środa, 30 sierpnia 2017

Haftowana biała koszula.





Dzień dobry, witam Was przy białej kawce w kubku. 
Od rana pracuję nad nowym postem. Miejsce iście w naszych Bieszczadzkich klimatach, czyli cisza, spokój i brak cywilizacji. Wokół sama natura, łąki i kamieniste dróżki. Uwielbiam sesje w takich miejscach, mogę się na 100% wyluzować i oderwać od codzienności.
Kiedyś, kiedy jeszcze mój blog był świeżakiem, a ja miewałam trudne chwile szłam po prostu na zdjęcia. Co prawda wtedy mój sprzęt wymagał wiele do życzenia (a raczej jego brak), ale udało się zrobić coś fajnego.. Nawet telefonem możemy stworzyć dobre zdjęcia, jeśli mamy w sobie choć trochę artyzmu i kreatywności. U mnie codziennością jest wypatrywanie kadrów, a w głowie od razu mam wizję na zdjęcie. Od razu tworzę w głowie mały projekt, jakie byłoby światło, kolorystyka etc. To już po prostu we mnie siedzi :-) Jestem cały czas amatorką, w sumie to rzadko robię innym zdjęcia, rzadko focę naturze, zwykle aparat na statywie sam na sam ze mną, jednak już małe pojęcie o tym gdzie ustawić aparat, gdzie będzie dobre światło mam. Lata praktyki haha :-)
Zostawiam Was ze zdjęciami, dajcie znać jak odbieracie ten klimat i ogólnie look. Buziaki, do usłyszenia w komentarzach! ;-*
















Nie wiem czy wiecie, na zalando są super promocje i dodatkowy rabat -20% na przecenione produkty! Więcej TUTAJ.


KOSZULA- Shein;
SPODENKI- Miss Denim (podobne KLIK, KLIK);
PLECAK- Romwe;
PASEK- Shein;
BUTY- Nike air force
CHOKER- h&m (podobny KLIK)


33 komentarze:

  1. Kochana jak zawsze wyglądasz cudownie!!
    Shorty sa boskie... <3
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś piękna!!!!
    najlepsza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miejsce! i te ujęcia, kadry - jak zwykle rewelacja! widać, że tkwi w Tobie artystyczna dusza :) i oczywiśćie bardzo podoba mi się Twoje stylizacja, jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Was przy białej kawce w "kubku" hahahahahah rozwalilo mnie to. Jak Ty nie raz coś napiszesz, albo powiesz na filmiku na youtubie to serio, ale ręce opadają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja ! Calkowicie w moim stylu.
    Pozdrawiam 😘 i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne połączenie! Szkoda, że lato już się kończy ;/ Teraz już zaopatruję się w ciepłe sweterki. Buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Polskę za piękne krajobrazy i zazdroszczę że masz je na co dzień :) stylizacja bardzo fajna, pasuje do Ciebie. Chociaż kiedyś nasze gusta były bardziej zbliżone to jednak dalej lubię tu zaglądać i trochę szkoda jak tak rzadko się coś pojawia. Kiedyś chyba w blogach było więcej pasji niż teraz..ale wiem po sobie, że trudno godzić czas. Nie wiem jak sobie człowiek wtedy radził :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia 💞
    Urocza i dziewczęca Stylizacja 😘
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula świetna, ale te nogi! ;)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka tu Aska!

    Ostatnie zdjecie SZTOS!!!! Wygladasz jak modelka!!! :-) probowalas moze w tym kierunku?? Swietna stylowka, piekna opalenizna (niemalze jak kolor torebki) i przeurocze koczki na glowie.. Fotka z samymi koczkami (chyba 7 fotografia) jest taka pocieszna! Slodkie te koczki! Pasuja Ci. Ale zdjecie z konca w tym zachodzie slonca to mistrzostwo.. Jestes taka fotogeniczna ze nawet w worku na ziemniaki wygladalabys cudnie! Ladnemu we wszystkim ladnie i akurat z tym sie w Twoim przypadku zgadzam!

    Idealna! Twoja opalenizna mnie rozwala! Ja tez chce taka byc!:-( chociaz minimalnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka tu Aska!

    Ostatnie zdjecie SZTOS!!!! Wygladasz jak modelka!!! :-) probowalas moze w tym kierunku?? Swietna stylowka, piekna opalenizna (niemalze jak kolor torebki) i przeurocze koczki na glowie.. Fotka z samymi koczkami (chyba 7 fotografia) jest taka pocieszna! Slodkie te koczki! Pasuja Ci. Ale zdjecie z konca w tym zachodzie slonca to mistrzostwo.. Jestes taka fotogeniczna ze nawet w worku na ziemniaki wygladalabys cudnie! Ladnemu we wszystkim ladnie i akurat z tym sie w Twoim przypadku zgadzam!

    Idealna! Twoja opalenizna mnie rozwala! Ja tez chce taka byc!:-( chociaz minimalnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    <<>>

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość fantastyczna, wyglądasz przepięknie. Twój uśmiech dobrze nastraja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się ma takie ciało i taki pesel, to wszystko będzie fanie wyglądało.


    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! najbardziej spodobał mi się pasek <3 golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  17. No te zdjęcia mają niepowtarzalny klimat 😱💙💛😭 BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiąż tak sznurówek bo ograniczasz krążenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie myslisz sobie - co pomysli moj syn kiedy za kilka lat zobaczy, ze kiedy byl maly jego mama swiecila dupa takich spodenkach? Ja rozumiem idee mlodych matek zeby nie rezygnowac z siebie itd. ale po 1 i wiek i to czy mamy dziecko troche do czegos zobowiazuje. Ja mam 23lata i nie wyobrazam sobie wyjsc w spodenkach w ktorych mialabym polowe posladkow na wierzchu, tak ubrana chodzi moja 17letnia siostra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1 września 2017 11:31 Syn będzie dumny z tak pięknej mamy. Krótkie spodenki jak widać są w stylizacji letniej, nie oficjalnej, nie służbowej, wiec jak najbardziej na miejscu tym bardziej, że nie są zbyt krótkie i nie odsłaniają zbyt wiele.

      Usuń
    2. 23 latka tez moze chodzic skapo ubrana jesli ma sie czym pochwalic. Ja osobiscie majac dziecko tez dbam o siebie i w ogole ale sytuacja wymaga by nie byc matka biegajaca z pol dupa na wierzchu.. Dzisiejsza mlodziez tylko tone tynku i gole dupska.. Byle solara byla i przedluzone co sie da rzesy wlosy.. I tylko powiekszyc tu i owdzie.. Paranoja! Nie popieram. A wiara ktora dzis musi codzien na fejsa zajrzec czy fotki i selfiki porobic nie odnalazla by sie w swiecie gdyby nagle internetu nie bylo..

      Usuń
  20. Pewnie większość ludzi wymaga od Ciebie innego stylu i ubioru, a może i zachowania tylko dlatego, że masz dziecko. Rozumiem dziecko w życiu zmienia bardzo dużo, nieważne czy ma się je w młodym czy już starszym wieku. Moim zdaniem jedyne co w nas powinno zmieniać to tylko zmiana obuwia ze szpilek na trampki ceniąc i charakteryzujac wygodę. Oczywiście samo macierzyństwo juz bardzo dużo daje i dzieki temu stajemy sie bardziej odpowiedzialne dla naszych pociech i samych siebie. Tworzymy coś pieknego - rodzine dajac komus najwieksza i niezniszczalna milosc. Podoba mi sie w Tobie to, że nie zrezygnowalaś z siebie z tytułu matki. Nie zmieniłaś się stylowo na poważną mame z dzieckiem. Jestes sobą w 100 %, nie udajesz nikogo. Inspirujesz się tak jak każda z Nas, ale po to są inspiracje i ludzie którzy je tworzą.

    Bądź sobą i nie przejmuj się tym co powiedzą o Tobie inni. Nie udawaj kogoś kim nie jesteś bo będąc sobą jesteś niepowtarzalna.

    Buziaki,
    Drisska

    OdpowiedzUsuń
  21. Czesc Ewelinka mam pytanie ,odnosnie jednego z twoich dawnych postow o odchudzaniu. kiedys dodałas plan cwiczen i pomysły na posilki ktore mozna jesc w ciagu dnia, bardzo mi sie ten post spodobal mam problem z wagą i objadaniem sie i postanowilam sprobwac odchudzic sie cwicząc chodakowska wlasnie i jedząc w podobnym stylu jak Ty wtedy . Chcialam zapytac czy moglabys mi doradzic mniej wiecej co mozna jesc na kolacje bedąc na diecie? Dodałas wtedy zdjecie dwoch kanapeczek z mozarellą ale to jeden pomysł a odchudzając sie na dluzszą metę jakie jeszcze posilki jadlas wieczorem ? Moze masz jeszcze jakies stare zdjecia lub pamietasz mniej wiecej ? Z góry dziekuje ;* piekna stylowka

    OdpowiedzUsuń
  22. czy to prawda, ze rozstalas sie z ojcem swojego dziecka?

    OdpowiedzUsuń
  23. Przykro mi z powodu waszego rozstania...

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny jest ten look! taki wakacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczna jesteś to fakt :) ale dla mnie jako dla kobiety, która jest matka ten outift jest już za odważny.. No nie wiem, tak już mam..
    Wyszlabys tak do ludzi do miasta?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.