środa, 9 kwietnia 2014

Floral & jeans shorts

Cześć! Dziś u mnie słonecznie, kwiatowo ;-) niestety tylko na zdjęciach, pogoda jest taka że żyć się nie chce... Wczoraj śmigałam w spodenkach i w końcu zrobiłam post tego zestawu.
Mam na niego 3 propozycje, pierwsza najlepsza ze spodenkami i szpilkami, druga z jeansami i motocyklówkami a trzecia z legginsami skórzanymi. 

Haul już nagrałam, niestety program w którym montuję filmik otwiera mi nagranie, ale bez dźwięku i obrazu..
Być może zbyt duży jest ten filmik, jak coś wymyślę, do 3 dni powinien się pojawić ;-)


















T-SHIRTKLIK;
RAMONESKA- KLIK;
SPODENKI- DIY;
BUTY- OBUWIE_MAARGO;
TOREBKA- KLIK
ZEGAREK- TUTAJ;

70 komentarzy:

  1. Ale ta kurtka w kwiaty jest śliczna O_o om om om, pięknie ;)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile te obcasy mają centymetrów? :)


    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. 8 cm z tego co pamiętam. do 10cm na pewno.

      Usuń
  3. chyba pomyliłaś link do ramoneski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten set to mój faworyt! Najlepiej!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kurteczka;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super Ewelinko! Promieniejesz! Śliczna!!!!
    Gdybym spotkała Cię na ulicy, to bym w życiu nie przypuściła, ze urodziłaś dziecko!
    Masz wspaniałą figurę i jesteś dla mnie wielką motywacją!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!:) Link do ramoneski nie wyświetla się prawidłowo, a strasznie mnie zainteresowała:/
    http://nuttylips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. całość prezentuje się swietnie, jednak mam jakis uraz do butów z czubkiem, do szpica ;/ gdybyś je zmienila dałabym 10/10 tak to jest tylko 7/10 :0 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy klikam w link do ramoneski włącza mi się t- shirt :) Chyba coś źle podlinkowałaś :D Ale zestawik idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Ciebie laseczka :) Kobietą jestem a się wręcz zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaj świetna kurtka, ,swietne spodenki i Twoje nooogi łaaaał :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nogi masz piekneee :) i mega wygladasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! Jednak bardziej podoba mi się z czarnymi rurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ślicznie i słodziutko. Uwielbiam takie stylizacje


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świtna stylizacja, w kurtce jestem zakochana ! <3
    oczywiście obsewuję :)
    zapraszam do siebie na pierwszy post ! :)
    Pozdrawiam !:*
    xletmebex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piekielnie zgrabne nogi!! :) i kurteczka, która podoba mi sie nie od dziś...

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaaaaaaa kurtka i szpile mega i całość baaardzo mi sie podoba no i widoki świetne!:)

    pzodr

    OdpowiedzUsuń
  18. chce wszystko z tego !wszystko wyglada ob;ednie

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, ładna marynarka:d

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no aż musialam dodać komenta , wyglądasz zajebiscie .! Troche cm Ci chyba przybylo i na duży plus. Dobra dupara haha ;p odwiedzam regularnie od czasów faszionerki .? Czy jak to tam bylo, i duże postępy swietne stylizacje trafiasz w mój gust idealnie kobieco sexownie czasami z pazurem a czasami po prostu zwyczajnie, super. Powodzenia w dalszym rozwoju , idzie Ci zajebiscie fajna laska z Ciebie, pamietaj ze hejty to tylko zazdrość ! Niestety baby są zawistne ;s Pozdrawiam Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna ramoneska :))) Twoje stylizacje są MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  22. A gdzie druga i trzecia? :)
    ślicznie jak zwykle ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczne szpilki, wersja z czarnymi spodniami bardziej mi sie podoba :)
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle piękna!
    Ile masz wzrostu?
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nogi to Ty masz obłędne po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ramoneska podbiła moje serce! Piękne klimatyczne zdjęcia, mam nadzieję, że nie wchodziłaś tam w tych szpilkach, że to tylko do zdjęć :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, chodziłam w motocyklówkach, troszkę dziwnie wyglądałabym chodząc po mojej wiosce w szpilkach na spacer :d

      Usuń
  27. bardzo ładnie wyglądasz! piękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super 1 zestaw :-) opalenizna jeszcze nie zeszła hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wersja z krótkimi spodenkami najlepsza;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealna w każdym calu, przepiękna, niesamowicie kobieca i jedyna w swoim rodzaju ! Jak dla mnie jeden z lepszych postów !!!! :*
    PS. Daleko od domu chodzisz robić zdjęcia ? Nie boisz się albo nie krepujesz, ze możesz kogoś spotkać ? :)
    Pozdrawiam serdecznie Ania :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Love it!!!!!!!! Perfect look for spring
    *H
    DH empire

    OdpowiedzUsuń
  32. Love this look a lot, especially the blazer! The print and the colors are gorgeous!

    http://jeansandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczęka mi już teraz totalnie opadła :D noo nie wiem co powiedzieć.
    Ten zestaw stylizacji jest po prostu bombowy !!! Ewelinka dałaś czadu na maksa ;p
    Nogi masz przepiękne, cała figura, no po prostu brak mi słów.

    Zastanawiałaś się nad tym aby pójść na modelkę? :)

    Ewelinka czy można by było zrobić sobie z Tobą zdjęcie?

    JAK ZAWSZE TWÓJ FAN Z W-W :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z krótkimi wyglądasz genialnie :) Świetna kwiatowa kurtka :) Jestem zakochana w szpilkach !
    Pozdrawiam Claudie

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w ramonesce. Zachęciłaś mnie do jej kupna. :)

    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. pieknie wygladasz cudowny zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz :) Nogi świetne. Dalej ćwiczysz wybrane ćwiczenia Ewki ze skalpela czy jeszcze jakieś, np. Mel B?

    OdpowiedzUsuń
  38. przepiękne szpilki:) bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega zestaw!!!!!!!!!!!!!Cudnie wyglądasz!smarujesz nogi samoopalaczem, czy balsamem brązującym? czy opalałaś się na słoneczku czy solarium moze?

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś piękna, aż miło na Ciebie się patrzy na zdjęciach! Uwielbiam kurteczkę z tego zestawu<3, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz pomysł w co się ubrać na komunię jako matka chrzestna ? nie mam zielonego pojęcia a zostało mało czasu.. a nic mi się nie podoba ;c

    OdpowiedzUsuń
  42. Pisałaś że buciki są ciut za małe i palca Ci ściskają;) rozchodzily się trochę i czy wygodnie się chodzi? Np jakby dłużej pochodzić?:) Kasiaaa

    OdpowiedzUsuń
  43. Czyżby wtorkowe/środowe zdjęcia? Śliczna jak zawsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. co robisz na co dzień? uczysz sie? pracujesz? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. czy tylko mi jak klikne na link obuwie maargo wchodzi taki różowy sweterek z choies? :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze miałaś imponującą figurę http://styleev.blogspot.com/search?updated-max=2012-08-27T19:19:00%2B02:00&max-results=1&reverse-paginate=true
    Idealna ;o

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz zabójczo piękne nogi! Stylizacja jak najbardziej na tak, ale nie odważyłabym się jeszcze ubrać krótkich spodenek ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękna kurteczka ! ;) superr :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ewelina zakochałem się w Twoich nogach i w Tobie. Zostaw łysego weź syna i wyjdź za mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam podobna ramoneske do sprzedania jesli ktoras z czytelniczek jest zainteresowana :) 50zl -> Jesli ktos zainteresowany prosze pisac http://ask.fm/ajsaa92 lub http://www.photoblog.pl/izunia0092/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.