niedziela, 3 czerwca 2012

25. floral & caramel zip.

Hej! Nie miałam zamiaru robić posta, aż do czasu kupna aparatu, ale stwierdziłam, że jednak zrobię, ponieważ postanowiłam kupić lepszy aparat, więc jeszcze będę musiała być wytrwała. :)

Kreację którą przedstawię nosiłam w te upały, których już niestety nie ma, ale zdjęć kilka jest. 
Do tego miałam kopytka nude, oraz zrobiony koczek z włosów. 




i moje ukochane kopytka. Bardzo wygodne. Jestem z nich bardzo zadowolona.



floral top- yups
spodenki zip- BIKBOK
sowa- all
bransoletka- szafa.pl
kopytka- all

*   *   *
Mam jeszcze kilka zestawów do pokazania, na przeróżne okazje, a także codzień.
Jakość nie jest za fajna, ale cóż można się spodziewać po 2.0
Przepraszam za bałagan w pokoju, ale wyjęłam połowę ciuchów z szafy. 









Mam nadzieję, że pogoda się w końcu poprawi i będzie można korzystać z ciepłej pogody, na razie pozostaje tylko owinąć się ciepłym kocykiem i pić gorącą herbatę.

ZAPRASZAM:
http://shinybox.pl/?ref=25f42a0

Pozdrawiam, Ewelina.



9 komentarzy:

  1. wszystkie zestawy cudne ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, a zestaw 1,2 i 19 genialne. Jakie plany na 18 urodziny, wielka impreza w knajpie czy ze znajomymi w domku? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do 18nastki jeszcze mam troszkę czasu więc jeszcze nie planuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie same kopytka :D:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego masz takie żółte paznokcie? taki french czy po prostu przebarwione od lakierów?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.