piątek, 18 maja 2012

24. Creations.

Witam witaaam. Pogoda dziś miała być niby ładniejsza, a nie widzę poprawy ŻADNEJ.
Pocieszenie: NIE PADA. Tak się cieszę, że aż wcale.
Nadal czekam niestety na moje wedgesy, natomiast przyszedł mi śliczny strój.
Dół jest za duży, ale jakoś się z tym uporam. Nie takie rzeczy się robiło. :)


Dziś porobiłam kilka kreacji, które później przedstawię na sobie.
(mam nadzieję, że już niedługo)
Chciałam jeszcze wspomnieć o tych, którzy piszą do mnie, że jestem fejkiem.
Jeśli macie zamiar napisać, to zastanówcie się tysiąc razy, jest to mega wkurzające, rozumiem że co niektórzy mają problemy z myśleniem, ale możecie pozostawić to dla siebie.
Dotyczy to zwłaszcza photobloga, i anonimowych komentarzy. 
Tacy odważni, że piszą z anonima, brawo. :) 
Pozdrawiam oto te genialne osobowości, a także fejków. ;*

Przejdźmy do kreacji:



bluzeczka-sh
spodenki zip- BIKBOK
sowa- all
jazzówki- house
torba-szafa.pl
(zamiast jazzówek nosiłam esperadyle różowe, niestety pasek się oderwał i je wyrzuciłam)


torebka- mohito
koronka- new look
baleriny- atmosphere
spódnica floral- ups! + moja przeróbka
biżuteria- all



kobaltowe rurki- cropp
torebka- mohito
t-shirt- vero moda
jazzówki- house
zegarek- h&m


panterka- szafa.pl
biała bluzka- h&m
sowa- all
torba- szafa.pl
spodnie przeszycia-kappAhl


koszula mgiełka- sh
torba- sh
spodnie nude- house
sandałki- atmosphere
biżuteria- szafa.pl


torba- szafa.pl
trampki- converse
spodenki- Cross
oversize- ginatricot

To byłoby na tyle.
Życzę miłego czytania. :)

Pozdrawiam, Ewelina B.









7 komentarzy:

  1. hej tu twój fan.pewnie jeden z wielu ;D
    będą może zdjęcia ciebie w tym nowym bikini?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  3. odkąd nie masz aparatu posty coraz słabsze Ewelka kupuj ten aparat szybciej ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torba ta duża camelkowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.