niedziela, 3 czerwca 2012

25. floral & caramel zip.

Hej! Nie miałam zamiaru robić posta, aż do czasu kupna aparatu, ale stwierdziłam, że jednak zrobię, ponieważ postanowiłam kupić lepszy aparat, więc jeszcze będę musiała być wytrwała. :)

Kreację którą przedstawię nosiłam w te upały, których już niestety nie ma, ale zdjęć kilka jest. 
Do tego miałam kopytka nude, oraz zrobiony koczek z włosów. 




i moje ukochane kopytka. Bardzo wygodne. Jestem z nich bardzo zadowolona.



floral top- yups
spodenki zip- BIKBOK
sowa- all
bransoletka- szafa.pl
kopytka- all

*   *   *
Mam jeszcze kilka zestawów do pokazania, na przeróżne okazje, a także codzień.
Jakość nie jest za fajna, ale cóż można się spodziewać po 2.0
Przepraszam za bałagan w pokoju, ale wyjęłam połowę ciuchów z szafy. 









Mam nadzieję, że pogoda się w końcu poprawi i będzie można korzystać z ciepłej pogody, na razie pozostaje tylko owinąć się ciepłym kocykiem i pić gorącą herbatę.

ZAPRASZAM:
http://shinybox.pl/?ref=25f42a0

Pozdrawiam, Ewelina.



9 komentarzy:

  1. wszystkie zestawy cudne ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, a zestaw 1,2 i 19 genialne. Jakie plany na 18 urodziny, wielka impreza w knajpie czy ze znajomymi w domku? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do 18nastki jeszcze mam troszkę czasu więc jeszcze nie planuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie same kopytka :D:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego masz takie żółte paznokcie? taki french czy po prostu przebarwione od lakierów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, może po prostu takie światło.

      Usuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.