niedziela, 10 listopada 2013

221. CHECKERED SCARF | jeans, white & black

W końcu namówiłam mojego faceta na zdjęcia :-) I od dziś będę to robić częściej, wyszły świetnie, ja jestem bardzo zadowolona. Niestety musiałam pozować w deszczu, ale czego się nie robi ;-)
Głównym elementem w stylizacji jest komin w kratę, bardzo go polubiłam. Zrobiłam go ze starej koszuli. Wycięłam długi prostokątny pas, dwa końce ze sobą złączyłam. Na pewno pojawi się jeszcze w stylizacjach. Zapomniane przeze mnie spodnie marmurki, oraz musztardowe dodatki. Uwielbiam ten kolor. 












Spodnie- Fishbone;
Buty- VUBU;
Sweter- sh;
Torba- Mody_Styl;
Kurtka- banggood.com;
Komin- DIY;

Ostatnie dni konkursu, do wygrania oryginalne buty EMU:

Nowy krótki filmik na keek, zapraszam ;-)
>>KLIK<<


82 komentarze:

  1. Prawie wszystkie Twoje stylizacje są w podobnym stylu, a to już się robi nudne i to nawet bardzo, a szkoda. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się to właśnie podoba. masz swój styl, więc stylizacje są w podobnych klimatach (chociaż nie są takie same ani monotonne) po prostu widać w czym sie czujesz najlepiej, nie jesteś przebrana :))

      Usuń
  2. ładnie Ci w takich kolorkach :)
    podsunęłaś mi mega pomysł na komin, też taki zrobię :)

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardziej uśmiechnięta na zdjęciach które robi Twój facet, naprawdę!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w końcu mam się do kogo uśmiechać :-)

      Usuń
  4. stylizacja fajna i Ty ladnie wygladasz ale troche nie rozumiem noszenia w ten sposob komina, bo dla nie ma on prede wszystkim chronic szyje przed zimnem a u Ciebie ma chyba tylko wygladac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, u mnie on raczej zdobi całość ;-) miałam ciepły sweterek więc ciepły komin czy szalik był zbędny

      Usuń
  5. Świetne masz buty! Wyglądasz rewelacyjnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 zdjecie jest przepiekneee! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo widzę, że w poprzednim poście przypomniałam ci o marmurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tych zdj masz okrąglejszą twarz. Udało ci się przytyć?

    OdpowiedzUsuń
  9. http://allegro.pl/sukienka-kontrafalda-suk7-m-i3634058347.html hej mogłabyś zerknąć na kremową sukienkę i mi doradzić jakie dodatki byś z nią zestawiła (na studniówkę) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłabym metalowy pasek (są na allegro takie dość wąskie z różnymi kolorami), kremowe koturny kotki (albo wysokie platformy), do tego naszyjnik z perełek (tak by ich było dużo). w sumie to stałabym przed lustrem, dobierała różne dodatki a na koniec wybrała najlepszy zestaw- zawsze tak robię :D :)

      Usuń
  10. Śliczna z Ciebie dziewczyna! Podoba mi się Twój luźny styl!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łady zestaw!
    Ślicznie wyglądasz uśmiechnięta! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo chlopak ma reke do zdjec;) swietnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://allegro.pl/kurtka-jeansowa-parka-jeans-militarna-ocieplana-i3687123350.html
    ładna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna, ale szkoda że ma ten brązowy wzorek

      Usuń
  14. Kochana, pokaz nam jakies eleganckie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty śliczna jesteś!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytając post miałam nadzieję, że Twój chłopak zapozował z Tobą.. musisz go kiedyś namówić! :) Stylizacja super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. namawiam go ciągle, ale jest bardzo oporny :D a później wypomina, że dodaje tylko swoje zdjęcia :D

      Usuń
  17. Chętnie kupię taką kurteczkę, jak będziesz sprzedawała jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hej co sadzisz o tych kaloszach ? są hot?? prosz o odpowiedz http://allegro.pl/jesienne-kalosze-h01-green-pink-mietowe-r-38-i3654276546.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nosiłabys?:)

      Usuń
    2. są z różową kokardka albo czarną które byś kupiła?:) prosze o odpowiedz

      Usuń
    3. z czarną kokardką bym wybrała

      Usuń
  19. Świetnie Ci wyszedł ten komin! Zestaw idealny ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Komentuje tu jak najbardziej szczerze i uważam ze ta stylizacja jest najgorsza, nie podoba mi sie połączenie tych ubrań, nie zgrywa sie to jakoś w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I like this look!!!!! I love it!!!!

    http://detrasdemilazo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. na 5 zdjeciu jesteś tak śliczna!! <3 taka uśmiechnieta, promienna że mogłabym w kółko patrzeć na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja !:>
    jak robisz swoje włosy? lokówką? wałkami? czy masz takie naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiedz mi, co robisz z wlosami, ze masz tak super pofalowane, na czym krecisz? czy moze inny sposob?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja jak zawsze i super zdjec :) Mam pytanie, ten konkurs z bucikami Emu do kiedy trwa ? Z gory dziekuje za odp ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej mam pytanie ;) Jakie ćwiczenia poleciłabyś na górną cześć ciała?. Mam figurę gdzie tłuszcz odkłada się w górnej części ciała szczególnie brzuszek a na necie filmików jest dość dużo a nie chodzi mi żeby zrzucić dużo bo ważę 53 kg a za bardzo nie wiem który wybrać . Może Ty wiesz które są dobre bo widziałam że wróciłaś do super figury po ciąży . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczyłam ćwiczenia na całe ciało, gdzie nogi, pośladki również się wyrzeźbiły, ale ogólnie przez cały skalpel, cały czas ćwiczył brzuszek, nie tylko w ćwiczeniach na brzuch, ale warto spróbować :-)

      Usuń
  28. cudowna uroda, świetny styl buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje za odpowiedz a mogłabym sie dowiedzieć w jakich porach ćwiczyłaś? szczególnie ile czasu po posiłku? jadam około co 3 godziny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczyłam wtedy kiedy miałam na to czas, przy dziecku (zwłaszcza niemowlęciu) trudno było wyznaczyć stałą porę ćwiczeń więc ćwiczyłam zazwyczaj rano gdy udało mi się małego uspać, albo wieczorem, gdy również spał ;-)

      Usuń
  30. Kiedy kolejny post? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcecie coś nowego, to muszę poczekać na zamówione rzeczy ;-)

      Usuń
  31. Jeśli długo trzeba czekać to ja osobiście chce coś teraz i napewno dużo osób sie ze mną zgodzi :-) masz dar do tworzenia czegoś z niczego wiec nie sprawi ci żadnej trudności nowy post z czymś co juz gdzieś sie powtórzyło :-) tak wiec oczekuje nowego postu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy czy pogoda posłuży :-) bo jak na razie ciągle pochmurno i leje :/

      Usuń
  32. Pięknie wyglądasz :)) Zawsze masz takie śliczne zdjęcia , chyba musisz mieć bardzo dobry aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wyglądasz! :* Ciekawy komin! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. jaka ty piękna <333333
    zapraszam do mnie na nowego posta
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-heart.html
    ps. klikniesz w baner persunmall na moim blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  35. widac ze na wyglad u faceta nie poleciałas, haha pewnie na kase

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co za komentarz..:/ masakra, czy dla was na prawdę liczy się tylko wygląd i kasa, a nie charakter ?!

      Usuń
  36. Chcialabym przytyc, najbardziej zalezy mi na nogach bo sa za chude..co polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie polecam, samo mi się przytyło. Wybierałam produkty dość tuczące :-)

      Usuń
  37. Ewelinko śliczna stylizacja, pięknie wyglądasz. A powiedz mi w jakim programie można zrobić ze zdjęcia taki ruszający się obrazek, jak u ciebie? I czy jest to skomplikowane? Strasznie chciałabym też sobie takie porobić, byłabym wdzięczna za info co to za program :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi samo się tak robi w picasa web gdy dodaję podobne zdjęcia i robi się animacja :-) na gifpal można robić samemu :)

      Usuń
  38. to jest Twój puder? :) http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=1250

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia, od razu widać że inna ręka! Uśmiech Ci pasuje :) I wyglądasz dużo zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  40. beautiful outfit *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie kosmetyki zamawialas ? ;) Pokazesz nam je ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Może zrobiłabyś wpis, gdzie pokazałabyś nam jak zmieniał sie Twój styl/wygląd np. od podstawówki/gimnazjum? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Twojego bloga:)
    Czy mogłabyś umieścić na blogu , jakie Twoim zdaniem spódniczki są teraz na topie??? lub jakie Ci się podobają?
    Będę wdzięczna!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz u mnie dominuje spódniczka rozkloszowana przede wszystkim :-) ale i podobają mi się bandażowe, te z kopertowym przodem i zipem dresowe :)

      Usuń
    2. Dziękuję! :)))

      Usuń
  44. co za komin... ale jestes tandetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy nowy post? :]]

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zdjęcia! Jesteś taka uśmiechnięta i promienna :D Namawiaj częściej faceta na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.