sobota, 23 czerwca 2012

30. furious rose & white shorts

Cześć. Dzisiaj na luźno, nie było czuć tej wysokiej temp. po całodniowej burzy, więc 
w trampkach czułam się dobrze. :)
Szorty DIY już po przeróbce. Posiadam granatowe na sprzedaż, oraz robię na zamówienie.
Można wybrać sobie, w których miejscach będą ćwieki, 
oczywiście im więcej ćwieków, tym większa cena.
Tych białych mi szkoda, ale pewnie po jakimś czasie mi się znudzą. 
Niedługo jadę kupić spodenki, to porobię kilka, mam masę pomysłów i muszę je zrealizować,
bo oszaleję. :)




















bokserka- TOPSHOP
szorty diy ćwieki- LEVI's
trampki- converse
zerówki- @

FOR SALE:



Szczegóły na priw. 
zjaranaa@gmail.com
bądź FB.



8 komentarzy:

  1. świetne te szorty na sprzedaż, nie szkoda Ci ich sprzedawac?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak w nich nie chodzę, więc leżą w szafie :)

      Usuń
  2. Brałaś udział w moim konkursie? Jeśli nie, to jest ostatnia szansa, bo jutro ostatni dzień na zgłoszenia. Nagrodę wybierasz sama. Podają link do konkursu na blogu, będzie łatwiej: http://raroika.blogspot.com/2012/06/konkurs.html Pozdrawiam, raroika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam,że jesteś miłośniczką ćwieków. Może to wpadnie Ci w oko :) http://allegro.pl/river-island-kamizelka-katana-jeans-cwieki-i2453854940.html

    OdpowiedzUsuń
  4. SWIETNE :)
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://kamilabednarczyk21.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w okularach!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz jak gwiazda telewizyjna lub jakaś światowa kobieta:)
    Podziwiam Twoją urodę i styl:)
    nawet nie wiem co napisać, bo mam wrazenie, że nie jesteś taką codzienna dziewczyną :) w pozytywnym sensie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeju dziękuję bardzo! Miło mi czytać takie słowa! :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.