poniedziałek, 13 października 2014

BLACK & BEIGE.

Jak obiecałam sobie- regularność! :-)
Wykorzystałam dzień wyjątkowo cieplutki, było dziś u mnie bardzo gorąco, aż Brajan pozytywnie to odczuł, natomiast gorzej z samopoczuciem, każdy jest senny, śpiący i leniwy.

Jeśli chodzi o zestaw- polecam go np na wesele, randkę, wyjście do kina.. :-)
Dużo razy pytałyście odnośnie stylizacji na 18-nastkę i tego typu okazje, ta jak dla mnie nadaje się super, buciki zawsze można zmienić na np czarne workery. Na wierzch proponuję czarną ramoneskę i zestaw gotowy. 
W tle na niektórych zdjęciach piękna jesień, liście z niektórych drzew całkowicie opadły, bardzo cieszę się, że tegoroczna jesień nas pozytywnie zaskoczyła, pogoda dopisuje, u nas w Bieszczadach turystów na ten weekend było max! Wracaliśmy z Cisnej, staliśmy w korku pół godziny na górnym parkingu na Brzegach Górnych, nie pamiętam jeszcze takich czasów, by w październiku przyjechało do nas więcej turystów niż w sezonie letnim! 

Żegnam się z Wami, buziaki :-*!













BLUZKA- KLIK;
KOLCZYKI- KATHERINE;
SPÓDNICZKA- CHOIES;

57 komentarzy:

  1. Bluzka cudo! Zazdroszczę urody i czekam na post o kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, koszulka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, kobieca stylizacja ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedziesz cos zamawiac z choies? Chętnie bym cos zamówila przez Ciebie, takie cos wchodzi wgre? Ileidzie przesylka? Ile kosztowala ta spódniczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie. Sama bym zamówiła, ale boję się i nie wiem za dużo na ten temat a przez kogoś byłoby idealnie! :) Prosimy o odpowiedź
      Stylizacja cudowna!

      Usuń
    2. Tak, robię zamówienia z zagranicznych stron :-)
      Przesyłka idzie z choies około 2 tygodnie.
      Musiałabyś jej poszukać na stronce, nie jestem pewna czy jeszcze w ogóle jest :)

      Usuń
    3. http://www.choies.com/product/beige-layered-mesh-skater-skirt-with-trim_p26824

      Usuń
  5. ta fryzura jak najbardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroku masz w sobie co nie miara... :) a zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja niemal identyczna jak w poście letnim paulinye identyczna spódnica i bluzka tylko ona ma jasna i inne buty...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie dokładnie mieszkasz?;) wiesz gdzie jest Sanok? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale wiem, tam mieszka babcia mojego faceta :-)

      Usuń
    2. Ojejj nie wiedziałam ze mieszkasz tak blisko :) może kiedyś na Cb trafie to osobiście pogratuluje super bloga:)

      Usuń
    3. Ojejj nie wiedziałam ze mieszkasz tak blisko :) może kiedyś na Cb trafie to osobiście pogratuluje super bloga:)

      Usuń
  10. Szczerze... zajebista stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Czy te buty sa wygodne? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Te butki to za ciężkie jak dla mnie ale reszta bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna z lepszych stylizacji! Całość bardzo przypadła mi do gustu, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska jest ta stylizacja ;- )
    Od dawna choruje na tą spodniczkę
    ile kosztuje jeżeli moge spytać? Bo nie
    mogłam znaleść jej na stronie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sama nie mogłam jej znaleźć dlatego wstawiłam link bezpośredni do choies.

      Usuń
  15. te buty są mega straszne, jednak Tobie we wszystkim ladnie :) cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jak zawsze!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie ! Piękna stylizacja, idealnie pasująca do Ciebie :) wyglądasz w niej przecudnie.
    P.s Ty dla mnie zawsze będziesz gorącą 18 stką :) SUPER!
    Pozdrawiam gorąco Twój FAN z W-W :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie! :) Ja zmieniłabym buty tylko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewelinko,
    Stylizacja świetna ;) Bardzo przypadała mi do gustu, kocham twojego bloga chodź odwiedzam go od niedawna ;)
    Bardzo chciałabym się dowiedzieć ile masz wzrostu? :)
    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś śliczna :) ale zamawiaj więcej z polskich stron, nie każdy potrafi z zagranicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna bluzeczka taka seksowna :) Jak dla mnie idealna na randke ;)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bajeczna stylizacja. Bardzo lubie takie!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie! jestes przepiękną dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja swietna, ale w bluzce jestem zakochana! nie bedziesz moze chciala sprzedac??
    zupelnie nie wiem jak kupowac na choies..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz, mogę Ci zamówić - robię zamówienia ze stron dla dziewczyn :)

      Usuń
    2. Ja tez chce!!!

      Usuń
  25. Też byłam w Bieszczadach w niedzielę, korki faktycznie duże :) Co się dziwić piękna pogoda to każdy korzysta, a jesienią u Was jest najpiękniej. Zazdroszczę , że mieszkasz tak blisko gór :) a z jakiej dokładnie jesteś miejscowości ? :) Pozdrawiam, Twoja imienniczka

    OdpowiedzUsuń
  26. jak ja uwielbiam Twoje stylizacje ! wygladasz zawsze zjawiskowo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewelinko , bardzo piękna stylizacja :)
    Ty masz synka ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo udana stylizacja :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  29. jak robisz takiego pieknego koka?! :3

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna ta stylizacja, z Twoich moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie dość odważna stylizacja :) Ja osobiście chyba źle bym się w niej czuła. Nie wiem czemu, ale zawsze wydaje mi się, że jestem za młoda na szpilki (haha - dodam, że mam prawie 22 lata :D). Do Ciebie jednak jak najbardziej pasuje.
    Pozdrawiam i zapraszam na www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna góra jak i spódnica, taki romantyczny, dziewczęcy look :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowita o.O naprawdę świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Definitywnie jest ZBYT IDEALNIE !!! <3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.