poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Beżowy płaszcz waterfall.


Hej wszystkim! 
Klasyka chyba nigdy nikomu się nie znudzi. Bezpieczne połączenie czerni z beżowym długim płaszczem. Kiedyś nie przepadałam za prostym wręcz przewidywalnym połączeniem, dziś jestem jego miłośniczką. Sekret w niektórych przypadkach tkwi w dodatkach.. ;)) Mój dość wysoki wzrost ma też swoje plusy- nie wyglądam w długich sweterkach, czy właśnie odzieży wierzchniej jak krasnal. W stylizacji możemy zrobić małą podmiankę- czarny prosty golf wymienić na biały t-shirt. 
Wtedy całość nabierze sportowego smaczku, choć czapka i adidasy w tym wydaniu też robią swoje. 
Czy są tu ze mną osoby, które pamiętają czasy mody na te wielkie okrągłe kolczyki? Pamiętam jakby to było wczoraj- wycieczka na Kalwarię, dostałam kieszonkowe i wykorzystałam je właśnie na te kolczyki. Niestety Pani kazała mi je szybko ściągnąć, w podstawówce nie trudno o nieszczęście i w ostateczności mogłabym zostać bez ucha! (nie brzmi zbyt fajnie!) Teraz moje zamiłowanie do dużych kolczyków wróciło, po tylu latach mogę się nacieszyć tą biżuterią nie tylko w pudełeczku :D

Odnośnie stylizacji i osób, które fascynuje moda chciałabym zaprosić do apki ilsho, w której zamieszczam regularnie swoje stylizacje (pobierzesz tutaj... AppStore: https://goo.gl/vaRnp3 Sklep Play: https://goo.gl/l2K9xIMój profil możesz znaleźć pod nickiem "sstyleev" i zapytać czy dana stylizacja jest ok, bądź też czy zakup należy wg mnie do udanych? Świetna opcja na zakupach, rozwiązuje nasze kobiece dylematy ;)) 

MOJA WYPRZEDAŻ SZAFY- KLIK
















PŁASZCZ- Styleev-Shop;
SWETER- House (podobny TU,TU)
TOREBKA- Michael Kors;
SPODNIE- No Name;
CZAPKA- Kingefashionshop (podobna TU);
BUTY- adidas superstar, zalando;

33 komentarze:

  1. Podoba mi się Twój styl :) włosy cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja !:)
    Jak zwykle przepięknie wyszłaś :)
    Idealna torebeczka do stylówki :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. również uwielbiam duże kolczyki, rewelacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, ta stylówka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz mega! Tak świeżo? Wiosna Ci sprzyja- już to chyba ostatnio pisałam ;* O tak kolczyki powróciły i fajnie, bo też je lubię :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz rzesy ? Czy to ardell ? Jesli tak to jakie konkretnie ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz jak zawsze przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow super wyglądasz 😘 bardzo podoba mi się to połączenie eleganckiego płaszcza z czapka sportowa :)

    Proszę wpadnij do mnie i daj znać czy podobają Ci się zdjęcia z nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelina ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylówka . :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste tło, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz mega! :)
    a nie zastanawialas sie nad zmiana kolorystyki? bo strasznie ta akcja przyciemnia Twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chodziłaś do dobrej podstawówki, nauczycielka miała do zawodu powołanie. Pieknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd okulary? Świetne są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah te kolczyki :D Chyba każdy je pamięta. Bardzo się cieszę, że moda na nie wróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasycznie i fajnie :) Chociaż ja nie przepadam za taką ilością czerni :D
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja:)jak zawsze pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja! Zapraszam do mnie http://deecara.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny płaszczyk, wyglądasz cudownie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie tylko skarpety psują efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17 kwietnia 2017 00:59 Przeciwnie, ładnie wyglądają.

      Usuń
  22. Całość świetnie skomponowana, a płaszczyk pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja :)
    PS. Jesteś dla mnie inspiracją! Tak świetnie wyglądasz po ciąży! Mam nadzieję, że też uda mi się zachować taką figurę :) Ja spodziewam się synka do 3 tygodnii :)
    buziaki, 

    http://loveshinny.pl ​​​​​​​

    OdpowiedzUsuń
  24. jedna z moich ulubionych polskich blogerek !;D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.