czwartek, 7 czerwca 2012

26.white hemstitch & cobalt

Cześć, postanowiłam napisać kolejny post,
 niestety zdjęć zabójczych nie ma, ale przynajmniej widać coś. ;)
Dziś robiąc te nieszczęsne zdjęcia tel. stwierdziłam że straaaaaasznie brakuje mi aparatu. 
Ale muszę czekać. I tak już jestem cierpliwa. 

A więc dziś ażurkowy sweterek, z rękawkami 3/4 biały i do tego dla odmiany kobaltowe rurki.
Połączone z balerinkami w panterkę, 
ponieważ nie znalazłam moich balerinek z białymi wielkimi kokardkami. 
Do tego torba brązowa, niestety nie ma jej na zdjęciach.

I kilka zdjęć z rączki. ;)













Sweterek- sh
Spodnie- cropp
Biżuteria, zerówki- @
baleriny- atmosphere

Całuję, Ewelina B.







8 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna nawet na tych fotkach z telefonu, pozdro:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś zdradzić jaka farba malujesz wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  3. umówisz się ze mną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie masz chłopaka?

      Usuń
  4. masz tak piekne wlosy sie nie moge sie napatzrec:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.