wtorek, 14 lutego 2012

2. Karmel+ kobalt.

Witajcie! Na dziś proponuję zestawienie kolorów, które wręcz uwielbiam. 
A mianowicie karmelowy, który łączę z mega mocnym kobaltowym.
Efekt, według mnie jest bardzo dobry, na cieplejsze dni na wiosnę, proponowałabym do tych spodni brązową, bądź karmelową ramoneskę, bardzooooo mi się podoba, właśnie na nią poluję. :)

Zastanawiam się nad sprzedażą płaszczyka, ponieważ mi się trochę znudził, pomimo że niedawno go kupiłam.
Zainteresowani pisać. ! :) 

Do tego płaszczyka nie można zakładać nic innego niż rurki, czy legginsy, ponieważ jest rozkloszowany, i będziemy wyglądać jak worek, w płaszczu i szerokich spodniach np. baggy. 

Szukam wiele rzeczy na wiosnę. Rurki w kolorze mięty i pudrowego różu- pokusiłabym się. :)
Myślę nad zakupem wedges ale nie wiem czy nie będę żałować.. Bo co później z nimi zrobię.





[emu-allegro; płaszcz i wisior-H&M, spodnie-CROPP, komin-ginatricot]

Na szczęście skończyły się te wielkie mrozy i nie trzeba już się ubierać jak eskimosek.
niestety nie mam więcej zdjęć, ponieważ gdzieś zniknął mi pendrak i zachowały się zdjęcia 3 jedyne z photobloga i szafy. Także wybaczcie.

Buziole, Ewelina B.


1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.