wtorek, 9 kwietnia 2013

138. Striped & jeans & neon & tracksuits.

Uwielbiam, gdy w zestawie jest jeden mocniejszy akcent, który przyciąga oko.
W moim zestawieniu tym akcentem stał się neonowy komin. Jego kolor powala, szukam vansów w takim kolorku, marzą mi się, gdy nadejdzie lato. Dresowe baggy są wg mnie bardzo uniwersalne. Można je łączyć z eleganckimi ciuchami jak i tymi na luzie. Może kiedyś wybiorę tę pierwszą opcję.
Jeśli chodzi o oversize w paski, jest na nim zrobione DIY, w formie skórzanych wstawek na ramionach + ćwieki. Niestety zapomniałam go sfotografować.

Nie każdy lubi taki styl, nie każdemu musi on odpowiadać i się podobać, jednak ważne jest by samemu czuć się dobrze w tym w czym się prezentujemy.

Wysprzedaję 2 katanki, podobne jak na zdjęciu, zainteresowanych zapraszam:
KLIK












/ pasiak- colorus of the world; spodnie dresy baggy- fishbone; komin- h&m; katana- no name; trampki- converse; zegarek- miler /
 
Na koniec mam dla Was krótkiego gifa, który jest moim pierwszym. Nie powiem, fajne efekty, dziś się troszkę "pobawiłam".
Buziak!

37 komentarzy:

  1. bardzo fajna odmiana. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest ten zestawik :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko wygladasz w takim stylu, zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :)
    Gorąco Cię pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie xd
    Jak maleństwo?
    Pochwalisz się nam nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa myśl xd
      Jak tam mały Brajanek?
      Zdrowo rośnie?

      Usuń
    2. zdrowo i na drożdżach :)

      Usuń
    3. To bardzo dobrze i Gratuluje : *
      Może byś wstawiła chociaż jedno zdjęcie i pochwaliła się swoim Skarbem ;]

      Usuń
    4. nie wstawiam zdjęć Brajana na bloga :)

      Usuń
  5. gdzie kupiłaś spodnie ? poszukuję takich ale w kolorze khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, jak zawsze ;))
    Pozdrawiam serdecznie, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eeeextra wyglądasz! :) W każdym zestawieniu jest Tobie ładnie - w kobiecych jak i luźniejszych strojach. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. przecież twój chłopak nadal jest blondynem...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny luźny zestaw ;) miła odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś dodać zdjęcie jak ty jesteś z Brajankiem, a nie Jego samego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a możecie dać sobie spokój z tymi pytaniami czy doda zdjęcie Synka samego czy nie samego ?! Napisała już że nie wstawia zdjęć Syna na bloga więc nie wiem po co kolejne pytanie w tej samej sprawie może po prostu chcecie skopiować jego zdjęcia do siebie na profil bo podszywacie się pod Eweline :)

      Usuń
  11. Gdzie kupiłaś kurtkę i za ile ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie na mieście, bez nazwy, za 39,99 po przecenie :)

      Usuń
  12. Ciekawie piszesz, czekam na kolejną notkę! ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie :) Według mnie właśnie tak ubrana wyglądasz najlepiej! Kurtka bardzo ładna;>

    OdpowiedzUsuń
  14. ha! od momentu kupna nowych dresów noszę się z zamiarem wstawienia bardzo podobnego outfitu na bloga :) widzę, że mnie uprzedziłaś :P różnica jest taka, że moje spodnie są czarne ;)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają Ci się takie spodnie - rurki ? https://lh4.googleusercontent.com/-UuzOxngVpP0/UWV20WBe-qI/AAAAAAAAABA/75IFdqMy888/s533/zdj%C4%99cie0369.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://lh6.googleusercontent.com/-3FgQ0LWqCqc/UWbPvoOBjgI/AAAAAAAAAB4/_9wDhzKyM60/w316-h428-p-o/zdj%25C4%2599cie0377.jpg

      Usuń
    2. jeśli mam być szczera, to mnie te rurki się nie podobają, brzydkie kolorki i wzór wg mnie.

      Usuń
    3. a co powiesz na te? http://szafa.pl/c14163804-spodnie-jeansy-kwiaty-vintage-retro-rozm-m.html

      Usuń
    4. a do czego można je dopasować ?

      Usuń
    5. te są nawet fajne :)
      tu jest kilka przykładów:
      http://styleev.blogspot.com/2013/03/129-floral-denim-beige.html
      http://styleev.blogspot.com/2012/11/112-apricot-mint-floral.html
      http://styleev.blogspot.com/2012/08/59-lace-floral-caramel.html
      http://styleev.blogspot.com/2012/07/34-floral-mint-apricot.html
      http://styleev.blogspot.com/2012/07/mint-tube-apriot-floral.html
      http://styleev.blogspot.com/2012/08/40-primarily-floral-tube.html

      Usuń
  16. stwórz z tymi spodniami wersje elegancką ;) czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewelinko sliczny zestaw jak zawsze :) A ja mam takie pytanie, pamiętam jak kiedys pisalas ze podobją Ci się air maxy, kupilas je sobie czy w koncu nie? Bo ja tak sie zastanawiam czy kupic... Jak sądzisz, do czego mozna je nosic? Pasowalyby do leginsow? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero będę kupować, wg mnie pasują do wszystkiego :) no prócz sukienek czy spódnic.

      Usuń
  18. Ja sie tylko tak szczerze to obawiam czy nie bedą za gorące na wiosnę i lato... Bo tez mi sie bardzo podobają... Jak myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  19. So, after leaving you all hanging with the mother of all scheduling dilemmas (and I just know you've been on tenterhooks waiting for news on both fronts), followed by my long radio silence, it would probably be easy for you to assume everything went disastrously belly up, nothing worked out, and that's why I've been so quiet and sad. Chandals

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.