wtorek, 17 października 2017

Okryta różowym kardiganem.


Hejka!! ;-)) Jak jest pięknie, kolorowo i cieplutko! Jestem zachwycona pogodą! 
Ostatnie dni siedzę w zdjęciach sklepowych, dziś wyrwałam się wcześniej zdążyłam na zachód słońca. Machnęłam troszkę zdjęć, niestety pilot jak zwykle mi zaczął szwankować, ale nie ma co narzekać na małe trudności. Zdjęcia są to najważniejsze :-)) Przygotowałam sobie kilka zestawów na te piękne dni, oby moje plany się powiodły i choć trochę zawiało na blogu jesienią.. 
Fryzurkę wykonałam w dosłownie 2 minuty, jak myślicie pasuje do całości? 
Nie rozpisując się kończę gotować pomidorową na jutro! Ahoj! ;-D 











SWETER- STYLEEV-SHOP;
SPODNIE- H&M;
KOSZULKA- CK/ZALANDO;
NASZYJNIK- STYLEEV-SHOP;
BUTY- NEW LOOK;

39 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękne zdjęcia i świetna stylizacja <3
    Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjątka <3 śliczny ten kardigan :) pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ♥ Super fryzurka, zakochałam się ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetnie wyglądasz :) Masz śliczną urodę i twoje zdjęcia wyglądają jak wyciągnięte z Pinterest'a :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanik brzydko wygląda przy tej bluzce. Lepiej wyglądałby jakby był schowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja jest luźna, nieoficjalna, wiec ramiączka w ogóle nie przeszkadzają.

      Usuń
  6. Wspaniałe zdjęcia i piękne rzęsy ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna dziewczeca fryzura, idealnie pasuje to Twojego delikatnego typu urody.
    Pomidorowa, najlepsza zupa, szczególnie na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, cudne kolory! pastelowo, ale dzięki jesiennym drzewom nie jest zbyt słodko :) podoba mi się! rowerek jest boski. Ja sama ostatnio dostałam swój biało-brązowy i kocham nim jeździć, a Tobie na maksa zazdroszcze widoków bo pewnie masz tam przepiękne krajobrazy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej tu Aska!!

    Bardzo slicznie wychodzisz na zdjeciach i jestem zachwycona Twoim makijazem.. Sama zawsze nosze kreski i mam przedluzone rzesy (dlatego wiem jak mozna tym przyciagnac uwage, zawsze dostaje komplementy) fryzurka jak najbardziej pasuje do takiego "na luzie" stylu.. Mi sie jak najbardziej podoba Twoj outfit i sama bym sie tak chetnie ubrala. :-* jestes mega piekna kobieta, kurde zazdrooo no!!! :-* Twoja fanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Z rowerkiem zdjęcia najlepsze ❤ pięknie wyszło ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz przepięknie:) uroczo Ci w tej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna jak zawsze choc sweterek od odlu wyglada jakby potargany orzez psa 🙉🙊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki masz podkład na twarzy? :) czy chodzisz na solarium i stąd taka ciemna karnacja? :) Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super!
    pozdrawiam /
    https://www.instagram.com/natalia.beben/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia piękne ale stylizacja jest.... niespójna. Mamy jesień, tak samo mieszkam w górach i powiem, że nawet na taka pogodę strasznie "chuda" ta stylizacja. Nie wiem nawet czy pokazałabym się tak na mieście. Masz tyle fajnych zdjęć na sklepie a na blogu obecnie klapa. Szkoda bo straszenie lubię twój blog, Ciebie...itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie u Ciebie było dużo chłodniej, nie chodziłabym w czymś w czym mi jest najzwyczajniej zimno ;-)

      Usuń
  17. Śliczne zdjęcia, fajna prosta stylizacja. Widzę, że inaczej zaczęłaś stylizować brwi ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas coś innego mi wychodzi:D szukam i szukam

      Usuń
  18. Śliczny jest ten kardigan :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny blog , super stylizacje. :) Zapraszamy na naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia! piękna sceneria i śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co to za pilot? Współpracuje z każdym aparatem? (Niestety nie wiem, jakim modelem fotografujesz) - w jaki sposob ustawiasz wtedy parametry oraz ostrość?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ! Zazdroszczę ci urody :)
    Zrobisz kiedyś tutorial na YT jak robisz takie piękne zdjęcia? Jak ustawiasz aparat, jak je edytujesz itd ? Strasznie mi się podobają zdjęcia w Twoim wykonaniu :*

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakiej firmy masz zwykłe, przezroczyste etui na Iphone'a? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecę żadnego, szybko wszystkie które miałam dotychczas żółkły :(

      Usuń
  24. Jak zawsze piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweter jest milutki :) Tez by mi sie taki przydal. Bizuteria tez cudowna. Widze ze leginsy sie nie nudza. Fakt ze sa wygodne i szybko sie je ubiera. Sa fajna alternatywa dla spodni.
    Co jest dla Ciebie najwazniejsze w makijazu? Jak dlugo sie malujesz? Uzywasz pudru prasowanego? Ostatnio sobie taki zakupilam ale szczerze mowiac nie wiem za bardzo jak go uzywac. Nie umiem zbytnio sie malowac dlatego pomyslalam ze się Ciebie poradze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz w takich dwóch koczkach:)

    Zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Na tym rowerze świetnie wyglądasz no i te apetyczne koki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny casualowy outfit :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.