niedziela, 23 września 2012

74. RED TABS

Przepraszam za brak nowego outfitu, ale nie mam czasu.
Może jutro coś się uda, bo mam wolny (chyba?) dzień.

Dziś szybko zarzucę kilkoma zdjęciami z wakacji.
Ehh jaka byłam opalona.. Wam też tęskno za tym ciepełkiem?
Mnie od kilku dni napastuje katar (problemy z zatokami) i chyba łapie mnie jakaś choroba.. :(

Czerwone haremki z beżowym t-shirtem.
Niestety za wiele nie widać, ale teraz nic więcej nie jestem w stanie zrobić.
Mam nadzieję, że to nadrobię.

DIGART


SZAFA (sprzedaż ciuszków) 

 




T-shirt- house
spodnie- nn
pasek- nn
bransoletki- atmosphere

dodatkowo niewidoczne na zdj:
torba- blanco accessories
jazzówki- house

9 komentarzy:

  1. opalenizna ładna i zestaw też , alee po co tak sie wypudrowałaś i ten blady róż na ustach ... okropnie to wygląda , jesteś śliczna i nie musisz takiej szpachli nakładać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie mnie obraziłaś/eś, ponieważ nie używam pudru, a usta tak wyglądają przy mocnej opaleniźnie jaką miałam.. Ale spodziewałam się w sumie przynajmniej jednego takiego komentarza. Choć nie wiem skąd stwierdzenie, że na mojej buzi jest "szpachla" ?

      Usuń
    2. rzeczywiście widać , że się pudrujesz , nie tylko w tym poście nie wciskaj kitu , że nie .
      i widać tandetny róż na ustach ;/

      Usuń
    3. nie będę się z tobą kłócić, przecież ty wiesz lepiej :)

      Usuń
  2. Ślicznie Ci w takiej fryzurce ; ))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. noo faktycznie byłaś pięknie opalona, ja zresztą też, ale co z tego? kolor już blednie :( tęsknie za wakacjami, upalnymi dniami i prażącym słońcem !

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie Ci w czerwieni !
    sama mam zamiar sie zaopatrzyc w podobne spodnie
    xoxo
    sooscandalous.blogspot.com + obserwuje : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za dobrze się w niej czuję, ale dziękuję :)

      Usuń
  5. jak te usta sa blade to ja nie wiem dla mnie maja kolor karnacji a opalenizna jest owszem ale nawet nie da sie stwierdzić czy mega mocna bo zdjęcia są po prostu ciemniejsze :) jest ślicznie świeżo i dziewczęco - i super fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.