czwartek, 19 września 2013

197. BEIGE & BLACK

Prosiłyście mnie o coś na chłodniejsze dni, nic wymyślnego. Ciężko mi stworzyć jakiś ciekawy zestaw, nic mi nie pasuje, być może ta beznadziejna pogoda tak na mnie wpływa. Połączenie beżu z czernią + karmelowa torebka. 
Brakowało mi cieplejszej narzutki, a że miałam w szafie sweterek, który chciałam sprzedać, pomyślałam że może się do czegoś przydać i rozcięłam go pionowo z przodu. Zaoszczędziłam na kupnie nowego a mam fajny ciepły waterfall, przyda mi się na pewno nie raz. Choć ze mnie taki zmarzluch, że muszę chodzić w 3 swetrach by było mi ciepło. Wiecznie zimne ręce i nos. :) 

Dziś dodaję zdjęcie z Malutkim, które wczoraj już mogliście zobaczyć na fb. A jutro jak dobrze pójdzie dodam post z Maluszkiem. Miłego dnia :*

Jutro ostatni dzień zgłoszeń do rozdania szortów diy:
KLIK











Bluzka- Bershka;
Narzutka- H&M, DIY;
Lity- @
Torba- LONDON STYLE;
Legginsy- szafa.pl
Komin- sh;
Zegarek,bransoletka- MILER, @/



45 komentarzy:

  1. śliczny jest Twój synek ;)
    a stylizacja jesienna piękna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zdjęcie wygladasz cudnie!
    zreszta jak na każdym czego jak czego ale urody to Ci niesamowicie zazdroszczę ;*

    stylizacja jest świetna, kocham sweterki i wszystko waterfall, właśnie siedzę sobie w takim :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a teraz do Ciebie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po kim nazwisko ma teraz twoj syn ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ostatnio czytałam bezpłatną gazetke SKARAB z rossmanna i był artykuł o tym nazwisku jakie ma dziecko przyjąć myslałam ze zawsze przyjmuje matki nazwisko a tu pisze że ojca...:) to oni mają takie samo a ty inne nie czujesz sie z tym źle?:)

      Usuń
    2. Nie :) nawet nigdy o tym nie myślałam. W szpitalu podpisywali go moim nazwiskiem, to dziwnie się czułam.

      Usuń
  5. "mojemu malutkiemu od jakiegoś czasu jego prababcia gotuje zupki..." prababacia?! to nie ma młodszych? a mama gdzie, nie umie..? brak słów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znów jakiś kozak wpieprzający się w cudze życie? morda na kłódkę.

      Usuń
    2. tak to jest, jak dzieci robią dzieci, bo mają "zachciankę"... ciekawa jestem jak sobie poradzicie, gdy starszych pokoleń zabraknie i trzeba będzie życie oraz pieniążki na nie ogarnąć samemu. życzę szczęścia i powodzenia, bo może być ciężko.

      Usuń
    3. i co w tym złego? :O hejterzy ogarnijcie, bo zaczynacie ostro przeginać ;/ Myślę, że prababcia robi to z wielką przyjemnością, a co więcej, Ewelina jest młodziutką mamą, zatem jej babcia nie jest jakaś wyjątkowo stara... No żenua ;/

      Usuń
    4. Ludzie są jeb.nięci. Ja mam 19 lat, czyli tyle co Ewelinka i mam półtora roczną siostrę czyli mojej siostry babcia byłaby również prababcią mojego dziecka. MA 68 lat, jest elegancką babeczką, zadbaną, dobrzesię trzymającą. Nie wiem o co się spinacie. I mi i mojej siostrze babunia gotuje i wszyscy mamy się świetnie. A to świadczy o pozytywnych relacjach między nami a nie wzajemnym wykorzystywaniu. Ludzie są żałośni.
      Śliczny bobasek :) moja siostrzyczka też jest dla mnie oczkiem w głowie, nie mam swojego to rozpieszczam ją :)

      Usuń
  6. Słodziaczek :D świetny pomysł z tym rozcięciem swetra ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko do siebie idealnie pasuje, według mnie zestaw jak najbardziej udany ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oh jej jak ślicznie z maluszkiem:* sliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak odwalona paradujesz na wsi?:) po co sie tak stroic?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proste że buty do zdjęć, nie nazwałabym tego strojeniem :D

      Usuń
  10. mozna link do leginsow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ostatnią sztukę rozm. S. Szukałam ich kilkakrotnie ale już nigdzie nie spotkałam takich samych

      Usuń
    2. podobne z dwoma rzedami zlotych zamkow sa obecnie w C&A ;)

      Usuń
  11. jak ja lubię Twój blog!

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zdjecia, super stylizacja, jednak w prostych rozwiazaniach tkwi sila :)
    bedziemy obserwowac
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, me gusta :)
    A synek, no no no... podobny do Ciebie !
    Sprzedaje fajne buciki nike r. 24 i kurteczkę H&M r. 74-86-92w stanie idealnym jak nowym. Bardzo ładnie, jeśli chesz zobaczyć - odezwij się

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie fajne aleee ostatnie z maluszkiem najlepsze:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twoj styl :) Jestes przepiękna :)
    a synek uroczy błękitnooki słodziak :))

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjecia rowniez samowyzwalacz??:) skubana jestes ze ci takei zajebiste zdj z samowyzwalaacza wychodza i zawsze masz gdzie postawic aparat:) podziwiamm gwiazdo:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo robię tam, gdzie można postawić aparat :D

      Usuń
  17. jesteś taka urocza że masakra! :-) chyba nigdy nie wątpiłaś w swoją urodę? bądź szczera :D
    bo mówie Ci to również szczerze, choć zazdroszczęęęę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no nie do końca nigdy, czasem miałam złe dni.

      Usuń
  18. Dzidzia Kochana ;) bardzo podoba mi się Twój kształt brwi ;)

    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany jaka piękna! Synek uroczy, oczy po mamie skradną serce niejednej kobietki. A stylizacja to cudo, czuję że idealnie bym się w niej odnalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, super, skojarzyło mi się z lookbookiem, tam widziałam podobne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten Twój bobasek <3 słodziak taki:))) A stylizacja super, uwielbiam takie! I świetny pomysł z tym swetrem, aż poszukam jakiegoś na strychu :D A Ty ślicznotka ! Na drugim zdjęciu bosko wyglądasz:)
    Obserwujemy ? Ja już od jakiegoś czasu! Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. masz ochydne dzieciaka, wygląda jakby traktor po nim przejechał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaż swoją twraz to Cię ocenimy :) kozaku przez internety

      Usuń
    2. spójrz na swój ryj..
      zazdrościsz czegoś?
      piękny, normalny bobas...

      Usuń
    3. Ty sam jestes oCHydny, bezmózgi anonimku.
      Weź pierwsze do ręki słownik a później wypisuj takie bzdury. Synek Eweliny to najpiękniejsze dziecko jakie widziałam i trzeba być zdesperowanym ZEREM lub upośledzonym człowiekiem żeby obrażać tak cudnego dzieciaczka.

      Usuń
  23. Mozna kogos nietolerowac itd bo jest sie zadrosnym o urode lub o inne rzeczy;/ale jak mozna napisac tak o dziecku co??to jest chore!!dziecko jest niczemu winne pamietaj idioto lub idiotko;/dziecko jak dziecko kazde jest sliczne i kochane najwaznijsze ze zdrowe:)sliczny jest twoj synus nie przejmuj sie niczym:)a za te slowa zeby kiedys Cie nie pokaralo;/matko ludzie jak mozna tak napisac??

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, jak robisz że masz takie ładne brwi? to henna?
    proszę, odpisz :) bede wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
  25. zrobisz filmik jak się malujesz, proszę?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś taka piękna, obserwuje i czytam twoje wpisy już od dłuższego czasu. :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej. Jak udało Ci się tak schudnąć?
    Bardzo chciałabym schudnąć, mieć taką figurę jak Ty ale nie potrafię. Możesz dać kilka rad?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.