środa, 29 października 2014

POWDER OUTWEAR

Cześć Wam! Płaszcze i grube kurteczki coraz częściej goszczą w użytku dziennym, niestety możemy powoli pożegnać chudziutkie parki, głębokie dekolty. Nie wiem jak Wy, ale sobotnia zmiana czasu mnie dobiła, nie jeśli chodzi o nieogar czasowy, ale o dzień, czas kiedy jest jasno, świeci słońce i możemy korzystać z pięknej pogody, niestety trwa to już tylko do godziny 16, u mnie aktualnie robi się już ciemno i zaraz zagoszczą na niebie gwiazki. Ehh, ta pora roku nieszczęsna... 

Przejdźmy do ciekawszych i lepszych tematów. Mój płaszczyk, który Wam dziś pokażę przyszedł mi dwa dni temu, zakochałam się w nim, jest gruby, jestem przekonana że będę mogła go nosić w zimie.
Sznureczki mocno naciągłam i zawiązałam, zależało mi by robiła się delikatna baskinka, nie przemawia do mnie jego krój bez związanych sznureczków, jest wtedy taki prosty, pudełkowy, a to nie o to w nim chodzi :-) Kolor również podbił moje serce, kolorystyka bieli z pudrowym różem- ideał. Złote wstawki dodają płaszczykowi uroku, za co go również uwielbiam. Dodatkowo co jest rzadkie- odsuwany kaptur, na ozdobny złoty zip. Nic złego nie napiszę na jego temat, zachęcam Was kochane do kupna takiej perełki, bo warto :-)
Zrezygnowałam z cukierkowego zestawu- ale nie martwcie się, jeszcze się on pojawi z tą odzieżą wierzchnią. Na szybko w sumie ubrałam koszulę, która leżała z metką miesiąc, oraz nowe spodnie- także jak kurteczka, są moimi naj w szafie. Idealne pod każdym względem, co prawda mogłyby być ciut mniejsze, gdyż "lecą mi z tyłka" ale pomimo tego, noszę je wręcz non stop :) Także je polecam, zlote zameczki dodają uroku i dawno w sumie takich szukałam.
Koniec zachwalania, zostawiam Was ze zdjęciami, które były robione na szybko szybko, jak widzicie słońce zaszło i to światło nie jest już takie dobre, ale po co powtarzać te same zdjęcia, skoro te aż tak straszne nie są, buziaki! Życzę Wam miłego wieczorku!















PŁASZCZ- KLIK;
SPODNIE- SIGNIFIC;
KOSZULA- KLIK;
BUTY- DEEZEE;
TOREBKA- SIGNIFIC;



45 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie!

    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci otoczenia, góry muszą wyglądać pięknie o tej porze roku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A OKULARKI SKĄD?!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! mega ♥

    http://monicabelle.blogspot.com/2014/10/my-baby-autumn-october.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelka jesteś cudowna:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk rzeczywiście jest mega uroczy :) I wygląda na cieplutkii :D :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakim programie przerabiasz zdjęcia ?? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny plszczyk! :)
    Dlugo czekalas na przesylke??

    OdpowiedzUsuń
  10. buty i płaszcz najlepsze! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna ta kurteczka. Sprawiłabym sobie taką gdyby nie dwie wady: według mnie jest trochę za krótka i ma bardzo niepraktyczne kieszonki. Poza tym pewnie co druga dziewczyna taką sobie sprawi teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ty ładna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta kurteczka, pasuje Ci :)
    pozdrawiam! / ilovemyfashion

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszczyk ładny ale ma chyba troche krótkie rękawy jak na swój krój :( w zimie będzie wiało po łapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mozna zalozyc dluzszy rekaw sweterka i do tego rekawiczki :-)

      Usuń
  15. też go miałam zamówić :) jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mozna liczyc na odpowiedz pod wczesniejszym postem ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznota! Stylizacja świetna. Buty mega <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, zima powoli nadciąga, ale może pogoda pozwoli nam się sobą jeszcze przez chwilę nacieszyć? :)

    www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kolorystyka! :) Uwielbiam jeansowe koszule.

    OdpowiedzUsuń
  20. Calosc swietnie zgrana kolorystycznie, wszystko mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna kurtka, ma ładny kolor ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie;) Płaszczyk wymiata ; p

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze też zazdroszczę Ci, mieszkasz w górach a tam jest tak ślicznie :) chciałabym też w tamtych stronach mieszkać.

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tu nic poza pieknym widokiem i cisza, czasem ta cisza meczy i czlowiek nie wie co ze soba zrobic.

      Usuń
  24. Piękny płaszczyk :) i fajnie że pokazujesz go również w wersji zapiętej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w płaszczyku. Przepiękny ;)

    http://elefinkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny płaszcz :)
    ..ale Ci zazdroszczę, miejsca zamieszkania :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki odcień jest lakieru z Avonu który dodałaś odstatnio na instagrama ? )

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki rozmiar zamoiwlas plaszcza :)? nadaje sie na zime :) ? Bardzo prosze o odpowiedź kochana, cudnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana jak wygląda rozmiarówka płaszczyka ? Jest normalna czy zaniżona ? Jakie ma wymiary ta M ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.