środa, 29 kwietnia 2015

STREET LOOK

Czesc! Co tam u Was? Jakie plany na majowke? ;-)
Dzisiaj przyszlo do nas ochlodzenie, balam sie ze bedzie taki caly dzien.. Jednak w godzinach wieczornych zrobilo sie czyste niebo. Dlatego wykorzystalam ten czas i poszlam na zdjecia. Chcialam juz to zrobic wczoraj, jednak jak zwykle musialo sie cos przytrafic- rozladowal mi sie aparat i zrobilam tylko dwa zdjecia. Takze... ;-) haha :-)

Nagralam takze dzisiaj haul, pojawi sie na kanale do trzech dni. Informacja pojawi sie na fanpage a takze instagramie. Mam nadzieje, ze ten rownie dobrze przypadnie Wam do gustu jak filmik z zeszlego miesiaca! :-) Chcialam Wam napisac- odnosnie kanalu na yt. Jestem Wam bardzo wdzieczna za tyle wejsc, subskrypcji... Nie spodziewalam sie ze moje filmiki beda mialy taka ogladalnosc. To naprawde super sprawa :-) I wiem, ze na pewno nie przestane nagrywac. Jak tylko kupie mikrofon, postaram sie nagrywac wiecej!

A odnosnie stylowki. Cos w moim stylu- chcieliscie zestaw codzienny. Spelniam to :)
Takie zestawy na wiosne sa super. Mamy tutaj jedynie gole nogi, nie jestesmy "wyletnieni". A jednak mozemy sie nacieszyc smiganiem w szortach. Dzis bylo na nie za zimno i ubralam tylko do zdjec. Aczkolwiek wczoraj moglam sobie na taki ubior pozwolic przez caly dzien.

To co, odliczamy do lata?! ;-*
Buziaki!

















BLUZA- SINSAY;
SZORTY- SHEINSIDE;
BUTY- NIKE AIR FORCE;
KOSZULA- COCOMODA;
OKULARY- MISS WISH;

52 komentarze:

  1. Jak zawsze super wyglądasz, oby jak najwięcej takich stylowek :) pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylówka, świetna Ewlinka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Modnie i stylowo jak zawsze. Pięknie wyglądasz ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) mam takie pytanie, używasz samoopalacza czy często chodzisz na solarium? BO bardzo ciemna jesteś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaaaaardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja calkiem ok ;) Tylko te szorty sa naprawde bardzo krotkie. Myślę że w lecie na plażę czy w podobnym miejscu będą idealne. Ja mam obawy do takich szortów a przy tych jestem pewna że są krótkie prawie jak majtki i chybabym się wstydziła wyjść w nich na miasto bo przy schylaniu po prostu dupa gola :D masz przewiozana koszule w pasie i nie bardzo jest je widać ale myślę że właśnie mają taką tendencje do podwijania się i pokazywania co nie trzeba. Teraz większość spodenek tak szyja w pół pośladka i mimo zgrabnych nóg nie umiem sie do nich przekonać nigdzie poza plaża ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat ktore mam na sobie wlasnie maja tendencje do podwijania sie na bokach i z przodu- dlatego wlasnie mam koszule :) Na pupie sa ok.
      Inne zas z przodu boku okej a na posladkach zle leza i je odkrywaja, pomimo iz sa lekko za duze :/ mam okropny problem ze zalezieniem idealow :(

      Usuń
  7. najlepiej! takie stylówki to moje ulubione stylówki! ostatnio dodajesz tak duzo postów - szalona! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. You look fabolous !

    www.bebagottel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham twoje włosy <3 są przepiękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chudzinka ☺ super 😄 http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) Jesteś dla mnie motywacją <3 Czekam na dalsze posty i zdjęcia :) :** Trzymaj się ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. najs :) ale nogi podrapane ;p;p :):)
    kiedy masz urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super strój , uwielbiam chodzić w spodenkach. Nie mogę się doczekać jak kupisz mikrofon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boze w jakim Ty pieknym miejscu mieszkasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wszystko dobrałaś ,bluza i koszula bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakiego samoopalacza uzywasz ? wczesniej widzialam ze mialam cos chyba na insta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle cudowna!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz! Świetna bluza :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak widzę krótkie szorty to od razu czuje mega cieplusie lato!!!! :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku Welka kocham Cię ❤ jesteś dla mnie motywacją żeby ćwiczyć i nadal prowadzić bloga ;* pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko super ale z doczepek zrobilas sobie nie fajny kucyk na który każdy by sie obejrzał i powiedzial wow tylko ona ma wodoglowie.. Co za dużo to nie zdrowo jak mówią. Reszta bardzo bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jesteś, i ta stylizacja ;*
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Ja też już nie mogę doczekać się lata :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko idealnie ;)
    http://www.patrycjakuspit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana ciaśniej przypinaj dopinki bo widać że masz dopięte włosy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęciia :) dopiero zaczynam z blogowaniem i wzoruje się na Tobie :)
    obserwuje i zapraszam :)
    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądają Twoje włosy w kucyku z doczepkami :) Pokaz kiedyś filmik jak to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego ty jesteś taka ładna? Tak chuda? Dlaczego masz taki super styl? Zazdroszczę! :*
    Przypominasz mi taką jedną aktorkę polską, ale nie wiem, jak się nazywa.

    klaudyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno kupowałaś bluzę? bo już jej nie ma.;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miesiac temu okolo, albo dwa, byla na promocji :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź.;)

      Usuń
  30. Tragicznie z doczepkami. Od boku wygląda to ohydnie. Masakra...

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz. :)
    Włosy upinasz ze swoimi doczepkami czy masz osobno kupiony doczepiany kucyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny look. Będę Cię obserwować i czerpać inspirację. Ja dopiero zaczynam http://bezmiesaprosze.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile pasm doczepow trzeba użyć żeby osiągnąć efekt takiego kucyku? ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.