piątek, 13 marca 2015

WYPRZEDAŻ SZAFY!


Dziś praktycznie cały dzień przeznaczyłam na ten post, chciałam by zdjęcia były dobrze wykonane, wszystko dokładnie z szafy chciałam przegrzebać i stwierdzić co sprzedać, a czego jednak nie. Trafiłam na wiele ciuchów, które baaardzo rzadko zakładam, jednak serducho nie pozwala mi się z nimi rozstać :D Niestety nie miałam dużo miejsca na ciuchy, szafa mi jeszcze odmówiła posłuszeństwa- jest bardzo delikatna, a waga ciuchów jaka była zawieszona na rurce - nawet nie byłam w stanie tego unieść :D no i niestety musialam znaczną część ciuszków z wieszaka przełożyć do szafki, co wiadomo jest mało wygodne przy bluzkach , koszulach- ciuchy stają się wymięte. Dlatego muszę coś wykombinować z tą szafą, by wzmocnić zaczepy na rurkę która trzyma wieszaki. 
Chciałabym rozbudować swoje miejsce na ciuchy, niestety wielka szafa (nie moja) która stoi w pokoju mi na to nie pozwala. Dlatego dość dokładnie robię wietrzenie szafy :D Jest wiele ciuchów które wiekami leżały zapomniane, przepraszam Was tez za niektóre wymięte spódniczki czy bluzki (nie wszystko miałam czas prasować) na pewno wysyłając ciuszek wszystko będzie na glancuś :-)

Standardowo do ciuszka należy dodać cenę za wysyłkę. Same spodnie, bluzka, czy rzecz która zmieści się w MINI PACZCE - 9.50PLN , natomiast buty, jakaś kurtka czy więcej niż dwie rzeczy- 11PLN, bądź 13PLN. Płatność przelewem na konto. Wysyłka pocztą polską.
Wszystkie oferty kupna proszę kierować na maila: zjaranaa@gmail.com 
WAŻNE JEST BY W TEMACIE WPISAĆ : WYPRZEDAŻ !!!

W mailu umieszczamy nr ciuszka którym jesteście zainteresowane, oraz swój adres do wysyłki.
Wszelkie pytania zadawajcie w komentarzach, postaram się jak najszybciej odpisać!

UDANYCH ZAKUPÓW! <3




3. Botki w panterkę, wykonane z ala zamszu. Rozmiar 39, wkładka 25cm. Nie są ocieplane, idealne na wiosnę. Wysokość obcasa- około 16cm. Stan jest bdb.
CENA: 39PLN




9. Białe sandałki na lato. Są w stanie bdb. Wykonane z materiału skóro podobnego. 
Rozmiar 38. Wkładka 24,5
CENA: 35PLN 



12. Bluza z aplikacją na przodzie. Jej kolor to szary melanż. Jest dość ciepła, ocieplona w środku takim mięciutkim materiałem. Rozmiar to XS/S. 
DŁ: 50cm, SZER: 46CM*2
CENA: 55PLN




15. Biały top, jest bardzo elastyczny , z grubej bawełny. Rozmiar S.
CENA: 15PLN



16. Śliczna bawełniana pudrowa bluzeczka. Rozmiar XS/S
Stan jest bardzo dobry. 
Dł: 57cm, szer: 34cm*2
CENA: 40PLN



19. Zwykły biały t-shirt z ozdobnym napisem na przodzie. Bawełna jest rewelacyjna, mięciutka w dotyku. Rozmiar to uniwersalny. 
CENA: 25PLN





25. Śliczny popielaty sweterek w warkocze. Z modnym golfem. Rozmiar S.
Stan jest bardzo dobry. 
Dł: 46cm, Szer: 49cm*2
CENA: 40PLN




36. Świetna sukienka z tygrysem. Jest śliska, rozciągliwa. W stanie idealnym. Jak nowa.
Rozmiar XS/S
CENA: 50PLN




44. Śliczna słodka spódniczka. Sztruksowa. Serduszka są naszywane przeze mnie. Rozmiar S. Posiada malutką nie znaczącą wadę. Nad zamkiem z boku nie da rady zapiąć zatrzasku. 
CENA: 40PLN

48. Szara melanżowa bluza z ćwiekowanym krzyżem. 
Rozmiar S. Stan bdb.
CENA: 40PLN




49. Prązkowana bordowa bluzeczka. Rozmiar XS/S
CENA: 10PLN





51. Kurteczka jest jak nowa. Kolor beżowy. Baardzo ciepluteńka i miękka w dotyku.
120PLN

54. Sweterek mieciutki i cieplutki. Stan idealny.
Rozmiar S.
45PLN

55. Czapka od frontrowshop. Stan idealny. 40PLN


56. Sweterek od Reserved. Troszkę się pozaciągał. Rozmiar S. 35PLN


57. Nowe czółenka, rozmiar 38. Obcas 9cm.
CENA: 30PLN


58. Śliczne karmelowe czółenka. Są mega wygodne. Rozmiar 38.
Stan idealny.
CENA: 50PLN


59. Sweterek w serca, rozmiar uniwersalny, stan bdb.
CENA: 35PLN




60. Kardigan w serca , stan bdb. Rozmiar S/M
70PLN

 61. Torebka robiona pod SELMA MICHAEL KORS, jest w stanie bdb, idealnym. Miesci A4.
Kupiona w Turcji. 180PLN


38 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy, mam sandałki z blaszka jak twoje tylko czarne u rozmiar 37 na sprzedaż , niestety za duze na mnie :)
    Moj profil na vinted

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się rzeczy 28 i 42 chętnie bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś bluzeczke nr 16? jest przepiękna ale niestety nie ten rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym pytaniem :) gdzie kupiłaś tą bluzeczkę??

      Usuń
    2. Powielam pytanie i proszę o odpowiedź :)
      Gdzie została zakupiona bluzeczka koronkowa nr 16?
      Piękna!! ale sprzedana :(

      Usuń
  4. Jaka jest dlugosc calkowita sukienki w paski?

    OdpowiedzUsuń
  5. DROGO JAK NA UZYWANE RZECZY:::
    MIESZKAM W NIEMCZECH I TU NA PRZECENIE KUPISZ TAKIE CIUUCHY ZA MNIEJSZE PIENIADZE BADZ SA SKLEPY GDZIE CENY SA STALE ZA BLUZKE 6 EURO TJ; OK 24ZL ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, rili? ;o

      Nie wierzę, że ktoś mógł dać takie porównanie.

      Usuń
    2. też mieszkam w niemczech i bluzki po 6€ to chyba u turka na targu :) i od kiedy porównuje się € do złotówek? nawet jeśli w de kosztuje coś 5€ to w polsce za chiny nie dasz za tą samą rzecz 20zł Jak dla mnie mega tanio, aż byłam w szoku ze takie fajne, zadbane ubrania za taką niską cene

      Usuń
    3. nie rozumiem, nikt nie kaze Ci nic kupowac, skoro znasz sklepy gdzie jest tanio to tam kupuj, proste :)

      Usuń
    4. A ja sie zgodzę z komentarzem . Żadnych chińczyków itp normalnych sieciówkach kupicie ubranka na przecenie za 6€ prawda. Co niektóre sa zniszczone dlatego tak niska cena ale zniszczenie można łatwo naprawić i nie będzie widoczne 😉

      Usuń
  6. Jak chce kupic kilka rzeczy to do kazdej dodaje koszt wysyłki? Czy tylko raz ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę wziasc mgielke nr 21???napisz mi na poczte ela08111992@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego nie dodajesz wszystkich komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. "DLACZEGO. "

      To nie jest forum do dyskusji o tym, że ciuchy drogie, ciuchy takie, owakie... to nie jest miejsce do wylewania swoich żalów. W komentarzach mają znajdować się normalne pytania, czy wiadomości dla mnie.
      Kurtka którą kupiłam za 180zł, sprzedaję za 70zł. Bluzy ze 100zł na 80-60... ogarnijcie wpierw temat, spójrzcie porozglądajcie się jakie są ceny, co po ile a później walcie hejtami że ceny z kosmosu. jeszcze wyżej ktoś dowalił za nową bluzkę czy sukienkę za 25zł... tak chyba na rynku tandeta z cekimów...

      Nie prostackie teksty polaków cebulaków.
      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
    2. Bo Ewelinka, nie znosi krytyki. Ona by chciała byś tą naj, naj naj a prawda jest taka, że Ewelinka jest marną kopią DEYYNN !!! Kupuje ciuchy na szmateksach za grosze a potem sprzedaje za kupe forsy ;]]]]

      Usuń
  9. Fajne białe sandały brałabym, lecz niestety są za małe...

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka nr. 27 w kwiaty, przepiękna. Rozumiem, że juz została sprzedana. :/

    Gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesuje mnie nr 15 . Czy top byłby również na xs ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewelinko, troche sie nie znam na tym.. Czy zaplaty dokonam na poczcie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Możliwa jest wysyłka za pobraniem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysylasz paczki rowniez za granice? Jaki bylby wtedy koszt? Mieszkam w Anglii. Fajne ciuszki i swietny gust!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej ;) Gdzie ta krótka bluzeczka w azteckie wzory ? Napisałam e-mail , że jestem nią zainteresowana i nie dostałam odpowiedzi . Usunęłaś ją ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie kupiłaś bluzkę nr.29? jest śliczna, niestety sprzedana;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewelina, nr 19 tej bialej bluzeczki, ona nie jest przypadkiem obcisla?

    OdpowiedzUsuń
  18. skąd jest ten sweter w czarne serduszka?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie chcesz na pewno sprzedać bluzki z nr 13? :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie odnośnie koronkowej bluzeczki nr. 51 z morelowa narzutka...gdzie ją kupiłaś bo szukam czegoś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygladasz :) Mam takie pytanko, jakie znasz sklepy internetowe ( polskie ) z ciuchami? Cos typu cocomoda itp. Licze na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hejka chciałabym numerek 11 tyle tylko, ze mieszkam w uk. da rade zrobic wysyłke do uk (oczywiscie zapłace za nią )???

    OdpowiedzUsuń
  23. Zerknij na email ;) Przepraszam ze tak długo to trwało.

    OdpowiedzUsuń
  24. Może za kardigan w serca 50zl?? Chętnie kupie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesuje mnie sweter w serca. Z czego jest wykonany?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki rozmiar parki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałam zapytać o torebkę nr. 61 czy jeszcze jest? Z góry dziękuje za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.