć! Witajcie w środku tygodnia. Wczoraj udało mi się wyskoczyć na zdjęcia i od razu wrzucam je na bloga, bo wiecie jak to jest gdy się coś odkłada... w nieskończoność ;-)
Dres jest z zagranicznej stronki Shein, link umieszczony pod zdjęciami. Nagrywałam unboxing tej paczki, byłam trochę zawiedziona jeśli chodzi o materiał. Trzeba się pilnować z bielizną. Wszystko mamy jak na tacy, także jeśli nie lubicie lekkich prześwitów- zdecydowanie nie polecam. Po zdjęciach przewiązałam sobie bluzę na biodrach, bo gdy zobaczyłam nagrania jak mi wszystko skacze, odbija się zwątpiłam haha :-) Piszę o tym, ponieważ pojawiło się dużo pytań w jego temacie- lubię być z Wami szczera i nie polecać bubli. Wizualnie jest bardzo ładny, tylko ten lekki materiał wszystko psuje :( 
Osoby, które są ciekawe aktualnie moich włosów, metody przedłużania itp, zapraszam na video: https://www.instagram.com/p/Bmg15z2Bqqa/?taken-by=sstyleev

Buziaki, do następnego ;-*









KOMPLET- SHEIN
ZEGAREK- GUESS, TIMETREND.PL
BUTY- NIKE AIR FORCE
PLECAK- STYLEEV-SHOP
OKULARY- ZALANDO

23 komentarze:

  1. piękny komplecik :) moje kolory i świetne dodatki! pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizualnie komplet jest śliczny, ale nawet na zdjęciach widać lekkie prześwity. Poza tym dres kojarzy się z czymś na chłodniejsze pory, więc może ten cienki materiał nie spełniałby swojej roli.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie komplet wygląda. Cenię sobie szczerość,super,że piszesz prawdę odnośnie rzeczy i nie zachwycasz się byle czym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tym kompleciku 😍
    Bardzo ładny kolor ☺
    Niestety ubrania z tych chińskich stron czasami się trafiają...trefne 😯
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny komplet! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, komplecik bardzo w moim stylu! Ahh te letnie kolorki. Buziaki
    Zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygladasz! Super look

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak cudownie w Twoim stylu <3 A ja to chyba za stara jestem.. Niby spoko, ale nie umiem robić takich super zdjęć.. :/ Lookniesz pls? http://pattrishiaa.pl Może jakies fitry dodajesz, że te Twoje foty są takie "modowe" ? Pozdrawiam i buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za glupia moda ze w dzisiejszych czasach już nawet wlosy trzeba doczepiać by cos udowodnić lub się dobrze prezentować? To nie można już swoich nosic? Masakra, a sama mam bardzo cienkie wlosy i nie oszalałam by doczepiać sztuczne. Ladny komplet i szacun za boska figure.

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie, genialny look. Uwielbiam róż <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, a komplecik też bardzo fajny, pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry dresik nie jest zły. Też mam ten pierścionek z Avon ale jakoś rzadko go nosze.

    OdpowiedzUsuń
  13. ten komplecik jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje posty są mega pełne inspiracji zapraszam r,ównież do mnie <3 https://fraufasshion.blogspot.com/ pozdrawiam MRSFASHION

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, mam pytanie jaki rozmiar masz tej sukienki czarnej z mosguito? Z odkrytymi plecami na instagramie. Z góry dziękuję za odpowiedź . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Może jakimś rozwiązaniem byłaby jaka inna bielizna? Beż, róż, bezszwowa?
    Szkoda byłoby, żeby nie móc go wykorzystać.
    Poza tym, co do tego, że dres jest cienki - może trzeba dostrzec w tym jego zaletę? ;) W końcu dres nie będzie zarezerwowany na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry.
    Przepraszam, że kontaktuję się w taki sposób, ale jest on najpewniejszy, by dotrzeć szybko do Twórcy bloga.
    Otóż mam przyjemność powiadomić Cię, że blog Twój został nominowany przez innego uczestnika do konkursu BLOGS from HEART. W związku z powyższym uprzejmie proszę o kontakt na ten adres e-mail: konkurs_blogsfromheart@onet.pl - sprawa pilna.
    Pozdrawiam.
    Witold

    OdpowiedzUsuń
  18. The photos look so pretty! I love your outfit!
    Regards.
    Codesarrival.com
    Couponsvolcano.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hej :) czy mogłabyś napisać jaki rozmiar wybrałaś i ile masz wzrostu? nie ukrywam, że byłoby to pomocne w doborze odpowiedniego rozmiaru :) z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.