piątek, 3 października 2014

HAUL ZAKUPOWY Wrzesień 2014



Hej! Mam małe spóźnienie, mam nadzieję, że do wybaczenia :-)
Powiem Wam szczerze że się wkręciłam w swój kanał na yt i już nie mogę doczekać się kiedy będę mogła nagrać kolejny filmik! ;-) A będzie on o wszystkich moich kosmetykach: do włosów, do twarzy, do ciała, pielęgnacji, oraz test tuszu do rzęs "na żywo" 
Także zapraszam Was do obserwowania, tych którzy są ciekawi jak wygląda mój makijaż oraz pielęgnacja i z czego się składa.
Jeśli chodzi o haul, miał on 18minut, musiałam go skrócić do 15 dlatego wybaczcie jeśli w pewnych momentach nie "rozgaduje" się na temat pewnej rzeczy.


Przejdźmy do haulu, możemy go obejrzeć tutaj:


Zrobię teraz mały przegląd nowości, wszystkie linki do poszczególnych ciuszków znajdziecie pod filmikiem!

LITY BEŻOWE:

NIKE AIR FORCE:
















44 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu obserwuje Twoje wpisy na fb, lukam na bloga i powiem, że masz Kobietko ciało :) tylko pozazdrościć!
    A co do ciuszków - to mega hity! Ten komplecik w panterkę jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny filmik :)
    w 8.27 minucie wyłączył mi się głos :( próbowałam kilka razy i nic. dokończyłam oglądać od 11 minuty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile by kosztowała ta czarna bluzka z koronki jeśli chciała bym u Ciebie zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ciuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super..:)
    jak myslałam , że jesteś mężatką ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza w kwiatki i różowy sweter, wogóle wszystko i jaką masz cudną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jeansy skąd masz? te przy litach? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany... ekran się kręci po 8 min nie ma głosu masakra :( Lubię oglądać twoje filmiki ale tego się nie da :( Szkoda tak na niego czekałam... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. tez chyba zaczne nagrywac filmiki,ale najpierw pilot do migawki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie najbardziej wpadł w oko różowy sweter i szary kombinezon :) a filmik zaraz chętnie obejrzę bo miło się Ciebie ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda tylko że nie było przez kilka minut głosu ;( akurat na tych ciuszkach o ktorych chciałam słyszeć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnym filmiku zadbam o to, by wszystko było dopięte na ostatni guzik :-)

      Usuń
  12. Nagrywaj więcej filmików, bo fajnie się ogląda:) co robisz że masz takie długaśne włosy? stosujesz jakieś wcierki? ile zapuszczalaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to zapuszczam od 4 lat kiedy obcięłam do ramion, nic takiego nie stosuje na porost, obcinam co jakiś czas po 3 cm :-)
      i tak powolutku rosną... :(

      Usuń
  13. sweterek i bluzy z choies są super! świetny haul! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lity i rzeczy z butiku są meega! :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podobają mi się nike air force ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odnoszę wrażenie, że nie potrafisz zbudować zdania. Masz baardzo mały zasób słownictwa...

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda tylko ze jakos filmiku taka marna, bo gdyby nie to to super by sie ogladalo :) uwielbiam Twoje filmiki :) wydajesz sie byc taka mila i ciepla osoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham twój kanał, z powodu własnie fajnych hauli, masz świetny styl :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuper blog ! ;)) Mam jescze pytanie , w jakim programie przerabiasz zdjęcia ? :>

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne lity ;) http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka Ty jesteś śliczna, pozazdrościć! :)
    http://endzoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne buty . Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czy jesteś zadowolona z tej bluzeczki brązowej z choies jestem ciekawa, gdyż nie słychać na filmiku co o niej mówisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. mozna prosić link do łańcucha ? bo nie mogę znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cześć;) podasz dokładnie jakie ciuszki masz do sprzedania? rozmiar s jakiad bluze czy sweterek,bardzo proszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś rewelacyjną blogerką! myślę, że wkrótce stworzysz coś wielkiego!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej,czadowy ten szary kombinezon z przedostatniego zdjęcia :) skąd on?

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie które masz przy litach są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.