środa, 7 lutego 2018

Morelowe futerko


Dzień dobry :-) Przychodzę z najświeższymi fotkami z zaśnieżonych Bieszczad. Futerko idealnie wpasowało się w zimowy krajobraz, oraz ciepły brzoskwiniowy makijaż. Wiecie, że nie lubię urozmaiconych stylizacji, czarny jak dla mnie to tutaj strzał w dziesiątkę, tworzy dobry kontrast i nie jest mdło ;-) Chciałam się rozpisać i zrobić dłuższy post, jednak ciężko mi ostatnio sklepać myśli do siebie, może po prostu brak weny? Albo dawno nie pisałam i nie wiem od czego w ogóle zacząć (...)
Z Waszą pomocą mogłam zadecydować o moich udziałach w social media, dokładnie chodzi mi o instagrama i bloga. Widzę, że wiele osób zdecydowanie woli moją aktywność na insta, w sumie ja też! ;-) Nie jest to tak bardzo czasochłonne jak tutaj. Co powiecie gdy określimy dokładnie jeden dzień tygodnia w którym będzie pojawiał się post? Podoba Wam się taki pomysł? W ciągu miesiąca wstawię np. 4 posty, sesje zdjęciowe, czy jakieś recenzje. To już też zależy od Was, czy lecimy ze stylizacjami czy coś więcej.

Bardzo dziękuję Wam za pomoc, szczere opinie. Bardzo lubię tutaj wracać, kiedy oglądam posty sprzed roku jestem zauroczona. To mój taki wirtualny pamiętnik- nie prywatnych przeżyć, ale mojej osoby, wizualnie. Każde zdjęcia coś w sobie kryją, cieszę się, że to dzięki aktywności tutaj mogłam trochę rozwinąć skrzydła w działalności internetowej. Dlatego chyba miałabym złamane serce, gdybym całkowicie opuściła to miejsce, zrezygnowała z postów. Kocham to robić, kocham fotografować, a sam profil na instagramie nie jest tak twórczy i kreatywny jak to miejsce :-) 

Całuję każdego z osobna, buziaki! Do zobaczenia w kolejnym poście! 







FUTERKO- Romwe
SPODNIE- Bershka (podobne 1, 2)
GOLF- Romwe (podobny klik)
PASEK- Bershka (podobny klik)
KOLCZYKI- No name

33 komentarze:

  1. Tak jeden dzien w tygodniu to super rozwiazanie 🤔❤️ Pieknie wygladasz buziaki 😘😌

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś taka śliczna 💞 bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh jaka Ty masz wspaniała urodę :* w wielka chęcią wybralabym się z Tobą na zdjęcia ❤
    Cudownie Ci w takiej kolorystyce ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny styl prezentujesz, wszystko dobrze wygląda jeśli jest dobrze zgrane. Ja jeszcze fajnie dla pazura dodaję jakiejś ramoneski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden dzień w tygodniu będzie super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz:)futerko jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej tu Aska. Pierwsze co powiem a raczej napisze to fakt, ze jesteś przepiekna kobieta i nie ma tu co polemizować. Po drugie - slicznie Ci cokolwiek na siebie wlozysz i z cala pewnoscia zalozylabym na siebie wszystko co prezentujesz. Po trzecie - jesteś tak piekna ze Twoje rzesy mnie trochę draznia bo wiem ze to Twój styl aczkolwiek nie sa naturalne i moim zdaniem sa ciężkie.. to nie hejt tylko moja opinia bo uważam ze mimo wszystko Ci ladnie.. Kolejna rzecz - sa tutaj osoby (może już mniej ale tak jak ja na przykład) które nie maja takiej aktywności w social media (moje ograniczają się tylko do internetu i Messengera bo nie mam fb (wtf powiecie) i nie znam się co to insta story, snap chat itp. Nie mam jednym słowem gdzie Cie ogladac wiec blog to mój jedyny sposób by do Ciebie napisac i może to odczytasz... :( Mam 27 lat i wiem ze może jestem trochę zacofana ale nie chce by wszystko obracalo się wokół internetu bo mam tez swoje zycie.. dlatego nie dziwie się gdy ludzie mowia mi ze jeśli nie mam fb to nie istnieje... :) Ale mogę dac w pysk i napewno to poczują wiec zyje - tak odpowiadam! :) haha a an serio to chce Cie więcej na blogu... :) :) jesteś przesliczna... brakuje mi zdjęcia w calosci bo nie wiem co masz na nogach, jakie buty i jak w calosci wygladaja te spodnie...:) pozdrawiam i czekam na więcej... Twoja wierna obserwatorka... :) Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Niektórzy np. Obesrwuja cię tylko na blogu i nie chcą zebys znikła 😊 Ja osobiście uwielbiam czytac twoje posty na blogu to jak bym czytala ulubiony fragment książki ❤ Moim zdaniem mogla bys dodawav tu i tu

      Usuń
  8. Wyglądasz pięknie ❤️ Bardzo ładnie Ci w tej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd paleta cieni? Piękne połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mega tesknie za starymi czasami, gdzie to blogi byly w modzie, albo nawet dopiero zaczynały w niej być :( i lubie tu wracac,bo to mi o tym przypomina.

    nie przepadam za futerkami,ale tu nie wyobrazam sobie nic innego. ślicznie Ci w tym <3

    OdpowiedzUsuń
  11. A cóż to za piękne cienie na oczach? ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ogladałam przygotowania, Super klimat

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wygladasz :) ja bylabym za tym abys dodawala posty troche czesciej 2 razy w tygodniu ale skoro wolisz tylko 1 dzień w tyg to tez nie jest zle. A jaki dzien to mi obojetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie :) marzy mi się takie futerko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :) Futerko jak najbardziej wpasowało się w stylizację. Co do twojej aktywności to ja zdecydowanie należę do tej mniejszości i chciałabym aby postów było więcej.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny masz makijaż! i rzeczywiście - futerko świetnie komponuje się w tej śnieżnej scenerii :) rewelacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelina, wyglądasz tak pieknie i kobieco jak zawsze. Ale nie widzę butów, masz chyba długie kozaki bo widac końce cholewek. Następny wpis z butami, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, a stylizacja genialna :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow prześliczny outfit ! ❤️

    pinkofbeuty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewelina przynajmniej raz w tyg np w piątek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz, jeszcze ten cudowny makijaż. Pięknie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękna <3 jesteś takim type amerykańskiej dziewczyny marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale cudownie wyglądasz! ❤️ piękna stylizacja. Uwielbiam połączenie czerni z jakimś delikatnym jasnym akcentem, a tu morelowe futerko do czarnej bluzeczki i spodni wygląda genialne! ❤️ jeśli chodzi o posty na blogu to super jakbyś dodawała częściej niż do tej pory, jednak wiadomo, że na co dzień masz masę roboty, także nie ma co na siłę, bo nie o to chodzi. Najważniejsze, ze jesteś bardzo aktywna na insta i tam można śledzić więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz ewidentnie za ciemny podkład

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiedz proszę co to za cienie? :(

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.