wtorek, 8 sierpnia 2017

INSTA MIX lipcowy

Cześć! Nie uciekłam na zawsze... :d Wracam do Was z nowym lubianym postem INSTA MIX. 
Pojawią się tu zdjęcia z mojej rolki aparatu, snapchata czy też insta. Zrobiłam dla Was jeszcze dziś dodatkowe zdjęcia ciuchów, które przeplatały się na moim snapchacie jednak nie zapisałam żadnej fotki. Dlaczego się tutaj nie odzywałam? Zgubiłam ładowarkę wraz z bateriami do aparatu. Stąd nie mam możliwości wykonywania sesji. Ale spokojnie komplet do aparatu już do mnie został wysłany i czas nadrobić zaległości... ;-)

A teraz zapraszam do obejrzenia moich stylówek i zdjęć. Buziaki!! :-*

Koszulka khaki CALIFORNIA- h&m; Strój w liście- SammyDress;


Legginsy- shein; Bluzka- ZARA; Buty- Nike SB Janoski;

Sukienka w paski- shein; Buty- Sinsay Wyprzedaż; Czarny koronkowy bralet- shein (stara kolekcja); Spodenki- Miss Denim podobne KLIK; Pasek- H&M; Kolor na paznokciach Semilac 154 Salmon Dream


Bluza- BallinBrand; Bikini- Sammydress; Sweter- StyleevShop; Komplet- Romwe

Żółty strój- allegro ; Białe ażurowe bikini- sammydress;

Sukienka w kwiaty- Sammydress; Szara spódniczka- Sinsay; Buty- Adidas Tubular (podobne TUTAJ)

Koszulka- DagaLook;

Szary dresik- StyleevShop;

Choker- h&m; Beżowa wiązana spódnica- Mooshi; Biała falbanka- Bershka; Spodenki khaki- H&M (podobne TUTAJ); Kurtka moro- Styleevshop;

Wianek- H&M; Buty- Nike air force; Torebka- M.Kors; Top- H&M (podobny TUTAJ); Narzutka- Styleevshop;

Szorty- H&M; Plecak- Romwe;

Bluzka- ADIDAS;   

Sukienka- Sinsay Stara kolekcja; Buty- Deezee; Czarna bluzka- TOPSHOP; Legginsy- Adidas;

20 komentarzy:

  1. Mogłabyś podać link do tej pięknej białej bluzeczki z zary? (bez ramion z falbanką z ostatniego zdj z insta) 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes przepiękna ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. stylówka boho z wiankiem to moja ukochana!:) uwielbiam.
    ps. fajne te janoski! :O chyba rozważę zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu na zdj w stroju kapielowym zakrywasz brzuch?

    OdpowiedzUsuń
  5. you look gorgeous!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! bardzo podoba mi się Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w każdym zestawie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka tu Asia. Nie wiem jak Ty to robisz ze w kazdej stylowce Ci do twarzy i do ciala i tak rewelacyjnie pasuje? Zazdroooo.. Super styl. Na jednej fotce wygladasz jakbys miala krotsze wlosy i bardzo ladnie byloby Ci w takiej dlugosci. <3 caluski,

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie jesteś! Codziennie sprawdzałam czy coś dodałaś i wychodziłam rozczarowana a teraz będę miała banana przez cały dzień! ;D POmyślałaś może by nagrywać vlogi? Chętnie oglądała bym Ciebie i Twojego synka.

    https://natex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Uwielbiam Twój styl :-)..!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupilas tą biała bluzkę z zary przepikna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przeszkadza Ci, ze imie Brajan (albo Dzesika) to sa teraz jedne z bardziej wysmiewanych imion tak jak Janusz i Grazyna?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna porcja pieknych fotek. Wyglądasz na każdej zjawiskowo, szczególnie/ również na tej bez makijażu.Miło widzieć Cię w różnych butach i na boso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana mogłabyś zrobic post / film o kępkach :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.