piątek, 31 października 2014

HALLOWEN LOOK

Witajcie w to straszliwe święto! :D 
Z tego powodu, mam dla Was dość inny post niż zawsze, look na hallowen, bardzo szkoda, że u nas w Polsce to święto nie jest tak popularne, że dzieciaki nie chodzą i nie straszą w przeróżnych kostiumach, sama szczerze mówiąc bym się przyłączyła.. ;-)
Nie przedłużając, zostawiam Was ze zdjęciami, szkoda że nie udało mi się ich zrobić dość nastrojowo w starych ruinach a wokół pełno świeczek i tradycyjnie- powycinanych dyń.
Życzę Wam miłego weekendu- ja wybieram się na małą wycieczkę, także po powrocie zasypię Was (mam nadzieję) nowymi zdjęciami już z nowego aparatu i ruszę z haulem na youtube, trzymajcie się, pa! ;-*

ps. na komentarze postaram się odpisać jeszcze dziś, bądź jutro.








BLUZA- KLIK;
ZAKOLANÓWKI- KLIK;
KAPELUSZ-KLIK;
SPÓDNICZKA- CHOIES;




35 komentarzy:

  1. Cudowna jest ta bluza! http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :) zapraszam do mnie http://kaaaaaarolinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Przerażająco śliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza świetna nie tylko na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, tylko szkoda ze szminka nie jest w kolorze tej "krwi" koło ust, lepiej by to wyglądało i zakolanowki troche przyciasnae

    OdpowiedzUsuń
  6. zakolanowki troche przyciasnawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Yeeeaaah :) Sexy Miss Halloween :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełne zaskoczenie!! ;) pozytywnie na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  9. extra!!! :) mogę wiedzieć w jakim rozmiarze jest to bluza? z góry dzięki za odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza :) ja też robiłam dzisiaj helołinowy pościak! u mnie za dzieciaka się chodziło, ale to i tak nie to samo co w Ameryce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poczytajcie najpierw trochę co to jest Halloween i skąd się to święto wywodzi, a potem szukajcie dzieci z cukierkami...

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecasz ciuchy z choies i sheinside? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł na post :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super look, ta "krew" spływająca z ust... genialne! ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  15. od pasa w dół bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia, Mężczyzna się już nauczył ? :) dobrze, że z nim poćwiczyłaś :) ja sama Ci poradziłam, a teraz mi nie wychodzi wyostrzyć osoby, tylko małe rzeczy hehe :)
    świetnie wyglądasz :*

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia , Jakiego używasz programu to przeróbki zdjęć ; ) ?
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakolanówki!

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hihi ale jesteś straszna :*
    deasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Będzie stylówka na Andrzejki\ostatki? :P zrób :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie, nic nie mam na Andrzejki, nie wybieram sie chyba nigdzie..

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.