sobota, 30 czerwca 2018

INSTA MIX maj/czerwiec

Cześć! Pojawiam się na blogu z mix'em zdjęciowym z instagrama, a także mojej rolki aparatu.
Lubię zbiór zdjęć w jednym miejscu, a post na blogu jest fajnym sposobem na ich zachowanie :-)
Przy okazji jak zawsze, postaram się podlinkować część ciuchów o które pytacie i je opisać.
Czerwiec tego roku to był u nas czas weselny. Stąd też pojawiły się dwie kreacje, które bardzo się Wam spodobały. Zainspirowało mnie to do stworzenia w lipcu postu ze stylizacjami jako gość weselny. Odczytałam kilka wiadomości w tematyce przygotowań do wesela, od czego zacząć, jak dopasować fryzurę, czy też makijaż. Myślę, że to dobry pomysł! Zwykle sama się czeszę i maluje- u makijażystki to nigdy nie byłam! Lubię to robić, także uczę się na sobie i staram się być w tym lepsza. 
Na podstawie własnych doświadczeń postaram się opisać krok po kroku jak się przygotować i wystylizować :-) Czekam na odpowiednią pogodę, póki co temperatura na zewnątrz nie rozpieszcza i czuję, że wychodząc w ułożonej fryzurce zrobiłaby mi się "szopa" od wilgoci. Zresztą zamarzłabym w kusych sukienkach :P 
Częściej jestem na instagramie, jeśli ktoś tam nie zagląda- pojawił się u mnie nowy tatuaż. Była to spontaniczna decyzja. Prosty i drobny napis zdobi dekolt. Jestem miłośniczką tatuaży- to na pewno nie ostatni. Ale bez obaw, nie wydziaram połowy ciała! Grunt by robić to z głową i zachować naszą kobiecą subtelność. 
Na laptopie mam jeszcze starą stylizację, której nie opublikowałam. Na dniach postaram się obrobić zdjęcia i wrzucić, aby nie wiało pustką.
Zabieram Was teraz do zdjęć z okresu maja i czerwca. 


1. Spodnie w kratkę- STYLEEVSHOP 2. Body- MARSKA 3. Czarny bralet- SHEIN   jest już niedostępny, mam go kilka lat. 4. Spodenki- STYLEEVSHOP;

1. Sandałki na szpilce- DEEZEE 2. Spodnie- ZARA 3. Obie bluzki są ze STYLEEVSHOP stara kolekcja.

1. Koronkowa bluzka- H&M 2. Czarne spodnie- ZARA stara kolekcja 3. Buty- MOSCHINO 

1. Sukienka w kwiaty- H&M 2. Skarpetki z koronką- H&M 3. Biała sukienka- TRESORBUTIK 4. Biała bluzka- STYLEEVSHOP 5. Koszyk- STYLEEVSHOP niedostępny 6. Szorty jeansowe- H&M 


 1. T-shirt- CALVIN KLEIN 2. Szorty- LOVESHOERTS 3. Sukienka- STYLEEVSHOP niedostępna 4. Katana- ROMWE; 5. Sandałki- DEEZEE; 
1. Bluzka- ZARA stara kolekcja, ma z dwa lata ;-) 2. Spodnie- ROMWE 3. Trampki- NEW LOOK

1. Spodnie z lampasem- STYLEEVSHOP stara kolekcja 2. Klapki z kokardami- DEEZEE

1. Sukienka z falbankami- TRESORBUTIK 2. Torebka- Michael Kors

 1. Sukienka- LOU 2. Buty- ZALANDO 3.Torebka- MOSCHINO 



1. Sukienka- LOU (kupiona na OLX, bo to stara kolekcja) 2. Buty- DEEZEE 



1. Komplet sportowy- ROMWE 2. Kombinezon- ROMWE 3. Bluza miś- SHEIN 

I dzięki, że jeszcze ktoś tu zagląda ;-*

34 komentarze:

  1. Hej tu Asia :-*

    Tak, ja zagladam! Mam pytanko, czy wiesz gdzie moge dostac taki stanik z paseczkami, (chyba strapsy sie to nazywa czy jakos tak) bo nie chcialabym takich doczepianych tylko na stale ze stanikiem, łączne. Nigdzie nie moge znalezc. Aha i jakies ladnie bralety ale nie drogie, moze z push upem? Ty napewno troche stron z ubraniami przegladasz wiec wiesz co mozna ladnego znalezc. Bede bardzo wdzieczna za pomoc! Super zdjecia!:-* caluski

    P.S. Chcialabym cos zamowic u Ciebie w sklepie ale boje sie ze bede zbyt dlugo czekac lub nie dojdzie do mnie.. No i cena mnie troche przeraza bo to drogie rzeczy.. :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś przepiękna - napatrzeć się nie mogę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia mega ładne ;)
    Czekam na więcej wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku przepiękne te inspiracje, strasznie mi się podobają :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty masz w domu przystojniaka! ;) Świetne zdjęcia jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix! i przede wszystkim śliczna jesteś i masz super figurę!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie luźne posty :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia. Najbardziej podoba mi się ta sukienka w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje zdjęcia! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, \
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  10. I was pretty pleased to find this website. I need to to
    thank you for ones time for this particularly fantastic read!!
    I definitely really liked every part of it and
    I have you saved to fav to see new stuff in your blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there great blog! Does running a blog like this require a great deal of work?

    I have virtually no understanding of coding however I
    had been hoping to start my own blog in the near future.
    Anyhow, should you have any suggestions or techniques for new blog owners please share.
    I understand this is off topic however I simply wanted to ask.
    Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że tak rzadko wstawiasz posty. Codziennie sprawdzam czy coś wrzucilas ale cóż zawiodłam się już i chyba przestaje obserwować...

    OdpowiedzUsuń
  13. Posty z podsumowaniem zdjęć z instagrama bardzo lubię, mimo że z insta jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's the best time to make a few plans for the longer term and
    it is time to be happy. I have read this submit and if I may I want to recommend you few attention-grabbing issues or tips.
    Perhaps you can write subsequent articles relating to this article.
    I wish to learn more issues about it!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę że wkoncu coś dodałas :) czekam na jakieś luźne stylizacje ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twój styl i Twoje stylizacje :) Masz świetny gust. Ja cieszę się na tegoroczne wyprzedaże, może uda mi się znaleźć coś fajnego w przystępnych cenach. O, na przykład ostatnio kupiłam sobie kilka bardzo ładnych rzeczy w sklepie Killa. Znasz go? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Highly energetic article, I loved that a lot. Will there be a part 2?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś piękna !!Od wielu lat Cie podziwiam i widze że jesteś co raz lepsza w tym co robisz.
    Gratuluję!
    Ja również postanowiłam założyć bloga tym razem kosmetycznego na którego serdecznie Cie jak i innych zapraszam
    http://mexxlovecosmetics.blogspot.com/2018/07/lirene-retinol-d-forte.html?m=1
    Mexxlovecosmetics.blogspot.com

    Buziaki i trzymaj tak dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code
    with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to
    get guidance from someone with experience. Any help would
    be greatly appreciated!

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm not sure where you are getting your info, but good topic.

    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for fantastic info I was looking for this information for my mission.

    OdpowiedzUsuń
  21. You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to
    be actually something which I think I would never understand.
    It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get
    the hang of it!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje stylizacje są naprawdę niesamowite :). Koronkowa bluzka i sukienka w kwiatki najbardziej przypadły nam do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  24. hej nie chcesz moze sprzedac tej sukieneczki z lou, chetnie odkupie , prosze o odpowiedz :)
    Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wyglądasz, piękna sukienka na wesele. Podobną widziałam w zoio. Ale na mnie tak jak na Tobie genialnie by nie wyglądała. Masz świetną sylwetkę, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne stylizacje

    https://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne stylizacje i bardzo ładne zdjęcia, buziaki.

    https://vikaa-vikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a
    entirely different topic but it has pretty much the same page layout and design. Great choice of colors!

    OdpowiedzUsuń
  29. At this moment I am ready to do my breakfast, when having my breakfast
    coming again to read other news.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia 😍

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.