czwartek, 13 września 2012

70. Lace shirt & jeans

Dziś nieco skromny post, ze względu braku zdjęć nowego oufitu, także wstawiam kilka propozycji z szortami.

DIGART

SZAFA (sprzedaż ciuszków)
 







Dziś przyszedł do mnie cały stos paczuszek. :) Jeszcze tylko komin i rękawiczki i będzie komplet.
Szczerze mówiąc, chętnie pozamawiałabym kilka rzeczy, ale muszę zachować rozsądek. 
Eh, to bycie kobietą! :)
Na pewno nie jedna z Was stara się też stawiać granice w kupowaniu, bo można naprawdę się uzależnić i nie panować. Ja dziś miałam na sobie luźne dresy, oraz oversize biały ME.
Przedstawię w nast. poście. :)

1. Komplet bokserek. Są bardzo przydatne pod sweterki, oversize itp.








 2. Czarne legginsy z przeszyciami

 3. Kobaltowe legginsy:


4. Legginsy w dużą panterę (amisu):

5. Miętowy sweterek:


6. Aktówka beżowo brązowa:


7. Bluzeczka różyczki:


8. Legginsy w norweski wzór:


9. Rękawiczki łapki (atmosphere):


10. Komin, pudrowy róż (atmosphere) :


11. Emu UGG, upolowane na szafa.pl:


12. Ramoneska, upolowana także na szafie:


13. Muszkieterki. Niestety nie posiadam zdjęcia, są podobne do tych na zdjęciu, ale ciemniejsze (kolor ramoneski), ocieplane (allegro):




8 komentarzy:

  1. Ale i tak masz fajną tą bluzeczkę :D
    Tez kupiłam sobie butki Emu... Na niezłą okazję trafiłam ;). Do jesieni w sumie jestem już przygotowana... Teraz tylko czekać do zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, ja przez to nie mogę doczekać się tych zimnych dni, by ubrać te wszystkie rzeczy.. :D

      Usuń
  2. wszystko wspaniałe!
    masz linka do tych zwyklych tshirtów albo cos?:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/top-bokserka-max-wybor-stopki-na-fitness-gratis-i2600232655.html

      Usuń
  3. ja uwielbiam robić zakupy zwłaszcza przez internet!

    Mój chłopak straszy mnie że jak się nie opanuje to mi poblokuje allegro i całą resztę ;d

    dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście te bokserki to bardzo ładny mądry i praktyczny pomysł - ale ta ramoneska Ci sie trafiła - dobra zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje na zestawy z szortami. :))

    Nowości - SUPER! Ten miętowy sweterek i legginsy w panterkę chętnie bym Ci podwędziła hehe ;))

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Еxcellent рieces. Кeep posting such kind of info
    on your blοg. Im really impressed by your blοg.


    Hello there, You've done a great job. I'll certainly
    digg іt anԁ in my view recommenԁ to my friеnds.
    I am confident they will be benefited from this ѕite.


    Loоk іnto my ωeblog - artificial trees

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.