czwartek, 3 listopada 2016

Różowa bluza w stylu streetwear


Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa, że się tu odzywam! Zdjęcia zrobiłam szmat czasu temu, jednak nie ujrzały światła dziennego. Zaginęły mi wraz z pendrive w trakcie przeprowadzki. Wiadomo, pod latarnią najciemniej- dziś wykonując zwykłą codzienną czynność jak wyciąganie kabla od laptopa, ujrzałam jakże ten ważny przedmiot w torbie od laptopa. Super! Bałam się, że przepadły, a są bardzo udanymi. Zresztą, sami oceńcie. ;-)

Co u mnie napiszę Wam innym razem, w nowym miejscu mamy z synem mega długie spanie, przez co czuje się "w tyle", ucieka mi kilka godzin dnia, zawsze starałam się od 7,8 być na nogach. Także nie dość, że poprzez szum przeprowadzki mam do nadrobienia tonę spraw to jeszcze ten nieszczęsny niedźwiedzi sen, z którego nic mnie nie może wybudzić...? Będzie lepiej!

A stylizacja? Bo nic o niej nie napisałam, a należy do moich ulubionych. Look trochę niegrzecznej dziewczyny, która nie lubi na co dzień chodzić w eleganckich wdziankach. Takie opcje najczęściej wybieram. Zazwyczaj wszędzie się spieszę, obcasy odpadają. Jako matka powinnam wybrać poważniejszy już ubiór, ale chyba najważniejsze w czym my czujemy się najlepiej i co w sercu gra! ;-) Zostawiam Was z fotkami, do usłyszenia!















Bluza- Sheila; Kurtka- Romwe (podobna TUTAJ); Spodnie- ZARA (inne KLIK); Koszulka- H&M; Czapka- Adidas; Buty- Nike air force KLIK;

60 komentarzy:

  1. Myślę, że to że masz dziecko nie ma wpływu na to jak się powinnaś ubierać. Każdy ma swój styl ubierania się i to jest ważne. To tak jak moi rodzice nie pozwolili mi zrobić tatuażu, bo powiedzieli jak będę wyglądała z tatuażem jako nauczyciel ? To przecież nasza prywatna sprawa : ). A swoją drogą też lubię takie stylówki chociaż na co dzień chodzę ubrana elegancko. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy mieli argument o ten tatuaż ;) Mój tata jak mu powiedziałam też ze zrobię tatuaż, to mnie wyśmiał "Chyba taki z Lays'ów" :P

      Usuń
  2. Skąd bluza ? Stylizacja rewelacyjna <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw. Bardzo podoba mi się kurtka :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham ten styl! piękna jak zawsze i super czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi się podoba ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,ze wrocilas kochana. Najlepsza blogerka;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja.Moge wiedzieć ktory kolor spodni wybralas czarne czy szare bo sa mega podobne?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy licytacja toaletki?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja ! Mam nadzieję, że szybko złapiesz klimat nowego domku :) jak to mówią "w naturze nic nie ginie" :D Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty we wszystkim wyglądasz świetnie, nie do wiary,że sama robisz te zdjęcia ;3
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie teraz mieszkasz? całuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sportowa stylizacja <3
    Masz cudną urodę, figury też bardzooo zazdroszczę :*

    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama mieszkasz ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz :) Z dnia na dzień kwitniesz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna stylizacja :)
    Dobrze że jesteś na snapie bo dzień bez Ciebie jest dniem straconym :D
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic specjalnego tu nie widze, takie ciuchy mozna dostac praktycznie wszedzie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna, sportowa stylizacja, uwielbiam taki look, najważniejsze, że wygodnie:)
    Nowe mieszkanie=nowy etap w życiu:)

    http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna stylizacja a najbardziej podoba mi sie bluza ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu dawna Styleev! Pięknie ci w różowym ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjecia sa mega! jak dobrze że je wrzuciłaś :) bardzo przypominasz mi Deynn :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylówka, bardzo Ci pasuje! Śliczny kolor szminki :)

    http://kochambanany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie to wszystko wygląda, bo mimo sportowej i różowej bluzy ta ramoneska i czapka wnoszą pazura :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super stylizacja :) i najważniejsze, że wygodna właśnie przy dziecku :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie luźne i inspirowane sportem połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! :*

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji Kochana :) Spodnie mega !

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja super;)
    Ogólnie bardzo cię lubię ale na snapie zawsze tak dużo marudzisz. Nagrywając zawsze mówisz że cię wiecznie coś boli. Ogólnie taka maruda jesteś i jak cię oglądam to czuję się wiecznie zdołowana i mam taki dziwny zły chumor. Ale nie piszę tego złośliwie bo jesteś moją ulubioną blogerką

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie patrz stereotypowo! Mamie powinno być wygodnie, a i powinno jej pasować. Nie dla Ciebie garsonki czy spodium(chyba że lubisz ;) ).
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
  31. super bluza!!

    ledesolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. kurtka wygląda mega, aż dziwne że z romwe :) ogólnie bardzo fajna stylizacja, choć ja ostatnio (NIE WIERZĘ JAK TO MOZLIWE) co raz mniej zaczynam lubić róż. POMOCY, TO NIE JA :d haha

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna jak zawsze! no uwielbiam ! 😉
    Jakie paski wybielające byś poleciła ? 😉

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepiej żebyś czuła się super w tym co nosisz :))
    Jak zawsze piękna <3
    Pozdrawiam i zapraszam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Extra stylizacja jak zawsze <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudnie jak zawsze;))



    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  37. Super bluza, ogólnie fajna stylizacja :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz świetnie ! Jesteś motywacja i inspiracją ! Dajesz wsparcie swoimi doświadczeniami i pokazujesz że nadal jesteś silną kobietą ! Piękna bluza i włosy : ;* https://kingstyyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Podczytuję Cię od kilku lat :) Jak zwykle pięknie wyglądasz :) Super luzak :)!

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne buty, bardzo mi się spodobały! ;D karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam tego typu ramoneski! :)
    Pozdrawiem, sleeplessGabe

    OdpowiedzUsuń
  42. dlaczego sie przeprowadzilas ?

    OdpowiedzUsuń
  43. witam, czy chcialabys spzedac ta sukienke https://styleev.blogspot.com/2016/09/jeansowa-sukienka.html ??

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdzie pierścionek zareczynow? ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj. Tak jak napisalas "najwazniejsze w czym my czujemy sie dobrze" moim zdaniem nie ma znaczenia czy jestes mama . Ja rowniez mam coreczke i mowia ubierz sie elegancko. Owszem od czasu do czasu to robie ,ale wole wlozyc cos w czym szybko przegiebne miasto i bede czuc sie wygodnie :)) serdecznie Cie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam patrzeć na Twoje stylizacje. Najbardziej to zazdroszczę Ci włosów, są piękne 😍 a z innej beczki, czy możesz zdradzić z jakiego programu graficznego używasz do obróbki zdjęć czy to zasługa obiektywu? sama mam nikona i mnie tak pięknie zdjęcia niewychodza i zastanawiam się czy to wina obiektywu.. :-( pozdrawiam Cię serdecznie i będę wdzięczna jeśli znajdziesz chwilkę na odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  47. hej, mogłabys zrobić post na temat kępek? ostatnio pokazywałas na snapie ale niestety do snapa nie da się wrócic.:( fajnie jakbys zrobiła post jakie rzęsy kupujesz i klej, oraz jak je nakładasz i ile się trzymają i jak o nie dbasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna ;) możesz powiedzieć jakim aparatem wykonujesz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.