poniedziałek, 6 października 2014

JESIEŃ 2014

Troszkę mnie tutaj nie było, niestety ciężko było w ostatnie dni o osobę, która wykonałaby mi kilka zdjęć stylizacji. Powiem Wam szczerze, że stęskniłam się za Wami, nie mogłam się doczekać dnia, aż w końcu będę miała zdjęcia i się nimi z Wami podzielę. 
Pogoda była pochmurna, ze zdjęć nie jestem do końca zadowolona, lecz wrzucam to co mam. Włosy takie troszkę nieogarnięte, prostownica mi poszła i włosy mam jakie mam (planowałam delikatne fale) przynajmniej trochę odpoczną :-)

Nie da się ukryć, jesień wokół, liście z drzew spadają, wszędzie pomarańczowo, brązowo.. Zwłaszcza tutaj u nas w Bieszczadach, są piękne widoki na lasy- kolorowe lasy. Bardzo chciałabym wybrać się w taką jesienną pogodę w góry, lecz trzeba jeszcze kogoś namówić :-)
Życzę Wam miłego wieczorku ;-*

ZAPRASZAM NA WYPRZEDAŻ SZAFY (KILKA NOWOŚCI!!!)
>>>KLIK<<<










BLUZKA- CHOIES;
SPÓDNICZKA- KLIK;
BUTY- PULL&BEAR;
KURTKA- KLIK;
NASZYJNIK I BRANSOLETKA- KATHERINE;



33 komentarze:

  1. uroczo :) tez mam tą bluzkę i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie myślałaś o kręceniu częstszych filmów na youtube? Było by miło Cb czasem usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, jednak czas mi na to nie pozwala, zresztą zobaczymy jak to będzie, jak przyjdzie mi pilot do aparatu :)

      Usuń
  3. Super cudownie prosze napisz mi jaki masz rozmiar tej kurteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tirówka na zakręcie buhahaha załosna jesteś kotku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica! bardzo podoba mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit i superrr nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo gustowna stylizacja, seksowne rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam botki i skore ;) a wlosy masz racje, troche odpoczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie wygnieciona ta spodniczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy Ty nosisz żelazko przy sobie? ;-)

      Usuń
    2. haha dobrze powiedziane :D
      ah Ci ludzie do wszystkiego się przyczepią ..

      Usuń
  10. Włosy i tak masz piękne:) świetna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdj :) Stylizacja bardzo ładna :)

    http://patrishia15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też kilka miesięcy temu prostownica, bez której wydawałoby się, że nie mogę żyć, odmówiła posłuszeństwa i to był akurat krok, do odpoczynku dla moich włosów, bardziej przełożenie się do zadbania o nie.... i tak już kilka miesięcy ich nie prostuję, gdzie kiedyś wydawało mi się to niemożliwe hehehe :P
    fantastyczny masz ten sweterek kochana!!!
    a taka wycieczka w góry marzy się i mi :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny taki elegancki look ;)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. botki są świetne, ale sweterek po prostu wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz :)
    Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabyś mi w końcu odpisac na fb????

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek średnio mi się podoba, ale spódniczka za to jest prześliczna :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Kobieca, a równocześnie ma w sobie coś eleganckiego i uroczego. A poza tym... jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna :) Buty i bluza są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczka boska! BArdzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne połączenie! :) zresztą jak zawsze.

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. krótszej tej kiecki nie mogłaś kupić :D wgl zawsze wyglądasz tak samo i masz te same miny i pozy.
    czytam Twojego bloga od początku, ale chyba przestanę, bo nic nie zmieniasz

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.