poniedziałek, 11 września 2017

Bosmanka.


Dzień dobry! Dziś się niezbyt wyspałam, ale obowiązki wzywają! Szybka kawa i coś tam już kontaktuję haha ;-)) Pewnie większość osób kojarzy mnie z trampkami, adidaskami.. sama też bez nich nie wyobrażam sobie mojego stylu. Jednak czasami lubię wskoczyć w coś innego, zwłaszcza gdy jest to połączenie ukochanych kolorów. Czerwień to po prostu moja bajka, czerń też od jakiś dwóch lat mnie zauroczyła.. pomyśleć że w tym kolorze miałam tylko legginsy...? Serio?! Dziś potrafię cała "od stóp do głów" ubrać się w czerni, czuje się w niej chyba najlepiej. Jak ten czas zmienia ludzi... ;-)

Element, który pojawił się pierwszy raz w moim poście to czarny kaszkiecik. Moda zakreśla koła czasowe, pamiętam gdy w szkole podstawowej nosiłam identyczny sztruksowy, tyle że w kolorze szarym. Czuje się w nim bardzo dobrze, jest wygodny i pasuje nie tylko do eleganckich stylizacji, albo butów na obcasie.

Piękny kwiatowy komplet nie będzie miał już swojej premiery, zdecydowanie czuć jesień, choć było 22st. wiem, że zmarzłabym z odkrytymi nogami i jeszcze brzuchem..  Poza tym już chyba inspirujemy się na jesień...? ;-) Spodenki jak mówiłam na snapchacie, niezbyt dobrze leżą, góra zaś mogłaby być większa. Mocno wycięta na biuście, dorabiałam dziurki by jakoś to wyglądało ;-) Falbaniaste rękawy które są hitem tego sezonu, jak Wam się podoba? 













KOMPLET- Romwe;
BUTY- h&m (podobne KLIK, KLIK)
OKULARY- Pull&Bear;
CZAPKA-h&m;
PŁASZCZ- Sinsay (podobny KLIK);
SPODNIE- Zara;
ZEGAREK- Timetrend(GUESS);

27 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja, mega przyjemny komplet. Takie buty widziałam też tu . Ciekawe rozwiązanie, szczególnie czarne rurki.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie w czerwonym kolorze:)piękna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, na ostro. Idealnie na wieczorne wyjście. Szkoda, że nie stoisz i nie zaprezentowałaś tego wdzianka w całej okazałości na fotkach w domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie :) szczególnie płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś piękna! Ćwiczysz nadal? stosujesz jakąś dietę, zdrowe odżywanie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to zestawiłaś <3 wyglądasz jak milion dolarów, uwielbiam twój styl. Buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również pamiętam, jak była moda na te czapki i również posiadałam taką, tyle że sztruksową :D świetna jest! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylowka chociaz na te chlodne dni ubralabym moze jakis sweterek albo koszule 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja <3

    https://naatsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja! <3 mam pytanie, kiedy kupiłaś ten płaszczyk, bo na stronie sinsay nie znalazłam :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny komplecik. Czerwony to zdecydowanie Twój kolor. Fajnie, że zdecydowałaś się na botki, podobne widziałam na sosimply.pli wydaje mi się, że będą one hitem tej jesieni.Nie uważasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej tu Asia,
    Powiesz, kochana skad masz ten lancuszek i kolczyki? Ostatnio mam faze na krzyze i nie moge upolowac:-) mam tez pytanko odnosnie "zlotych" zegarków - gdzie kupic w miare tanio a dobrej jakosci by sie nie scieraly? Co do stylizacji to wygladasz bosko w czerwieni, klimat juz na koniec lata bo teraz wejda jesienne stylowki, bardzo podoba mi sie ten komplecik oraz spodnie i buty :-) plaszcz tez ale na Tobie bo na mnie by nie lezal.. XD haha prosze doradz mi jesli to mozliwe co moge zalozyc do pracy gdzie obowiazuje mnie sportowy badz wygodny look? Zainspiruj mnie. Mam wrazenie ze chodze zawsze w tym samym.. :-) bede baaardzo wdzieczna za odpis.

    P.S. Czekam na wiecej stylowek, jestes przepiekna!

    Fajnie kontrastuje Twoja opalenizna w polaczeniu z czernia i czerwienia a do tego zlota bizuteria. Czerwony ladnie kontrastuje na tle zielonego ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, kupilas ten zegarek za 759 PLN????

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacja <3 czekam na więcej :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ŚWIETNA STYLIZACJA! :) 🔥👌
    Z chęcią bym zobaczyła post o rzęsach, czego stosujesz, że trzymają Ci się więcej niż dzień itd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.