niedziela, 24 maja 2015

FUTRZAK

Dzisiaj duza dawka zdjec. Udalo mi sie w koncu wykonac pelen komplet zdjec. Pogoda nas nie rozpieszcza dlatego jestem tutaj z Wami dopiero dzis. Ale aktywnie spedzalam czas na snapchacie, gdzie odpowiadalam na pytania (nick styleevel). Na pewno nie byl to pierwszy i ostatni raz, bedziecie wiedziec kiedy znow to sie powtorzy. Po prostu wrzuce fotke na insta, z podpisem "zadawajcie pytania" :)) Spodobala mi sie ta aplikacja i coraz czesciej z niej korzystam.

Jesli chodzi o jakies "aktualnosci"- na dniach pojawi sie wyprzedaz szafy tutaj na blogu- wiec badzcie czujni :))
Czas pozbyc sie wszystkich wiekszych grubszych ciuchow i zastapic je letnimi szortami, crop topami.. Co do stylizacji- pokazalam Wam ja na dwa sposoby. W polaczeniu z bezami, jeansem i ogolnie dosc jasno, swiezo, przejrzyscie. Oraz w ciemniejszej kolorystyce z czernia i czerwienia na ustach. Ktora wybieracie? ;-))
































BUTY- LABOTTI;
SPODNIE- CROPP;
BOKSERKA- BUTIK;
TORBA- SZAFOMANIA;
KAMIZELKA- NO NAME (podobne TUTAJ);
ZEGAREK- GRANASHOP;







SPODNIE- SIGNIFIC;

70 komentarzy:

  1. Śliczna torebka :) Futerko też bardzo ładne :)
    Po drugiej stronie lustra

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku gdy widziałam druga coś mi nie pasowało, ale teraz bardziej podoba mi się niż ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zas lepiej czuje sie w tej pierwszej :D:)

      Usuń
    2. Kochana wiesz moze czy jesli schudnę to moje rozstępy staną sie mniej widoczne? Oczywiście + opalenizna i ćwiczenia :) z góry dziękuję za pomoc

      Usuń
  3. Śliczne są oba zestawy ;)
    zapraszam www.StylEwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich stylizacjach wyglądasz najlepiej!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy pojawi sie haul zakupowy, bo bardzo dawno go nie było a jestem ciekawa Twoich nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są super. Ja osobiście chyba wolała bym tę 2 ponieważ czarny to mój kolor, choć staram się to zmienić ;) Super że pogoda dopisała i pozwoliła Ci na zrobienie foteczek ;) Już czekam na następny wpis <3 Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tez lubie czarny, jest seksowny.. :) Ale rzadko zakladam cos czarnego do zdjec, ze wzgledu na zle fotki.. Aparat nie za bardzo lubi fotografowac czerni, a zwlaszcza juz na samowyzwalaczu.. :)

      Usuń
  7. Świetna stylówka! :) T-shircik meeega! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Troche dużo podobnych ujęć na fotkach ale zestawik bardzo ładny :) Oczka masz fajnie zrobione :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega ten futrzak!
    http://azazels-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful! lovely shoes!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, jak ja Ci zazdroszczę urody. Dlaczego jesteś taka śliczna?
    Ładnie dobrałaś ciuchy! ;)
    Zapraszam na mojego bloga♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja :)

    Ps. Ile teraz wazysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okolo 55kg, moja waga szaleje, musialabym sie zwazyc w aptece :D

      Usuń
  14. jesteś przepiękna! bardzo by mi było miło gdybyś oceniła mój blog, doradziła ponieważ dopiero zaczęłam, jeśli oczywiście możesz :) lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) bardzo fajny post.
    Mysle, ze najlepszy jesli patrzec na kilka ostatnich. Oba mi sie podobaja, chociaz kamizelke bym wybrala troche mniej wlochata :D chcialam sie Ciebie zapytac czy moglabys podac swoj wymiar nog?
    I jak sie spelniasz jako mama? Twoj slodki synek chyba niedlugo bedzie sie wybieral do przedszkola prawda? Masz jakis plan na ten okres? Jakies szkolenia, kursy, aby zajac czas i przyzwyczaic sie, ze synka nie ma w domu? Jestem ciekawa jak sobie dajesz rade, jesli masz czas na rodzine i bloga, to jestes dosc aktywna mama, wiec spodziewam sie, ze nie bedziesz mogla usiedziec w miejscu gdy synek bedzie w przedszkolu , pozniej szkole hm? :)
    Pozdrawiam Cie cieplutko i trzymam kciuki za Twoje samopoczucie! Wysylam duzo sloneczka, abys naladowala akumulatory i zasypala nas kolejnymi pomyslami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobnego futrzaka w domu i jakoś nigdy nie wiedziałam z czym go, że tak powiem ugryźć. Zainspirowałas mnie i dałaś pomysł. Już wiem w czym polecę jtr na zajęcia. Dziękuje. Ślicznie wyglądasz i super zdjęcia. Miłego wieczoru. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Te buciki są świetne. Drugi zestaw zdecydowanie podoba mi się bardziej :) I te czerwone usteczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga stylówka skradła moje serce, a koszulka ZAJEBISTA! :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewelina jesteś cudowna! 😍 obie stylizacje są przepiękne, jednak druga bardziej mnie zainteresowała. Każdy look do Ciebie pasuje i zawsze wyglądasz ślicznie:* Oko się cieszy gdy się na Ciebie patrzy!:')

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna pierwsza stylizacja :) druga drapieżna też fajna. :) jednak osobiście podoba mi się bardziej 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy kupowalas te spodnie z dziurami w croppie ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj kochana ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny look. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaram się ostatnio takimi futrzakami! Przepięknie wyglądasz w obu stylizacjach :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak mam wybierać to ta druga stylizacja bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna druga stylizacja :) bardzo ładna koszulka i butki :))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ...

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 wersja zdecydowanie bardziej trafiła w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Łoł obie wersje są doskonałe ! ;333 Ja chyba jednak wybrałabym tą drugą :)

    neverrrrstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko, jaka ta kamizelka jest okropna :/ Miałam kiedys identyczne kapy na fotele w salonie, jeszcze za czasow, kiedy była tam meblościanka...
    Nie podejrzewałabym, ze moglabys założyć cos takiego :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana czym stylizujesz swoje brwi?;) proszę o dokładne produkty i kolory;) mam taki sam kolor wlosow jak Ty, właśnie szukam jakiegos produktu a Twoje brwi wyglądają swietnie! ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny futrzak ! Ja ostatnio kupiłam sb kurtkę z futrzakiem i rękawkami skórzanymi, to nic że ludzie się krzywo na mnie patrzą xd

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jestes sliczna. nie bierz do glowy porownywania do deynn srejn. kolejny celebpustak nam sie szykuje. napompowala wary niedlugo napompuje dupsko bo plaskie. a to, ze parodiuje Ciebie powinnas sie cieszyc, ma bol dupy o cos (w dodatku plaskiej) moze o to, ze jestes ladniejsza. niech pokaze morde bez tapety to wtedy pogadamy. trzymaj sie kochana, rob swoje. ;*
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Widać że Chomica ma jakiś ból dupska i ewidentnie czegoś Ci zazdrości. Płytka dziewczyna bardzo..

      Usuń
    2. Jak ją parodiuje? O co chodzi? chętnie się dowiem :)

      Usuń
  33. uwielbiam futrzaki, a jasna pierwsza stylizacja... - rozkochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post, zapraszam do mnie, szukam inspiracji :)
    http://wojtalanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. drugi zestaw ładniejszy ale pierwszy też spoko :*

    OdpowiedzUsuń
  36. druga stylizacja podoba mi się bardziej ;) fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się! Wyglądasz przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. W każdej wersji futrzak prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, jakie masz tutaj sztuczne rzeski? :) Piekne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam ta kamizelkę ! :D

    Najlepsza ! http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. jak dla mnie kompozycja nr 1 do bani :) 2 rewelacyjna ale bez futrzaka :) Nie lubię takich rzeczy .... bluzka z zary jest zaje****

    OdpowiedzUsuń
  43. zero gustu, dużo tapety, wiele nic nie wnoszących zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  44. a kiedy ta wyprzedaz szafy? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna stylizacja! :)

    http://swiatfaustii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  46. oba zestawy świetne <3
    futrzak cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaki rozmiar masz tej bluzeczki "zara wracam" ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oba są ładne, jednak bardziej drugi zestaw przypadł mi do gustu :)
    Mam do Ciebie małe pytanie, już z odrębnego tematu. Ponieważ mieszkasz w Bieszczadach prawda? Bardzo chciałabym, abyś zrobiła jakiś post z umieszczeniem krajobrazów, widoków. Na wielu Twoich zdjęciach zauważyłam super tło - widoki. Bardzo chcialabym zobaczyc :)) pozdrawiam❤

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniała stylizacja! W obu wyglądasz świetnie, jednak moim zdaniem ładniej mi w jasnych kolorach, jak w stylizacji numer 1. Pozdrawiam :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. idealny zestaw <3 zapraszam: http://stylzuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Taka modnisia a nie wie że torebki nie kładzie się na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobrze wykonany blog, artykuły treściwe i z poważnym przekazem. Mogę śmiało go polecić znajomym, którzy z pewnością polubią go tak samo jak ja. Przy okazji chciałbym zachęcić do odwiedzenia strony wypas owiec, która porusza podobną tematykę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.