środa, 15 października 2014

PINK SWEATER | two looks.

Stylizacje, które miały się pojawić już dość czasu temu, jednak troszkę czasem trudno zrobić szybko zdjęcia dwóm stylizacjom :-) Prezentuje Wam propozycje do różowego sweterka, który jest idealny na jesień, uwielbiam go. Łączę go ze zwyklaczkami, typowymi moimi zestawami na jesień, tak jak najwygodniej :-)

Pierwszy w połączeniu z tonowanymi barwami. Ozdobna piękna kokarda na plecach, którą posiada bluzeczka, idealnie prezentuje się do rozkloszowanych pudrowych spódniczek, połączona z jeansami i beżowymi dodatkami. Spodnie również mają w sobie małą ozdóbkę w formie azteckiego wzoru na kieszonce z małych diamencików- trzeba uważać gdzie siadać! ;-)















SPODNIE- KLIK;
BUTY- NO NAME, ALLEGRO;
BLUZECZKA- KLIK;
SWETEREK- KLIK;
TOREBKA- ABADAY.COM;
OKULARY- KATHERINE;

Druga stylizacja, połączona z ciemnym kolorem- tym razem czerń, jest to moja jedna z ulubionych zestawów na jesień, wygodna, zwykła a różowy sweterek nadaje jej charakteru, świetnie się wyróżniając. 








BOKSERKA- TALLY WEIJL;
SPODNIE- SHEINSIDE;
BUTY- DEEZEE;
ŁAŃCUCH- KATHERINE;
OKULARY- KATHERINE;



PASIAK- KLIK;

Mam dla Was na fanpage konkurs, do wygrania buty ze strony STYLOWEBUTY!
>>KLIK<<


Oraz chciałabym Was zaprosić do przeczytania mojego wywiadu z Patrykiem ;-)

52 komentarze:

  1. Ta Twoja figura! Jesteś taka piękna! GRR :D niesprawiedliwe, haha :D
    Druga stylizacja totalnie w moim stylu! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś najlepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne obie stylizacje :) Wyglądasz bardzo kobieco i z każdym nowym postem coraz bardziej promieniejesz :) Może buty nie są w moim stylu, wolę bardziej delikatne, ale bardzo fajnie zgrywają się z całością stroju :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dawno w lumpeksie znalazłam podobny różowy sweterek! Gdy zobaczyłam go na Twoim blogu, spodobał mi sie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweter jest bardzo fajny, nada uroku wielu stylizacjom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jak dla mnie ideał. Ukradłabym Ci ten sweterek, jest przepiękny!
    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wszystkie spodnie czy sweterki zawsze wygladają lepiej na Tobie niż na fotach w sklepie :) A powyższe stylizacje są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś prześliczna i jesteś wielka inspiracją!
    Zgłoszenie do konkursu poszło, wywiad przeczytany! extra, buziaki ;*
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obie fajne, ale chyba wolę pierwszą :> i ten sweter jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio stworzyłam taki sam strój jak twoja 1 propozycja! Czyli jednak to fajnie wygląda razem! Super :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo się cieszymy, że w końcu wróciłaś do regularnego prowadzenia bloga. tego mi brakowało :D
    -uzależniona od Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny ten sweterek! podobają mi sie i spodnie i bluzka i naszyjnik hahah no wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wywiad :) stylizacje również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :D Sweterek bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :) świetne połączenie :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    Monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. druga stylizacja jest meha ♥♡♥♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna jestes! :) zazdroszczę figury.. :) a jaka kurtkę proponujesz na jesienne dni? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie stylizacje są super. Ale pierwsza jest cudowna, a kolorek narzutki nada kolorów każdemu szaremu jesiennemu dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny sweterek !

    Zapraszam na rozdanie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny sweterek:))
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne!

    zapraszam na mode z męskiej perspektywy
    http://ipolishboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale uroczo wygladasz w tym sweterku!
    Z racji ze uwielbiam czarny kolor, 2 zestaw jest bardziej w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze u mnie na komputerze sweterek wygląda na czerwony :P jest bardzo ładnie, na co dzień ale jednak z tym "czymś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to zależy od ustawień kolorów na komputerze :)
      u mnie jest mocna fuksja :)

      Usuń
  28. Druga opcja i ta z pasiakiem świetna!! : ))

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz świetną figurę! 8 miesięcy temu miałam podobną, choć nie tak pięknie wyrzeźbioną i z tym wiąże się moje pytanie co robiłaś żeby wrócić do formy po porodzie? Jeśli można wiedzieć to ile przytyłaś w ciąży? Przede mną jeszcze miesiąc a później trzeba się wziąć za siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przytyłam około 17kg (nie pamiętam już dobrze) więc ważyłam grubo ponad 70kg, po urodzeniu ważyłam jak byłam u gin miesiąc po, 64kg, także udało mi się schudnąć do najmniejszej wagi 14kg, aktualnie ważę 54 kg:)
      ćwiczyłam skalpel, bez diety itp :)

      Usuń
  30. Zdecydowanie świetna kolorystyka!Perfekcyjnie wszystko wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. sweterek masz świetny, cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Może jakiś torturial, co do fryzury? ;)
    jesteś boska!

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz bardzo miłą buzie, z przyjemnością się na Ciebie patrzy :) śliczny ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomożesz?
    Fason jest identyczny do tego tylko, że mój jest z kapturem oraz ma szary kolor tej "wełny": http://www.sheinside.com/Black-Contrast-Leather-Long-Sleeve-Zipper-Coat-p-103669-cat-1735.html
    Ten szary kolorek dokładnie taki jak tu: http://www.sheinside.com/Grey-Long-Sleeve-Single-Button-Tweed-Coat-p-154259-cat-1735.html

    Co mam myśleć o nim, już sama nie wiem, dałam za niego az 280 zł, a może te skórzane rękawy za rok już przestaną być modne. Co w ogóle nim sądzisz??
    No i ta kwestia rozmiaru 38 !! a nie 36, mógłby być chyba trochę węższy ale ja się nie znam aż tak, a szczuplutka jestem jak Ty. Proszę doradz coś, liczę na szczerą opinie, bo kurcze drogi był i teraz przeżywam przez ten rozmiar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest super, tym bardziej że szary kolor, który jest bardzo modny.
      rozmiarowo najlepiej jakby był właśnie dopasowany a nie szeroki :)

      Usuń
  35. Po co mieć tyle ubrań w tak niskiej jakości?

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny sweter:)

    zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta pierwsza bluzeczka jest przecudowna ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. przytyłam około 17kg (nie pamiętam już dobrze) więc ważyłam grubo ponad 70kg, po urodzeniu ważyłam jak byłam u gin miesiąc po, 64kg, także udało mi się schudnąć do najmniejszej wagi 14kg, aktualnie ważę 54 kg:)
    ćwiczyłam skalpel, bez diety itp :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za odpowiedź :) mam nadzieje ze mi tez uda sie pozbyc zbędnych kilogramów bo jak do tej pory to 20 kg na plusie ale to juz ostatnie tygodnie ciazy :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny sweterek :) Idealny kolor na jesień ;)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Druga stylizacja mega świetna.!

    OdpowiedzUsuń
  42. a jesli jest zimno prawda, mozna dodac takie buty jak masz w 2 ale kurde ramoneska tak srednio pasuje taka krotka czarna zwykla, bo sweterek pewnie by wystawal. Nosilam tak sam sweter ale teraz juz za zimno i mysle co na wierzch?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.