wtorek, 12 listopada 2013

Jak robię na włosach fale? | FILMIK



 Witajcie Pyśki! Dziś mam dla Was małą niespodziankę, rano nagrałam krótki filmik o moich włosach. 

Stwierdziłam, że zrobię to po kolei., więc następnie będzie filmik o makijażu na codzień. Przed chwilą na youtubie go umieściłam, więc każdy może zerknąć i zobaczyć w końcu jak wykonuje te delikatne loczki. 
Na filmiku nie widać wyraźnie kosmetyków, więc przedstawię je poniżej i krótko opiszę.

Czekam na paczuszkę z innymi kosmetykami, niż dotychczas używam więc kiedy przyjdzie- wszystko wytestuję i opiszę w filmiku na youtubie. Pierwszy raz coś nagrywałam, i nie powiem- troszkę się stremowałam, podczas mowy wstępnej :D tym bardziej że jestem nieśmiała, ale myślę, że z czasem dojdę do wprawy :-)


1. Szampon: moje włosy już przeszły przez masę szamponów, najbardziej nie tolerują firmy AVON oraz SYOSS. Po nich wystąpił u mnie łupież, którego nigdy nie mam. Przestawiłam się już kilka lat temu na head&shoulders, który dobrze sprawdzał się na moich włosach, jednak jakieś pół roku temu zmieniłam szampon na Pantene do włosów słabych i zniszczonych , intensywna regeneracja. 

Czytałam, że szampon nie ma znaczenia, ponieważ i tak go spłukujemy, a liczy się odżywka. Ja jednak zauważyłam, że jest różnica pomiędzy Pantene a Head&shoulders. Włosy mają większą objętość i są delikatniejsze (bez odżywki) , a po head&shoulders moje włosy były twardsze i cięższe. 
2. Odżywka: jeśli chodzi o odżywkę, również testowałam wiele, moją ulubioną stała się odżywka po myciu, którą się spłukuje. Włosy cudownie pachną i są miękkie. Polecam.
3. Suszenie: Suszarkę mam najzwyklejszą, suszę włosy od dołu, tak by była większa objętość. Przed suszeniem ustawiam przedziałek jaki chcę mieć i suszę. Jeśli np. wybieram grzywkę na bok, to układam tę grzywkę, susząc w tę stronę w którą ona idzie.
4. Prostowanie/kręcenie: zawsze używałam olejku arganowego, ale gdy mi się skończył, używam olejku z avonu. Włosy nie niszczą się tak bardzo przy wysokiej temperaturze.
Rano przed czesaniem włosów, psikam je mgiełką, by lepiej się rozczesywały.

Jak już opowiadałam w filmiku, kolor mam naturalny, nigdy nie farbowałam. Zapuszczam od 2 gimnazjum, kiedy obcięłam je do ramion. Niedawno pierwszy raz podcinałam końcówki (ok. 2cm)
Nie żałuję, bo włoski wyglądają na zdrowsze i są w lepszej kondycji.
Nie wiem czy zdecyduję się poprawiać ombre, nie chcę niszczyć włosów, zobaczymy :-)
Moje naturalnie falowane włosy:



Mój kolor włosów zmienia się co porę roku, w lecie są jaśniejsze, zaś na zimę robią się ciemniejsze i bardziej nasycone kolorem, na poniższym zdjęciu mam aktualnie taki kolor (pierwsze zdj. również przedstawia taki sam kolor, ombre niestety nie jest już takie jak wtedy):


Na jakie filmiki jeszcze czekacie? Czekam na Wasze odp. Buziak ;*

ps. dziękuję za wszystkie miłe słowa, których się nie spodziewałam :-)

Bardzo proszę Was o głosy na stylizację! (PLUS z lewej strony)
http://sbook.pl/post-96/pastels

94 komentarze:

  1. często prostujesz włosy ? jakiej prostownicy używasz ? niszczy Ci włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://hairs.pl/prostownica-ceramiczna-moser-fancy-straight-3303-prostownica-z-turmalina-do-wlosow-profesjonalna-mozer-hurtownia-1196.html
      co dwa-3 dni prostuje :)

      Usuń
    2. każda prostownica niszczy włosy.

      Usuń
  2. moze zrob filmik jak przerabiasz jakąś bluzke lub inne ubranie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie da sie filmiku oddtworzyc tutaj :( Dodaj link do YouTube , tutaj w komentarzach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=Cq_8g-Ou6jo&feature=youtu.be

      Usuń
  4. niestety filmik mi się nie oddtworzy... Ani tutaj . ani na youtube:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowicie ładna, nie mogę się napatrzeć, piękne włosy, piękne ciało, piękna twarz ;) rób swoje i na pewno na blogowaniu się nie skończy, ktoś musi Cię "wyczaić" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj widać, ze na poczatku bardzo sie denerwowalas, ale wcale ci sie nie dziwie, pewnie samej glos by mi drzal, gdybym miala nagrac cos dla tylu osob :O ale na koncu mowilas juz calkiem swobodnie, w kolejnym filmiku o makijazu na pewno juz bedziesz sie czula o wiele bardziej wyluzowana! ;) swietnie robisz te fale, zawsze balam sie ze bardzo niszcza wlosy,ale chyba mnie przekonalas do sprobowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jedno, byłabym mega szczesliwa, gdybys kiedys zrobila krotki filmik o tym, jak suszysz wlosy...masz swietny efekt push-up ktorego mi nigdy nie udalo sie osiagnac, mimo ze tez staram sie suszyc wlosy glowa na dol..:(

      Usuń
  7. hej, nie chce byc chamska czy cos, ale z racji studiowanego kierunku zauwazyłam u ciebie dosc znaczną wadę wymowy. chodziłas kiedys do logopedy? chodzi tu o zniekształcanie głosek :s,z,c,dz.
    nie odbierz tego jako obrazę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze taki efekt wyszedl na nagraniu, nigdy nie mialam problemow z mowa :)

      Usuń
    2. po prostu trochę się stresowała i dlatego tak wyszło. :)

      Usuń
    3. chłopak mówi, że faktycznie tak mówię inaczej, bo specjalnie się go zapytałam :D :-)

      Usuń
  8. Świetny filmik!! :)) masz cudne włoski i genialną długość :) moje włosy sa do piersi i mam zamiar zapuścić do takiej długości jak Ty od kilku miesięcy nie mecze och wogole prostowanica ani żadnym sprzętem, chce żeby odpoczęly i nabrały sił :) używam tego samego szamponu oraz odzywki z tej samej firmy ponadto maski :) obcinanie końcówek dużo daje włosom sama widzę duża różnice na moich :) widać ze znasz sie na rzeczy i dużo czasu poświęcasz swoim włosom, na Twoim przykładzie widać ze nie potrzeba wiele aby wyszło coś ciekawego :) bardzo Cię podziwiam i czekam na kolejne posty i filmiki :) a także na to aż wkoncu moje włosy bedą długie i zdrowe i sama spróbuje tych pięknych fal :)) ciumki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju bardzo dziekuje za mile slowa! :) ja moje wloski kurowalam latem :)

      Usuń
  9. Na makijaż codzienny jak najbardziej czekam, a może coś z makijaży wieczorowych, imprezowych? ;*
    iii uwielbiam Twój styl <3 z niecierpliwością czekam na więcej stylizacji i filmików! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Seplenisz trochę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widać jak dokładnie nakręcasz włosy na prostownice ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam widzę jak nakręca i właśnie wypróbowuje ::):)

      Usuń
    2. Przecież to nie jest trudne, spróbujcie na swoich włosach a zobaczycie, że to banał, może wydaje się, że jest inaczej ale najpierw trzeba spróbować nawet kilka razy aż się uda ;)

      Usuń
  12. Obserwuję Twojego bloga już dawno i na tym filmiku sprawiasz wrażenie takiej 'głupiej idiotki'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja widzę piękną zadbaną zwariowaną dziewczynę ;)) głupia idiotka?może spójrz w lustro!!!

      Usuń
    2. Co ludzie są zazdrośni - MASAKRA :D

      Usuń
    3. "głupia idiotka" ? ciekawe jak ty byś wypadła hy cwaniaro? bo ja bym się stresowała .. wypad
      a Ty jesteś naprawdę fajną dziewczyną i fale z lokówki są naprawde mega proste aż nie wiedziałam e tak bardzo proste ! ;-D

      Usuń
    4. Z lokówki na pewno, tyle że tu jest użyta prostownica :) i słychać trochę jakbyś faktycznie sepleniła, ogólnie wychodzi Twój prawdziwy wiek na filmie.

      Usuń
  13. bardzo przyjemny masz głos :) a co to za remix w tle ?
    kurcze, szybko kręciłaś te fale i nadal nie wiem jak tą prostownicę zawijasz... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze moglam na jedno pasmo zostawic normalne tempo. w tle leci:do you know- C-Bool ;)

      Usuń
    2. a czyj remixik ? :)
      długo te fale się utrzymują?

      Usuń
    3. niżej napisałam :)
      u mnie niestety czasem nawet tylko kilka godzin, moje włosy niestety wolą być chyba proste. Czasem cudem uda się że cały dzień aż do następnego dnia będą, ale to na piance.

      Usuń
  14. Co to za piosenki w filmiku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedną napisałam wyżej a druga Black Eyed Peas- Just Can't Get Enough

      Usuń
  15. Wyglądasz na mega sympatyczną dziewczynę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tym szamponem , że nie ma takiego znaczenia chodzi raczej o regeneracje włosów czy jakieś inne zbawienne działanie :D jest on zbyt krótko na włosach, ma za mało składników aktywnych i mimo wszystko to odżywka odgrywa największą role w takich celach :) a szampon w kwestii doboru do włosów oczywiście pod względem wizualnym ma jak najbardziej znaczenie :D więc stosuj ten, który Ci najbardziej odpowiada :) Podziwiam Twoją urodę :> jak dla mnie jesteś perfekcyjna w każdym calu :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. o mamusiu jaka jesteś Słodkaa :*
    super filmik , na pewno będe próbować robić te fale bo sa świetne :) czekam z niecierliwością na filmik z makijażem :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. na ilu stopniach prostujesz i krecisz?

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, ale ty jestes słodka! i jaka sliczna! czekam na kolejny filmik, bo ten zrobił na mnie ogromne wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Superrr!!!!!!!!!! :)))))))) Nie ma czym się stresować!! To tylko MY!
    Filmik świetny!! :)))
    Uwielbiam Twojego bloga:) Kasia Tusk oficjalnie przechodzi do lamusa :)
    Pozdrówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Filmik slabej jakosci jakby nagrywany komorka. Postaraj sie robic jakies ostrzejsze te filmiki. :) Co do wlosow-masz je super mega cudowne jednak filmik jakos nie pokazuje ze sa wlasnie takie, zdecydowanie wole je na zdjeciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety program w którym obrabiam filmik troszkę niszczy jakość, stąd ten efekt.
      ps. dziękuję :)

      Usuń
  22. fajny filmik :) Tylko uśmiechaj się więcej, bo uśmiech masz śliczny :) pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. moze filmik o Twoim makijazu ? :)

    agatalublinnnn

    OdpowiedzUsuń
  24. jejju ale masz sweet głos :D czekam z niecierpliwością na kolejne filmiki i życzę powodzenia! i tak gratuluje odwagi, ja bym się chyba nie odważyła wstawić filmiku ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny filmik! Wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie kupiłaś tą niebieską bluzeczke z pierwszego zdjecia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firmy nie pamiętam, ale aktualnie jest u mnie na sprzedaż ;-)

      Usuń
  27. Ja jestem zachwycona :) bardzo fajny wyszedł Ci ten filmik :). I juz czekam z niecierpliwością na kolejny :). Śledzę twojego bloga juz od ponad roku i nie zamierzam przestawac :) wyczekuje twoich stylizacji :). Uwielbiam Cie za to ze jesteś taka zwykla fajna dziewczyna, bardzo pomyslowa a przede wszystkim pokazujesz ze mozna ubierac sie modnie nie wydajac przy tym duzo kasy :) i chyba za to najbardziej cie cenie :) fajnie ze tak cały czas pracujesz nad blogiem aby byl jeszcze bardziej ciekawszy i nas zaskakujesz :) i blagam nie przestawaj !!! :*
    PS. Chodzisz na solarium albo używasz jakis balsamow brazujacych bo masz na filmiku śliczny kolor skóry :)
    Buziaki Kochana !
    Pozdrawiam, Monia

    OdpowiedzUsuń
  28. A czy o paznokcie tez jakoś szczególnie dbasz? Bo mnie ta kwestia interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak każda kobieta dbam o paznokcie, jednak pomimo to są łamliwe i gdy tylko trochę urosną, od razu się łamią.. :( Lubię czasem gdy mam czas poeksperymentować z wzorkami, czy ombre na pazurkach :-)

      Usuń
  29. daj jakieś swoje zdjęcia z dzieciństwa, wieku dojrzewania itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Filmik świetny:) będę eksperymentować na swoich włosach xD
    Podkreślasz swoje brwi? jeśli tak to można wiedzieć jakim kosmetykiem i w jaki sposób ?:)
    Czekam na więcej filmików.
    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkreślam je kredką + szczoteczką ze starego tuszu :)

      Usuń
  31. jakich kosmetyków używasz na co dzień? zrobisz o tym post? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ewelinka, loki lokami, fale falami, ale głosik to Ty masz mega sympatyczny!!!:D wydajesz się być taaka kochana :) buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. jak się uśmiechasz to oczy robią Ci się takie słodkie jak kotkowi ze Shreka normalnie ;) slicznotka !:) bardzo fajny filmik, miło się ogląda, tez tak kręcę swoje włosy:) buziaki:*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli będziesz robiła filmik z kosmetykami to dorzuc tam tez te do pielęgnacji paznokci, moje sa w opłakanym stanie i nie wiem jak je ratować co jest skuteczne jak należycie sie nimi zajmować. Naprawdę lubię śledzić Twojego bloga od A do Z i myśle ze filmik o paznokciach tez sie u Ciebie znajdzie jestes pomysłowa i robisz ze sobą to czego Ty chcesz a nie robisz czyjeś marne kopie tak jak niektóre blogerki, moze Twoje kosmetyki przypadna mi do gustu i coś w sobie zmienię a przede wszystkim nastawienie do siebie zacznę sie sobie bardziej podobać :-))) śledzę przeróżne blogi ale Ciebie kojarzę nawet możliwe ze Cię widziałam i podziwiam Twojego bloga jest moim ulubionym :-) podziwiam kazdy szczegół bo o kazdy szczegół dbasz :-) myśle ze to dzięki Tobie będę siebie bardziej akceptować masz mega motywacje i kochasz to co robisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, moje też są w okropnym stanie, pomimo, że ani razu nie miałam tipsów itp, mało co je maluje... Chyba już taka ich natura, gdy tylko troszkę zapuszczę-zaraz się łamią, rozdwajają... :/ sama chętnie bym się dowiedziała co by je uratowało.
      Bardzo miło mi czytać takie słowa! :* DZIĘKUJĘ :)

      Usuń
    2. znalazłam coś: http://www.photoblog.pl/proxy.php?to=d451bb69506470cde5cc9bcb1927f0ac&h=Tm1RMU56WTRZbUU0TU5QMkhaR3k0V0RmRC91Q0RuM1pXaUxOU1VqdDBtQ2c=&backUrl=http%3A%2F%2Fwww.photoblog.pl%2Fmojakosmetyczka%2F159983531 :-)

      Usuń
  35. Jestes wspaniała !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy coś nowego?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy coś nowego?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jaki masz odcień tego pudru prasowanego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze wiesz co nie pamiętam już, a napis mi się zmazał z opakowania, taki nawet ciemny, raz gdy nałożyłam go na podkład to wyglądałam okropnie :|

      Usuń
  39. mojakosmetyczka.fbl.pl geniusz włosowy na pewno uda Ci się poprawić kondycje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana proooszę, odpowiedz mi co robisz, że masz tak ładne ciało - chodzi mi o balsamy, kremy itp. Najbardziej to masz tak ładne nogi, że napatrzeć się nie mogę hehe! ;D;D czym depilujesz, smarujesz itd. Z niecierpliwością czekam na odpowiedz oraz pozdrawiam Ciebie i Twojego maluszka! :);*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale sztuczna jestes, wiecej naturalności poprosimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. natknęłam sie na Twoje fotki w necie, nie wiem czy dałaś zgoę czy nie, ale powinnaś wiedzieć:
    http://szafa.pl/c16266391-tshirt-bad-luck-z-numerem-13-biala-s-i-m.html

    OdpowiedzUsuń
  43. przesliczna jesteś!:)
    co to za piosenka, która leci w trakcie filmiku?

    OdpowiedzUsuń
  44. Od jakiegoś czasu zaglądam tutaj codziennie i bardzo bardzo podoba mi sie Twoj blog, stylizacje które tutaj dodajesz, teraz także filmiki :)) wydajesz sie miła i mega pozytywna osoba :) aa i oczywiście zazdroszczę takich cudnych włosów, moje niestety strasznie wypadają :( trzymam za Ciebie kciuki, żeby wszystko szło po Twojej myśli :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje naturalne fale są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana jesteś cudowna! :D od jakiegoś roku odwiedzam Twojego bloga i photobloga i szczerze Cię podziwiam! filmik jest świetnyy! oby więcej takich jeśli znajdziesz czas :) jesteś moją inspiracją i dałabym się pokroić żeby wyglądać tak jak Ty! :D całuje <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  47. pse pse pse kurwa gadasz jak bys jezyk w polowie miala ujebany...masakra logopeda sie klania pewnie ludzie z twoich okolic szydza z ciebie Ci co Cie znaja:D:D:Dnie wstydzisz sie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahahaha ubawiłem sie czytając ten komentarz :)

      Usuń
  48. Do paznokci moge szczerze Ci doradzic tą odżywke.Stosuje ja od pewnego czasu i rezultaty są ogromne. Wystarczy dostosowac sie do zalecen i po góra 3 tygoniach masz piękne zdrowe i twarde paznokcie, Nie łąmią sie ani nie rozdwajają .
    https://www.google.pl/search?q=od%C5%BCywka+eveline+8w1+pod+lakier&client=firefox-a&hs=TrO&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9FqGUuv2A4KF4ASZ-4G4Ag&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=637#facrc=_&imgdii=_&imgrc=evcMCpnQ_t8Q8M%3A%3BkfxzBrjkvo7lkM%3Bhttp%253A%252F%252Fwizaz.pl%252Fkosmetyki%252Ffoto%252F45040_250.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwizaz.pl%252Fkosmetyki%252Fprodukt.php%253Fprodukt%253D45040%3B250%3B250

    OdpowiedzUsuń
  49. Super filmik jak na pierwszy raz! :) Tylko żeby Cię usłyszeć musiałam podkręcić głośniki a zaraz taka głośna muzyka... :D Czekam w takim razie na film o makijażu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Na filmiku czytasz z kartki,tzn zerkasz na nią????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, mówiłam co mi przyszło na język :p

      Usuń
    2. Ale tak wygląda hehe :D

      Usuń
  51. Czy można mieszać odżywkę szampon i itp? Chodzi o kosmetyki różne rodzaje firmy. ponieważ, chce kupić takie jak Ty . To nie szkodzi włosom ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.