piątek, 19 kwietnia 2013

143. Neon pink, oversize- black& white

Jest tak ciepło, że aż nie chce mi się chodzić na zdjęcia, najchętniej leżałabym i się opalała.
Pogoda jest przepiękna, nie spodziewałam się aż takiego skoku temp.
Ćwieki już kupione, mam nadzieję, że w poniedziałek będą u mnie, więc biorę się do roboty.
Muszę zacząć przygotowywać szafę letnią. A Wy, macie już gotową garderobę, czy jeszcze przymiarki? :)
 
Życzę udanego dnia ;*








 
/ spódnica- river Island; koturny- czasnabuty.pl; kopertówka- by me; zegarek- MILER; oversize- GinaTricot; okulary- szafa.pl /
 
i pozamiatane włosami ;d
 
 

32 komentarze:

  1. widać że wariatka z ciebie jest :))

    OdpowiedzUsuń
  2. o u ciebie aż tak świeci słońce, z którego dnia te zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczorajsze zdjęcia. Już prawie cały tydzień taki jest :)

      Usuń
  3. oprocz tego zamka na przodzie spódnicy to mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mamy odmienne gusta- mi się on bardzo podoba :)

      Usuń
  4. Bosko wyglądasz, piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wez sie zdecyduj, raz mowisz ze nie jest jeszcze tak cieplo zeby chodzic w odkrytych butach a sama latasz z golymi nogami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy to pisałam, było u mnie za zimno na gołe stopy, ale teraz nie da się chodzic w spodniach :)

      Usuń
  6. słuchaj wiem że lubisz komplementy na temat swoich włosów ale skoro nie używasz żadnych kosmetyków do nich oprócz jedwabiu oO hahah no to wiesz... na tym gifku widać jakie są strączkujące

    OdpowiedzUsuń
  7. jak robisz te gify ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam Twojego bloga, bo mam do Ciebie słabość :D
    Czekałam tylko na to, żeby w końcu zobaczyć u Ciebie jakieś ciekawe stylizacje. I w końcu!!! Kolejny cudowny post :) Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. coś mi tutaj nie pasuje.
    buty mi nie pasuja, bo twoja stylizacja jest letnia a buty niestety nie. zmien buty i bedzie na pewno lepiej wygladac ;) albo zaloz rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie miałam taki zamiar, ale było za cieplutko na rajstopy. A znów nie zdążyłam jeszcze kupić koturn czarnych, komu by przyszło do głowy że będzie tak cieplutko :)

      Usuń
  10. bardzo mnie cieszy ze tak czesto dodajesz posty ! oby tak dalej :) M.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny wiosenny look;)

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czego nie przyjaźnisz się z Olą M?

    OdpowiedzUsuń
  13. TO u Ciebie aż tak ciepło?!?!?!?! :O

    OdpowiedzUsuń
  14. jak popatrzyłam na zdjęcia to myślę ,gorąca kobitka z Ciebie,ale było faktycznie gorąco i nie dziwię Ci sie! spódniczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. superr a spódniczka cudownaa :) gdzie kupowałas ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Thankѕ for ѕome оthеr magnificent post.
    Wherе else may just anybody get that type of іnformation in such an ideal means of writing?

    I've a presentation next week, and I am at the look for such information.

    My blog: profesjonalne strony

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :)
    Przeglądam Twojego bloga od czasu jak jeszcze byłaś w ciąży.
    Powiem Ci, że bardzo ładnie wyglądasz już po urodzeniu - nie wiem jak to zrobiłaś ale bajera! :)
    p.s. jak się miewa Malutki ? :)) grzeczny czy raczej rozrabiaka, przesypia noc?
    Pozdrowienia dla Was ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to zależy, dwa razy przespal cala noc, ostatnio cos nie chce spac w nocy, czasem już padam.. ;d
      Dziękujemy! :)

      Usuń
  18. długo jesteście parą ? jaką szkołę robiłaś ? liceum , technikum , zawodówka ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały czas mam wrażenie, że spódnica jest założona tył na przód ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.