niedziela, 12 lutego 2012

1. Pomarańczowy akcent+ początek.

Witajcie! Niestety, na poprzedni blog, z którym byłam już oswojona itp. włamał mi się ktoś i usunął go.. :(
nie da rady go odzyskać. Cóż, postanowiłam zacząć tak jakby "od zera", bo tak łyso tu beż żadnych postów, ale bez bloga ani rusz! ;) Ten będzie działał na tych samych zasadach. Szablon i nagłówek zmieniony.
Więc zaczynamy.

Stylizacje będę dodawać mniej więcej co 2 dni, by nadrobić straty, postaram się także wrzucić w jakiś postach te z tamtego bloga.

Dziś stylizacja w odcieniach brązu i pomarańczu- modnego w tym sezonie. :)
Bardzo spodobało mi się to połączenie, ponieważ nadaje stylizacji CHARAKTERU.
Zmarzłam troszeczkę w ręcę, ponieważ nie zabrałam rękawiczek, a dłonie miałam ciągle na wierzchu. bo robiłam zdjęcia.

Zastanawiałam się nad torbą w odcieniach brązu, ale wszystko zlałoby się w jedną plamę.









Buciki są niestabilne i niestety nie nadają się do dłuższego chodzenia po śniegu. 
Rzecz oczywista, że na normalne wyjścia zakładam rękawiczki i płaszczyk jest zapięty. 

Płaszczyk- H&M
Komin,kopertówka- Ginatricot
Spodenki- BIK BOK
Zakolanówki- KappAhl
Buciki- @

Całuję, Ewelina B.




7 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo ładna, stylizacja świetna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak jest świetnie, trzymam kciuki za duży rozpęd z nowym blogiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z pewnością ktoś to zrobił z zazdrości:) fajnie tu u Ciebie, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. noo w końcu doszłam od końca do początku ;p naprawdę fajny, ciekawy blog.
    mam podobne bardzo buty ale niestety leżą u szewca ;/ nie miałaś problemu z zaczepkami? moje po kolei zaczeły wychodzić

    OdpowiedzUsuń
  5. noo w końcu doszłam od końca do początku ;p naprawdę fajny, ciekawy blog.
    mam podobne bardzo buty ale niestety leżą u szewca ;/ nie miałaś problemu z zaczepkami? moje po kolei zaczeły wychodzić ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej rzeczywiście jest różnica pomiędzy tym jak teraz wyglądasz Ty i Twoje posty, a tym co tutaj :P śmiesznie ustawione nogi na zdjęciach , ale to wszystko jest kwestia wypracowania w sobie umiejętności pozowania. Teraz jest wszystko super :) ja zaczynam dopiero blogowanie i tak samo jeszcze jest mi trudno.. dlatego mało co jeszcze pokazuje siebie, ale na pewno z czasem się poprawie :) serdecznie zapraszam do siebie, będzie mi mega miło kiedy mnie odwiedzisz :P Śledzę Cię cały czas na snapie, buziaki <3

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/02/walentynki-2k16.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.