sobota, 25 października 2014

DENIM

Witajcie w ten zimny sobotni wieczór, dziś to chyba był ostatni dzień na gołe nogi. Pomimo, że wczoraj pogoda zaskoczyła nas śniegiem oraz przymrozkiem, dziś temperatura na plus i czyste niebo. Niestety drzewa opustoszały, za mną widać "brzydką" jesień.

Zestaw taki na luzie, ciut sportowo, na wiosnę założyłabym same conversy i jestem przekonana że w takim zestawie jeszcze w kwietniu Wam się pokażę. Połączenie jeansu na ślicznej kurteczce, z dekatyzowaną bluzą którą kupiłam w Chińczyku za małe pieniążki :-) Bardzo lubię połączenie bluzy z dresową spódniczką, a że nie posiadam takiej, założyłam pod spód bluzy sukienkę, przy okazji było mi ciepło i przyjemnie ;-) W zimniejszy dzień proponuję zamiast zakolanówek np czarne rajstopki. 
Nie zamulając, zostawiam Was ze zdjęciami! Buźka! ;-*
















BLUZA- CHIŃCZYK;
BUTY- DEEZEE;
KURTKA- COCOMODA;
ŁAŃCUCH, ZEGAREK- KATHERINE;
ZAKOLANÓWKI- CUBUS;


Mam również dla Was fajną niespodziankę, dzięki współpracy z Sheinside, rozdaje duży bon na zakupy, za zainteresowanie ich stroną. Zwycięzca ma okazję wygrać $100.
Jeśli jesteś zainteresowana zakupami na Sheinside, mam dla Ciebie kupon, aż -25% na cały asortyment! Wystarczy , że wpiszesz kod : TKG25

Zasady:
1. Zarejestruj się na sheinside, (Kliknij na poniższy link, aby zarejestrować się na sheinside.com http://www.sheinside.com/login_register.php ) 
3. Zostaw pod tym postem komentarz z mailem, którego użyłeś do rejestracji.

Promocja i konkurs trwa do 30 listopada. 




157 komentarzy:

  1. nieznajoma1994@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwiagorecka@onet.pl :)))
    PS świetna stylizacja, kurteczka super!

    OdpowiedzUsuń
  3. A sukienke skad masz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. interkasia5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetną masz ta kurteczke! super wygląda z zakolanówkami : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. dominika.moriak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piekne doleczki w buzi ;)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. abednarz2@vp.pl :* uwielbiam takie skarrrrrrrrrrrpetki, bardzo podoba mi się taki ubiór:* slicznie, śliczna jesteś dziewczyną! zazdroszczę:( :*

    OdpowiedzUsuń
  9. maleckas_10@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. karolina-pouch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja, świetna jest ta kurteczka^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega look i kurtka świetna, mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pareczka bardzo ładna :) to już w bieszczadach jest śnieg ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda teraz juz nie ma sniegu, ale byl czas ze pruszylo :)

      Usuń
  14. daaria1995@wp.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  15. hej! czy na rzeczy już przecenione działa ten kod? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. najpiękniejsza! :))

    goonius97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten rabat 25% dot. rowniez przecenionych rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz Ewelina :)
    thelifeofnicoola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle śliczna! :*
    Morina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. monika.bartczak91@gmail.com :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś przepiękna! Jestem oczarowana Twoja urodą i oczywiście outfitem. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zainspirowalas mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. joaska678@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. domogala_monika@interia.pl
    a tak poza tym, zakolanówki są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  25. asienka444@wp.pl
    Świetna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja!

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w parce :).
    Zalogowałam się na petite@vp.pl, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  28. lovely outfit! Very feminine and chic!

    www.bebagottel.blogspot.com

    p.s. follow you

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewela super kurteczka , ładne zdjęcia!
    anieso@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. alouette6@o2.pl

    1. Zarejestrowana na stronie she insider +
    2. Like FB she insider +
    3. Wpis emaila na blogu styleev.blogspot.com +

    Zadanie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz ;) parka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  32. olka1705740@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja! Jak zawsze cudnie wyglądasz! :* :)

    paulla130599@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. patrycja.gr484@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. karolina-pouch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. klaudia.takk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. monisiaczek.18@amorki.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I kurteczka i bluza(mam podobną, którą wprost uwielbiam :)) Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie przepadam za połączeniami bluzy z spódniczką itp, dlatego może całość nie do końca do mnie przemawia, ale za to kurteczka jest przecudowna :)


    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bluza i zakolanówki - całkiem fajne połączenie :) Ty we wszystkim wyglądasz super i zawsze tak ślicznie się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. eweli1313@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. katarzyna.firlit@vp.pl a nuz sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wygląda to super, mam nadzieję, że nie zmarzłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja:)

    pozdrawiam Monika
    http://mlglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. kar.marchewka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej Ewelinka ;) Pewnie nie zwrocisz uwagi na moj komentarz , ale warto sprobowac;) Nie wiem jak inaczej sie moge z Toba skonatkowac a mam kilka pytan odnosnie Twoich cwiczen . Mianowicie : jestem szczupla , nigdy nie mialam problemow z celulitem a ostatnio jakby nagle pojawil mi sie na nogach z tylu i to dosc duzy .. na zgieciach mam jakby takie ' wglebienia' 'dziury ...czytalam ze skalpel ewy chodakowskiej pomaga... wiem ze Ty cwiczylas ( jestem wiernym czytelnikiem:*) mozesz cos powiedziec mi na ten temat? czy tobie pomogl i czy trzeba jakas specjalna rozgrzewke przed nim i miec specjalne buty do cwiczen? bardzo CIe prosze o odpowiedz , bede zagladac z nadzieja ze odpisalas; ) pozdrawiam serdecznie , ucaluj Brajanka ,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jesli chodzi o skalpel, cellulit znika , boczki, wszelkie niedoskonalosci, cialo robi sie jedrniejsze , tyle ze mi pupa strasznie schudla od niego jak cwiczylam. Zalecane jest cwiczyc w butach, jednak ja cwiczylam boso. I nie robilam zadnej rozgrzewki :-) BUZKI ;*

      Usuń
    2. Strasznie Ci dziekuje , ze znalazlas troszke czasu aby mi odpisac ;-) ( zagladalam tu kilka razy z nadzieja ze zobacze odpowiedz i sie doczekalam !!:):) ) ale troszke mnie zmartwilas tym ze pupa Ci schudla..bo wlasnie maly tylek to jeden z moich kompleksow a jak jeszcze bedzie mniejszy to juz w ogole... ;) ale chyba lepsze to niz ten okropny celulit na nogach i posladkach...mam jeszcze jedno pytanie - po jakim czasie widac efekty?

      Usuń
    3. Ja zauwazylam efekty po miesiacu, w sumie nie znalam innych cwiczen dlatego nic nie probowalam innego, jednak teraz polecam Ci cwiczyc na zmiane skalpel-na drugi dzien 50przysiadow. :-) to powinno pomoc pupie w ujedrnieniu a nie schudnieciu :)

      Usuń
  47. Cudownie wyglądasz! A kurteczka to po prostu jakieś cudo, bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam http://neejsi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super bluza i o z chińczyka;))
    uwielbiam Twoją kitę :) ślicznotka jak zawsze;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Od jakiegoś czasu śledze Twojego bloga i naprawdę robisz bardzo fajne stylizacje :):):) ile dałaś za tą kurteczkę i w jakim "chińczyku" ją kupiłaś? :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jest ze sklepu online, bluze w chinczyku kupilam :-):*

      Usuń
  50. pracus90@o2.pl

    Przyznam szczerze, ze sledze Twoj blog od okolo 2lat i ciagle mnie czyms zaskakujesz ;) sama chcialabym prowadzic cos tak fajnego, ale chyba bym nie potrafila..

    wytrwalosci i dalszych sukcesow zycze ;)

    Pozdrawiam Aniaa

    OdpowiedzUsuń
  51. milenka3257@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie polecasz buciki na zimę :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluje na muszkieterki czarne, bezowe dobre emu (szkoda mi kasy na ugg) oraz workery ocieplane jakies :-)

      Usuń
  53. Świetny STYL!!
    amelia.malawska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. martyna.poweska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. monikagawron@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudownie wygladasz :) pozdrawiam Amanda
    kadasek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. agnieszka.kleinert@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć bardzo prosze o odpowiedz ;) Mysle nad kupnem tej parki bo slicznie na Tobie wygląda. Bys mogla mi powiedziec czy przesylka idzie tak jak jest tam napisane i czy moga wystapic jakies komplikacje ? Nigdy nie zamawiałam z tej strony bo sie troche obawiam. Z gory dziekuje za odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Moge prosić o tą odpowiedz ? Bardzo mi na tym zalezy ;)

      Usuń
    2. Odpowiesz w końcu ?

      Usuń
    3. najwyrazniej nie. wielka pani blogerka. dziekuje łaskawie za odpowiedz ;)

      Usuń
    4. wielka pani bloggerka wlasnie bierze sie za odpisywanie.. ;-))
      przesylka dochodzi w czasie mniej wiecej trzech dwoch dni, zaufana strona :-)

      Usuń
  59. ślicznie ;)

    mail : gosia_13_21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. klaudiawojtera@gmail.com
    +uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  61. kamilakozlowska9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. juliasiwek2597@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. clavt@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Muszę się przyznać, że nie mogę przez Ciebie spać. Nie dawno Cię 'odkryłam' i czekam niecierpliwie na jakieś nowe filmiki na YouTube od Ciebie. Mam też mnóstwo pytań: Jak to robisz, że masz taką talię??? Skąd ta blizna na brzuchu, jeśli mogę wiedzieć? Czym się zajmujesz na co dzień i skąd bierzesz kasę na te wszystkie ciuchy? Podłączam się też do jednego z komentarzy i proszę, powiedz coś więcej o tych zagranicznych stronach, z których zamawiasz (skąd są, jak zamawiać, jakie są koszta przesyłki, ile czasu trzeba czekać itp.). I powtórzę jeszcze raz: co to robisz, że masz taką talię??? I ten biust!!! Zawsze uniesiony i okrągły, nawet w bluzkach, do których nie można ubrać zwykłego stanika. W którymś filmiku wspomniałaś, że będzie coś o ćwiczeniach? Koniecznie o tym nagraj!!! Zdradź te tajemnice:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.