poniedziałek, 10 czerwca 2013

168. Jeans & cobalt | NEWS.

Pogoda wewnętrznie mnie rozwala. Raz leje i jest zimno, za 15 minut wychodzę a tu gorąc.. Dobrze w sumie, bo będę mogła w końcu zrobić zdjęcia, które planuje od jakiegoś czasu.
Kolejny raz dekolt. Wpis bardziej opiera się na zdjęciach niż na ciuchach. Jutro jadę po szorty, ćwieków mam już mało co, a myślałam że te tysiąc starczy do końca sezonu. No nic, trzeba znów zamawiać :)











/ pomadka- wibo 03; buty- American Club; szorty- diy; gorset- sh; czapka- @ /

NEW:


 

46 komentarzy:

  1. wyglądasz czadowo *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. taki gorset z sh?! :O:O

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes taaaaaaaka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie - wygladasz powalajaca, jestes przepiekna!! i boskie buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ty robisz te przetarcia na shortach???????

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiejsza stylizacja rewelacja. Wszystko świetne i do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem ale te budy chyba mnie się nigdy nie spodobają nie dałabym za nie tyle:/ kiedyś były takie modne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym nie dala dwóch stowek na vansy :)

      Usuń
    2. chodziło mi o te z deezee :)

      Usuń
    3. każdemu podoba się co innego :)

      Usuń
  8. kupiłabyś buty w sh ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, no chyba, że byłyby jakieś mega, lity czy kopytka.

      Usuń
  9. mega sa te zdjecia kochana! ;*
    Torebka i buty przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. skad bierzesz te wszystkie szorty do przerobek? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedz zawsze spoko ^^

      Usuń
  11. jak sie ma Maluszek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie, dziś pół roczku kończy :)

      Usuń
  12. Ewelinko wyglądasz mega seksownie!!!

    Szczena opada!

    OdpowiedzUsuń
  13. bedzie post o Maluszku ?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. WYGLĄDASZ SUPER, FAJNA KOSZULKA W NOWOŚCIACH :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miewasz czasami pryszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy zmieniłam podkład nie pojawił mi się już bardzo dawno, ale drobne krostki czasem mam

      Usuń
    2. a jakiego podkladu obecnie uzywasz?

      Usuń
  16. te duże ćwieki które masz przy tych szortach kupujesz na allegro ? podasz link ? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użytkownik ostrećwieki

      Usuń
    2. dziękuję ;) http://allegro.pl/ostre-cwieki-okragle-pukle-10mm-srebrne-50-sztuk-i3290246912.html to te ? ;)

      Usuń
    3. dziś zamawiałam i te pukle mają 14mm, szkoda tylko że tak drogo, wcześniej był większy zestaw w lepszej cenie

      Usuń
    4. bo właśnie to 10 mm to mi się mało wydawało ;) no szkoda że tak drogo ;(

      Usuń
  17. Hej :) Chciałabym się dowiedziec jak prezentuje się ta torba w realu ?? Możesz ją polecic ??
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo fajna, a przede wszystkim wygodna na zakupach- o to mi właśnie chodziło, polecam :)

      Usuń
  18. Świetnie,bardzo odważnie i z charakterem. Piękny look. Zapraszam do pokazania swoich stylizacji również na naszym portalu domodi.pl.

    OdpowiedzUsuń
  19. można prosić link do czapki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety usunęłam przedmiot z kupionych, wpisz w wyszukiwarkę beanie w kategorii czapki

      Usuń
  20. gorset jest prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej . ŚLICZNA stylizacja :) Czy bym mogła poprosić link na te czapki ? :) Byłabym bardzo wdzięczna :D ?? ??

    OdpowiedzUsuń
  22. jakiego błyszczyka używałaś do ust (na tych zdj)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabyś odpowiedzieć?

      Usuń
    2. przecież napisałam pod zdjęciami

      Usuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.