poniedziałek, 16 marca 2015

Jeans, white & leopard

Witam Was cieplutko moje drogie! Czuję się jakby nie było mnie tutaj ponad tydzień z outfitem :-)
Bardzo się cieszę, że poprzedni post- wyprzedaż szafy Wam się spodobał i cieszył się dużym zainteresowaniem. Ostatnio wpadłam na pomysł, by ściągać ciuszki hurtowo w których chodzę, bądź takich jakie mi się podobają i sprzedawać po kilka sztuk, załączając moje zdjęcia w nich? Zauważyłam że wiele osób lubi u mnie kupować, również wiele osób pyta się co sądzę o danym ciuszku, czy dodatku. Taki pomysł troszkę ułatwiłby sprawę. :) Czekam na Wasze opinie!

Tymczasem jeśli chodzi o dziś.. zdjęcia i post był spontaniczny. Wyjęłam z szafy to co mam ochotę założyć i ruszyłam :) Taka codzienna stylówka, uliczny styl :) Jest piękna pogoda, wróciła! Więc mamy w planach jutro wybrać się w góry i porobić komplet zdjęć sportowych. Już się nie mogę doczekać! :-) Chciałabym by ten post był dopracowany do ostatniego szczegółu. Wiele dostaję pytań, powinien on być odpowiedzią na te pytania. Jeśli macie pomysły, co chciałybyście zobaczyć dodatkowo w takim poście o ćwiczeniach i diecie to piszcie śmiało. Chętnie wykorzystam :)

Wiem, że jeszcze za zimno na sandałki, czy mocno odkryte buty. Dlatego szukam fajnych beżowych platform, które nadałyby sie zarówno na teraz jak i lato.  Dlaczego o tym piszę? Planuję zdjęcia z miętową luźną tuniczką. Widzę z nią eleganckie buty i luźny jeans.
Chciałabym również zaplanować sesje, outfit, z której mogłabym stworzyć nagłówek i zdjęcia profilowe... Może duży różowy wianek i rockowy look? Cały czas obmyślam :))

Miłej nocki! :-*























KURTKA- SIGNIFIC (niedostępna);
BLUZKA- SIGNIFIC;
SPODNIE- SIGNIFIC;
BUTY- ALLEGRO;
PORTFEL- GRANASHOP;
ZEGAREK- KATHERINE;
BIŻUTERIA- BLINKSHOP;
KOLCZYKI SERDUSZKA- SINSAY:

Wyprzedaż szafy nadal trwa, zostało jeszcze coś dla Ciebie :-)
KLIK

92 komentarze:

  1. Nic dodać nic ująć , jak zawsze pieknie ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj robisz zdjęcia przy użyciu statywu i pilota wyzwalajacego migawka ? Możesz polecić jakiś fajny sprzęt,szukam czegoś fajnego i w rozsądnej cenie:) bylabym wdzięczna za radę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używam statywu, oraz pilocika . Statyw niby na mój aparat (nikon d5000) a niestety nie współgra z nim- chodzi o klapkę z ekranem, którą odchylam i widzę jaki jest kadr itp a na statywie, montując aparat blokuje on klapkę, dlatego go sobie tak troszkę pozmieniałam i na samą górę, gdzie wkręca się aparat przymocował mi tatko małą deseczkę by postawić aparat :) Pilot kupiłam za około 20zł a statyw 30zł także małe pieniadze :)

      Usuń
    2. Ewelino :) Jak zawsze bosko :) ale mam dla ciebie wiadomość :p
      Ostatnio przeglądałam facebooka i natknełam sie na osobe która sie pod ciebie podszywa .
      A to jest karalne , jeśli chcesz napisać do tej osoby to masz tu link : https://www.facebook.com/profile.php?id=100009382743299&fref=ts

      Usuń
  3. Jakie piękne widoki <3 Stylizacja jak zawsze mega, a kurtka jaka świetna! <3 Pozdrawiam

    http://hinatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. założę się, że zaraz będzie ból dupy, bo Deynn ma wianek na głowie na swoim nagłówku : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to ewidentna zgapa będzie z tym wiankiem, tak samo jak z tatuażem z różą. Tragedia po prostu. Powinna się nazywać Ewelina Papuga :)

      Usuń
  5. Świetna lok :) śliczna jesteś !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. daj linka do butow lub co wpisalas na allegro ;-)
    niewiesz kiedy bd ta kurtka dostepna?? czekam na odp !!! super post ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz odp na pytanie ??? daj linka do butow ;p

      Usuń
    2. użytkownik FASHION__QUEEN

      Usuń
    3. Też poproszę linka, bo tak znaleźć nie mogę :(

      Usuń
    4. Co za problem wkleić w Google? Ludzie...
      http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=21515341

      Usuń
    5. Do tego dotarłam. Tylko na tej liście nie ma takiego modelu.

      Usuń
  7. Taka piękna !! :))
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam ze strasznie szybko rosną Ci włosy :O Sa przepiękne :) co jesz albo jaka odzywke uzywasz ze masz je takie sliszne i długie?? :) naprawde zazdroszcze, bo ja mam problem z wypadaniem wlosow i wgl nie rosna :( . Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To doczepy

      Usuń
    2. No aż tak szybko to mi nie rosną, by zrobiły się dwa razy dłuższe , haha :-)
      Jak noszę kitkę, to doczepiam włoski, strasznie denerwuje mnie to, że rozpuszczone są dość długie, no a w kucyku to ich długość zmniejsza się o połowe i znalazłam fajne rozwiązanie :)

      Usuń
    3. A moglabys mi napisac jakie to włosy doczepiasz i gdzie kupilas za ile?

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Torebka ma napis Michael kors. " ma napis", bo nie wiem czy to oryginał. Sama styleev musi dać znać czy jest to podróbka z jakiejś stronki czy prawdziwy czarny klasyczny majkel :)

      Usuń
    2. Niby napis michael kors ale wygląda jakoś tak dziwnie, mniej porządnie.. być może to podróbka :)

      Usuń
    3. Na 100% nie jest to oryginał, akurat torebki MK to mój konik i wiem o nich wszystko. :p Btw, outfit jak najbardziej udany, Ewelinka jak zawsze śliczna. Pozdrawiam. /suda.rwn

      Usuń
    4. Od razu widać, ze podróbka. Nawet tragiczna podróba, bo takiego modelu nawet nie było....... Wstyd i zal! Po co kupować podróbki, jak Cię nie stać na mk to kup jakiś no name albo cokolwiek z sieciowki.

      Usuń
    5. Dokladnie. Po co nosić podróbki? Nie dość, że podróbki zazwyczaj wyglądają okropnie plastikowo, to jest to poprostu nieposzanowanie czyjejś pracy, marki, a według mnie poniekąd kradzież. Jeśli mnie nie stać na oryginał to ok - trudno, popodziwiam za jakiś czas sobie na to dołożę, a jeśli nie to kupię sobie coś w sieciowce, bo teraz naprawdę można wybrać coś w miarę ok. Nigdy nie zrozumiem takiego postępowania. To nie hejt poprostu wyrażam swoje zdanie .

      Usuń
    6. Wiem, że jest jakaś strona chińska, gdzie wszelkie blogerko-vlogerki zaopatrują się w dodatki podróbki znanych marek i projektantów. To jest po prostu jakaś żenada, masakra i nie wiem co jeszcze. Dla mnie to czysta kradzież i przestępstwo! A patrząc na względy estetyczne to są zwykle badziewne plastiki . Czy nie można kupić taniej, a czasem i w niezłej jakości w sieciowce i przestać się ośmieszac??? A jeśli naprawdę marzymy o jakimś full wypas dodatku i długo nie możemy się z niego 'wyleczyć' to można sobie na to odłożyć zamiast po drodze wydawać na dziesiątki plastikowych beznadziejnych gadżetów.

      Usuń
    7. Kurde mi samej podobają się strasznie te torebki, ale ceny są dość wysokie. Jednak przejrzałam ofertę, upatrzylam sobie model, kolor ... i postanowiłam zbierać kasę na ten cel. Może długo mi to zajmie, ale długo na nią choruje, wiec radość będzie nie opisana jak juz uzbieram:) dlatego bolą mnie te straszne podróbki, bo należy szanować czyjąś prace no i torebki piękne solidne polecane przez tyle osób wiec szanujmyMK ! :)

      Usuń
    8. W wyprzedazy napisala, ze to podroba i skad ja ma. Szkoda tylko, ze pod postami nie umie sie do tego przyznac

      Usuń
  10. zrobisz post o wlosach blagam? masz sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To doczepki

      Usuń
    2. zrobię, ale dopiero za miesiąc około :)

      Usuń
    3. Ewelino , przeslicznie :) bosko ;) Ale mam dla ciebie jedną wiadomość.
      Mianowicie ostatnio przeglądam sobie facebooka i natknełam sie na osobe która podszywa się pod ciebie , a to jest karalne. Wiec jeśli chcesz napisać do tej osoby to masz tu linka https://www.facebook.com/profile.php?id=100009382743299&fref=ts

      Usuń
  11. Inteligentnie to Ty nie wygladasz i przestan perfidnie kopiowac Deynn bo wygladasz jak parodia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy skończcie już z tym kopiowaniem Deynn. Jedna to dziewczyna ma ombre? Niby stylizacje są podobne? A z której strony? Deynn ostatnimi czasami pokazuje same sportowe outfity...

      Usuń
    2. dziewczyny! ogarnijcie się?! to że jakaś Deynn ma podobne spodnie to nie oznacza, że już cały świat nie może takich mieć. Poza tym uważam, że jeśli jakiś trend powtarza się na kilku blogach to oznacza to, że jest zdecydowanym hitem w najbliższym czasie! :) Skąd w Was tyle nienawiści? Pewnie chciałybyście wyglądać jak Styleev a niestety nie macie motywacji, żeby się ogarnąć. Jak Wam nie pasuje ten blog, to go nie oglądajcie-prosta sprawa. Podziwiam Cie Styleev, wrzucaj kolejne posty i wcale nie zwracaj uwagi na okropne dziewczyny, które Ci zazdroszczą. Jak zwykle fajna stylizacja, z niecierpliwością czekam na kolejne i oczywiście dołączam się do innych dziewczyn-cudowne włosy! <3

      Usuń
    3. Uuuuu :D, ale hejcikiem walnęłaś ohoho :D długo nad nim myślałaś? ;) od Ciebie to normalnie tak inteligencją paruje, że aż mi monitor zaparowało i nic nie widzę. ;(

      Usuń
    4. Dokładnie. Zachowujecie się jakby to jedna osoba na świecie mogła kupić i pokazywać w sieci daną rzecz. Ogarnijcie się.

      Usuń
    5. Hej laski zluzujcie obie te 'blogerko-vlogerki faszionistki' nie są jakoś ani znane ani nie są jakimiś gwiazdami o wyróżniającym się wypracowanym stylu czy wizerunku. Więc relaxxx :D nic się nie dzieje jak wyglądają identycznie to żadna znana twarz, marka , firma żeby mówić o zgapianiu , podglądaniu, ściąganiu. Mało kto zauważy nawet jeśli zrobią sobie przeszczep twarzy i się nimi wymienią ;)))) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    6. O to chodzi! :))
      Peace!

      Usuń
  12. Dziś brwi Ci nie wyszły ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez to zauważyłam

      Usuń
    2. takie światło, z prawej strony zachodzilo słońce no i troszkę prześwietliło mi twarz :)

      Usuń
    3. Żadne światło. Są sztucznie, zbyt 'ostro' wyrysowane. Wyglądają jak naklejki. A brzegi mają tak kanciaste jak klocki lego :D nie hejtuje , zwracam uwagę na błąd, każdy się czasem może machnac. Ewelina nawet w swoim poście o makijażu sama mówiła ze nie jest profesjonalistka, wiec nie zarzucam jej braku kompetencji bo jako takich nie ma w tym kierunku. Każdemu się zdarzy. Cała stylowa jak zwykle na plus. Małe niedociągnięcia jak brwi czy tandetna torebka zawsze się zdarzają każdy ma gorsze dni :)

      Usuń
  13. Jesteś prześliczna:) Ja na pewno była bym chętna na zamówienia, zwłaszcza z zagranicznych stron:) Fajnie gdybyś mogła zamawiać ciuszki w różnych rozmiarach, tak by nie tylko chudzinki, ale i te dziewczyny z rozmiarem L mogły odkupić:) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look! Zakochałam się w spodniach i torebce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kurtka, bardzo podoba mi się ten zestaw :) zdjęcia piękne, Ty jak zawsze prezentujesz się cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz super gust, zawsze wszystko łączysz ze smakiem i z wyczuciem. Jestes śliczna i umiesz wyeksponować swoje atuty. Poza tym trafiasz w moj styl :) Tez nie przepadam za klasycznymi, prostymi ubraniami i zawsze staram sie wprowadzić jakis wzor, jesli nie na ubraniach, to chociaz na dodatkach. Pozdrowienia dla ulubionej blogerki! :*
    Jesli chodzi o zamawianie większej ilości ubrań - chętnie sie dołączę, uważam, ze to bardzo dobry pomysł :) Podobały mi sie ubrania z wyprzedaży, niestety spóźnilam sie i nic juz dla mnie nie zostało :(

    Mam jeszcze pytanko odnośnie spodni, ktore masz na sobie w tym poście - jaki to rozmiar? Czy sa wygodne i dobrze lezą? Polecasz? :)
    Szukam wlasnie jakiegos fajnego modelu z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :-):*
      Wybrałam rozmiar XS, w sumie to dzięki Pani z którą wymieniam się mailami taki wybrałam, bo myślałam nad S :) Są bardzo fajne, wygodne i rozciągliwe. Tylko musze zwęzić ich nogawki bo są za szerokie na dole :) poza tym nie mam zastrzeżeń :)

      Usuń
  17. Parka i buciki genialne!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezuś. Jesteś moją idolką *_* ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie! Baaaaaardzo mi się spodobała ta stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  20. co Ci sie stało z brwiami?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bosko, świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać aż zaczniesz sprowadzać wiekszą ilość rzeczy :) stylizacja jak zawsze świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam połączenie dżinsu, panterki i ostrych dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie *.*

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja jest cudowna! Płaszczyk mnie zachwyca!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1409592616015524&id=100008943966705&set=a.1377809009193885.1073741826.100008943966705&source=56

    Jakas laska sie podszywa pod ciebie

    OdpowiedzUsuń
  27. https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1409592616015524&id=100008943966705&set=a.1377809009193885.1073741826.100008943966705&source=56 ktos sobie kopiuje twoje foty na profilowe zaaal

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja jak zawsze świetna, uwielbiam Twój styl :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Z ubraniami super pomysł :) Sama będę chętna na zakup ciuszek od Ciebie, bo masz naprawdę wspaniały gust:)
    Miło się czyta Twoja bloga :) Jesteś wspaniała :*

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie to standard , Pięknej we wszystkim pięknie :)

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dawna oglądam twoje posty, ale ten do mnie najbardziej uderzył. Zwyklaczek a jednak taki wyjątkowy, ładnie Ci w kucyku.Czekam na więcej takich postów ;)) !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne masz włoski!! Będę mieć podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawa stylizacja, bardzo odważna ze względu na spodnie, ale jakże efektowna i zapewne wygodna. Torebka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    AngelinaCosmeticsBlog♥ → KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna kurtka! A spodnie boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ewelka co do sugesti do postu o cwiczeniach i diecie moglabys napisac wiecej o twoim odzywianiu teraz i wczesniej kiedy odchudzalas sie po ciazy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nadzieje ze szybko minie moda na spodnie z dziurami. Zdrowie jest najwazniejsze a z takimi spodniami kolana sa zalatwione. Jak nie teraz to wyjdzie pozniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. skad okulary kochana

    OdpowiedzUsuń
  38. moze zrobilabys post o wlosach jakich kosmetykow uzywasz i jaka farba uzyskujesz takie ombre mysle ze wiele osob to ciekawi bo wszyscy zachwycaja sie twoimi wlosami:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny codzienny zestaw, podoba mi się kurteczka;)

    pozdrawiam,
    vixenfashion

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie;*a krem ogorkowy zakupie w aptece ?ten co ty masz ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny look! Wszystko bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Love them all post is one of my all time favourites. I have been wanting to try the your blog too! T-shirts coupons abhair coupons.

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna narzutka! :)
    https://www.facebook.com/missstyleblog?ref=ts&fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  44. Twój blog wydawał mi się całkiem fajny dopóki nie zaczęłam oglądać Twoich snapów.
    Dawno nie widziałam większego pustaka :(((

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyglądasz :)
    Czekam na posta z " zycia codziennego ", ja wlasnie zaczynam serie tygodnia oczami telefonu :)

    www.zakochaneoczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. powiedz jakie wykonujesz ćwiczenia, masz super biust. Mój po ciąży już nie jest taki jędrny jak kiedyś. nie mogę sobie pozwolić na stanik bez ramiączek bo cycki mi zjeżdżają w dól xD a uwielbiam nosić odsłonięte ramię. Powiedz co robisz ze Twój biust jest tak uniesiony, karmiłaś piersią?

    OdpowiedzUsuń
  47. Mało postów ostatnio dodajesz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej ;) mam pytanie odnośnie sheinside, czy wysyłka tam nadal jest darmowa ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. masz piekny kolor włosów! Czy moglabys zdradzic jaki to kolor? :)

    fashion&lifestyle blog www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń
  51. myślisz że kurta bd jeszcze gdzieś dostepna ??

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.