poniedziałek, 12 września 2016

JEANSOWA SUKIENKA


Witajcie ponownie! Przychodzę z pozytywną energią, dużą dawką zdjęć i stylizacją w streetwearowym, a zarazem kobiecym stylu! Bo przecież można ubrać się wygodnie a nadal czuć się seksownie i kobieco. Nie wyobrażam sobie jeansowej sukienki w innym połączeniu! Nie da się także ukryć, że pokochałam obuwie sportowe. Łączę je z każdym typem odzieży i czuję się naprawdę super. Czuję, że w końcu odnalazłam swój styl. Kiedyś bardzo eksperymentowałam, nie wiedziałam co ubrać. Ogólnie nie czułam się do końca dobrze w tym, co nosiłam. Nigdy nie było to dla mnie udane w 100%. Poza tym może zapytam również Was? O to, jak Wy to widzicie? Podoba się Wam aktualnie mój styl, sposób ubioru? Jestem ciekawa, w jakiej wersji mnie lubicie. :-)
Nie rozpisuję się, ponieważ mam troszkę pracy przy sklepie. Zostawiam swoim czytelnikom dużo zdjęć! Buziaki! :*























SUKIENKA- NO NAME;
BUTY- DEEZEE;
PLECAK- SINSAY (podobny KLIK,KLIK)
KURTKA- ROMWE (podobna KLIK)
OKULARY- MULIER;
CZAPKA- ADIDAS;

88 komentarzy:

  1. Jaką szminkę/pomadkę tu masz na zdjeciach
    i jaki kolor ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile dobrze mi sie wydaje jest to szminka z serii Kylie Jenner. na instagramie była chyba podany kolor pomadki

      Usuń
  2. Świetna kiecka, chociaż ja bym wybrała dla siebie luźniejszy fason. Ale Ty jesteś dorosła i zgrabna, a ja 1 liceum i... niezgrabna ;) Ja bym Twój styl określiła jako kobieco-sportowy ;)
    Fan Page
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprzedam taka sukienkę :) moj mail amelia130998@wp.pl

    Stylizacja jak zwykle świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie! Świetna jest ta sukienka :)

    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, seksownie i mega kobieco;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób post o tym jak malujesz brwi i czym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ;* jestem Twoja nowa czytelniczka od okolo miesiaca ;) bardzo podoba mi sie Twoj styl, to jaka jestes wyluzowana mamą i chyba dobra partnerka w związku ;) fajnie ma ta Twoja rodzinka z Toba, wnosisz pewnie sobą duzo pozytywnej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jesteś, wzór do naśladowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia,super kurteczka i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje nogi bez wypinania tylka do tylu wcale nie wygladaja tu na takie mega szczuple jak masz na inscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twoje nawet z wypinaniem tylka do tylu przypuszczam ze slabo wygladaja skoro juz pozwalasz sobie na takie komentarze:P

      Usuń
  11. wygląddasz pięknie , uwielbiam Cię, ale to jedno zdjęcie mogłaś sobie darować...

    OdpowiedzUsuń
  12. Na co dzien jak widze Cie na snapie to wygladasz duuuuzo lepiej :) chodzi o outfitki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne rzęsy, gdzie kupujesz czy to Twoje naturalne? :) pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelka mówila że dokleja kępki:):)

      Usuń
  14. Mega wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze świetnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się Twój styl! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny super wpis 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna stylóweczka jak zawsze.
    Jesteś piękna i we wszystkim wyglądasz idealnie nawet w piżamie:D
    Czerpie od Ciebie inspiracje w stylizacjach :)
    Super ze jesteś na snapie codziennie :) Dziękuję że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Styleev zdradzisz nam czy bedzie ślub z tata Brajanka ?;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnemu we wszystkim ładnie😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnemu we wszystkim ładnie😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnemu we wszystkim ładnie😍

    OdpowiedzUsuń
  23. super sukienka :)
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnemu we wszystkim ładnie😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, jak zawsze świetnie! <3
    Pozdrawiam! <333

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze swietnie wygladasz. Swietna figura, opalenizna, makijaz, wlosy no i stylizacja. Jedyne czego mi tu brakuje to zdjecia "tylu". A poza tym poooozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka ma fajny krój :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. kurtka jest genialna! fajne połączenie z sukienką :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bosko *.* Mnie tam Twój styl się podoba odkąd pierwszy raz Cię zobaczyłam na Twoim blogu, więc jest dobrze ;)

    Zapraszam,
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Twój jest świetny nie wyobrażam sobie innej Eweliny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy post o włosach?

    OdpowiedzUsuń
  33. Okropnie.wogole buty nie pasuja i gruba strasznie. Na 1 zdjeciu wyszlas jak nie ty

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna stylizacja! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ewelinko czy w wolnej chwili poodpisujesz na komentarze ?;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka genialna ! A kurtka świetna :) Śliczne zdjecia <3

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twoje zdjęcia kochana :* <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ewelinko bez urazy , jestes piękną kobietą ale totalnie nie potrafisz sobie zrobic brwi i to wygląda strasznie.Po 1 jestes blondynką, kolor brwi powinien byc jasniejszy poniewaz masz bardzo jasne wlosy, i brwi o tak strasznie intensywnym odcieniu wyglądają jak narysowane a la starsza pani z kosciola ,ktora juz ich nie ma i musi dorysowywac. Po 2 brew , jak sama nazwa wskazuje, powinna miec ksztalt łuku brwiowego a nie wygiętej fali, twoje brwi są nadludzko długie, brwi naturalne u czlowieka tak nie wyglądają, no i zdecydowanie za blisko siebie, że wyglądają prawie na zrośnięte. W efekcie widzę jasną blondynke z delikatnymi rysami ktora ma męskie brwi, nadają Ci one po prostu taki wyraz twarzy jak wkurzony facet, a niepotrzebnie sie szpecisz bo jestes piekna.Moze to co teraz napiszę bedzie mega chamskie, ale rownie przerysowane brwi miala taka postac z bajki disneya, zła królowa, jezeli oglądalaś tą bajke napewno wiesz o kogo mi chodzi. Dla porownania p[rzesylam zdjęcie. Zanim ktos mi napisze ze to hejt , niech najpierw przyjrzy sie tym brwiom i stwierdzi dopiero ze nie mam racji. Dla porownania wstawiam link zdjecia, pozdrawiam .http://orig02.deviantart.net/fccb/f/2011/346/7/e/young_queen___disney_villains___forum_challenge_by_cowandcheese-d4ivr2d.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Ewelina blondynką...:D:D:D:D

      Usuń
    2. przykro mi że masz problem z daltonizmem ale Ewelina farbuje na blond :) a wg Ciebie jest brunetką?? to radze zmienic okulary bo juz chyba stracily waznosc... Ma jaśniutkie włoski wiec nie pasują jej prawie czarne brwi. Tyle w temacie.

      Usuń
    3. No Ewelina jest blondynką :D ma ciemny odrost ale cale wlosy są blond..jestes moze chora psychicznie ?

      Usuń
    4. Nie wiem od kiedy farbuje włosy na blond, jak już to mam ombre, lekko rozjaśnione końcówki, a mój naturalny kolor- jasny brąz.. bo na taki farbuję górę doczepek :D zresztą, gdzie tu widzisz Anonimie czarne brwi? radzę kupić okulary bo twój wzrok stracił ważność:) Buziaki :*

      Usuń
  39. Piękna stylowka ^^ tylko co z tymi brwiami ? wyglądasz jakbys byla wsciekla :o

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega stylizacja, lubie połączenia z dżinsem :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Napisz proszę kolor i markę szminki oraz gdzie kupiłaś łańcuszek, dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łańcuszek Moonberg, a szminka od Kylie Cosmetics, odcień exposed.

      Usuń
  42. Jesteś niesamowicie fotogeniczna! ❤ Niedługo mam zamiar kupić aparat, jakiego używasz, robi bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka fajna ale mam wrazenie ze Cie poszerza.. ogolem mi sie podobasz w takim wydaniu, w zasadzie jest to najlepszy styl i wygodny a to najwazzniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ten krój sukienki nie jest pisany na moją figurę :)

      Usuń
  44. Ślicznie wyglądasz,a wiadome że buty za kostkę zawsze będą pogrubiać nóżki choć zapewne anonim nawet bez takich butów ma grube nogi ;)

    Miłego dnia ! :*
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesienna-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Super post 😍
    Zamawiajac na Twoim sklepie nadal jest darmowa dostawa na hasło WRZESIEŃ2016 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze opisuje do kiedy trwa darmowa dostawa :)

      Usuń
  46. Nadal aktualna dostawa z Twojego sklepu na haslo " WRZENIEŃ16 " ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę nie jest Ci wstyd wyjść z domu w takich brudnych butach?
    A co dopiero zdjęcia robić i publikować.. eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obuwie pobrudziło się w trakcie robienia zdjęć, wychodząc z domu wyjęłam je z pudełka, nie wiem niektórzy myślą, że wszystko jest idealnie czyste? Tobie buty się nie brudzą? nie upierdzielić sobie butów w Bieszczadach to serio wyczyn , no chyba że zakłada się ciuszki i buty tylko do zdjęć, albo śmiga całe życie po chodniczku :))

      Usuń
  48. Genialne zdjecia, ślicznie wyglądasz ;*

    http://stegofashion.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczne zdjęcia, cudna sukienka ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajna stylizacja. Jesteś ładna i masz świetną figurę. Ta sukienka świetnie na Tobie leży.
    Będę tu częściej zaglądać.
    Zapraszam na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem pod wrażeniem, że umiesz pogodzić sklep, blog, kanał, a przy tym wszystkim jesteś cudowną mamą :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem pod wrażeniem, że umiesz pogodzić blog, kanał i sklep, a przy tym jesteś cudowną mamą :) (obserwuję Cię na snapie) pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny plecak
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. jesteś najlepsza w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj przepięknie wyglądasz w tym zestawieniu ☺️ mam pytanie odnośnie twojej sukienki weselnej czerwonej jaki to dokładny model i czy ona jest rozkoszowana dołem i dopasowana e w gorsecie aby nie osuwala się wkoło oraz z jakiego materiału? Wyglądalas w niej olśniewająco ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zaprojektowałam, także musiałabyś napisać i wysłać moją fotkę ;-) szyją na miarę, ale radzę wysłać -2,3cm mniej niż jest rzeczywiście, ponieważ na mnie w pasie była niestety za duża i podczas wariackich tańców musiałam się pilnować.
      dzieki :*

      Usuń
    2. A mogłabym napisać do Ciebie kochana w sprawie sukienki mam swoja wizję ale nie potrafię przelać na papier jeśli miałabys ochotę mi pomóc ☺️

      Usuń
  56. Jesteś naprawdę śliczna i robisz boskie stylizacje. Obserwuje cie od dłuższego czasu na instgramie, snapie i naprawdę chciałabym być tak silną i pozytywną osobą jak ty. <3

    OdpowiedzUsuń
  57. nie sprzedajesz ubranek po Brajanie? :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna jak zawsze :)
    Zapraszam na mojego dopiero rozwijającego sie bloga : www.fashionndia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna sukienka! podoba mi się ten twój styl :D ściska mocno!! :-)

    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi też się bardzo bardzo podobasz w tej czerwieni na weselu wyglądalas BOSKO w niej jak gwiazda 🌟 jeśli chciałabyś ja odsprzedać chętnie odkupie ☺️jakby co mój kontakt marlena399@intetia.eu

    OdpowiedzUsuń
  61. Sukienka wspaniała jak cała stylizacja ;* Piękne włosy https://kingstyyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.